Karkkipäivä - blogi
Kommentit (886)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:10"]
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 10:49"]
Mua häiritsi se, miten Sanni myi tuotteita lukijoilleen huuto.net:ssä mentaliteetilla että rahat loppu ja ruokaa olisi saatava Lidlistä, auttakaa lukijat köyhää bloggaajaa. Nyt sitten paljastui, että Sannin mies on hyvin tienaava ja olisi varmasti helposti voinut lainata tai antaa ruokarahat. Säälipisteitä ei kyllä enää heru.
[/quote]
Hui, milloin tämmöinen juttu on ollut? :-O Ei mahda linkkiä olla?
Sannin mies on ammatissa, jossa keskipalkka lisineen yli viisi tonnia kuussa. On kyllä aika karu yhteen hitsautunut yksikkö (vai miten se Sannin ilmaus tarkalleen menikään) jos toinen puoli siitä elää nälässä?
[/quote]
Missä ammatissa? Eihän sitä ole missään mainittu.
[/quote]
Ei ole blogissa mainittu - eikä siksi täällä mainitakaan, jos se minusta riippuu. :)
No Sannin mies ei tosiaankaan ole viiskymppinen, eikös hän juuri täyttänyt 40 ja sen kunniaksi Sanni vei hänet Köpikseen?
Uskon että heillä on hyvä ja toimiva suhde ja päällepäin viettävät just sellaista lapsettoman pariskunnan unelmaelämää. Toisaalta kiva että Sanni välillä vähän raottaa kulissin taaksekin, just näitä neurooseitaan ja rahahuoliaan. Muuten saattaisin olla kateellinen :P
Niin ne vaan kaikki muut muuttavat mielensä
Minkä takia sanni olisi muka raskaana? Tuskin se lähtisi pitkälle lomalle kreikkaan esim. jos olisi raskaana.
Taidatte heijastella omia toiveitanne muihin.
Oliko kenenkään muun mielestä matkavalmistelupostaus outo/poikkeava?
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:04"]
[/quote]Ihmettelin sitä brassikommenttia...
[quote author="Vierailija" time="30.08.2014 klo 12:12"]
[quote author="Vierailija" time="29.08.2014 klo 15:04"]
[/quote]Ihmettelin sitä brassikommenttia...
[/quote]Vaikutti siltä että kalastellaan ilmaiseksi, oli aika tökerö.
Ei muakaan lastenteko siinä vaiheessa kiinnostanut, kun My little ponyt vielä kiinnosti. Vasta aikuisena alkoi kiinnostaa se lisääntyminen.
Pidän hurjasti noista Kreikka -postauksista. Minusta on kivaa, että blogi on vaihteleva. Kosmetiikan lisäksi matkatarinat kiinnostavat minua aina.
Harmi vain, että lievä pakkomielteisyys ruokaa kohtaan paistaa viimeisimmästä postauksesta läpi. Miksi tuota vhh:ta pitää korostaa joka välissä? Kyllä vhh on ainoastaan tehnyt Sannista niin pirteän ja eloisan. -.- Yleensä skippailen ruokavaliopostaukset suosiolla, mutta välillä tuo vhh hehkutus tuntuu minusta soluttautuvan kaikkialle.
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:09"]
Mä en ole pitkään aikaan nauranut niin paljon kuin tätä ketjua lukiessani. Niin on keittiöpsykologit vauhdissa, että ihan päätä huimaa! :D :D
Mutta vakavasti ottaen, pakko sanoa asia mikä kummastuttaa. Hoikka, kaunis ihminen ei saisi "valittaa" ulkonäkökompleksistaan, mutta melkein samaan hengenvetoon aletaan sitten arvostelemaan esim. vatsan pyöreyttä (wtf muuten?).
Mikä teitä ihmisiä vaivaa?
[/quote]
Eikö Sanni itse arvostellut vatsaansa, kun oli syönyt hiilihydraatteja, ja se hieman pullotti. Minusta hänellä on kutakuinkin täydellinen vartalo. On tehnyt pahaa lukea hänen vartalopostauksiaan ja niihin sisältyviä kehokomplekseja. Koska hänen blogiaan kuitenkin lukee aikuisten naisten lisäksi teinitytöt, niin miksi alleviivata sitä ettei laihakaan ole tareeksi laiha. Mietin miksi ihmeessä hän on niin ankara vartaloaan kohtaan? Onko tavoitteena ballerinan varsi vai mistä kenkä puristaa?
[quote author="Vierailija" time="11.11.2014 klo 08:11"]
[quote author="Vierailija" time="27.10.2014 klo 10:09"]
Mä en ole pitkään aikaan nauranut niin paljon kuin tätä ketjua lukiessani. Niin on keittiöpsykologit vauhdissa, että ihan päätä huimaa! :D :D
Mutta vakavasti ottaen, pakko sanoa asia mikä kummastuttaa. Hoikka, kaunis ihminen ei saisi "valittaa" ulkonäkökompleksistaan, mutta melkein samaan hengenvetoon aletaan sitten arvostelemaan esim. vatsan pyöreyttä (wtf muuten?).
Mikä teitä ihmisiä vaivaa?
[/quote]
Eikö Sanni itse arvostellut vatsaansa, kun oli syönyt hiilihydraatteja, ja se hieman pullotti. Minusta hänellä on kutakuinkin täydellinen vartalo. On tehnyt pahaa lukea hänen vartalopostauksiaan ja niihin sisältyviä kehokomplekseja. Koska hänen blogiaan kuitenkin lukee aikuisten naisten lisäksi teinitytöt, niin miksi alleviivata sitä ettei laihakaan ole tareeksi laiha. Mietin miksi ihmeessä hän on niin ankara vartaloaan kohtaan? Onko tavoitteena ballerinan varsi vai mistä kenkä puristaa?
[/quote]
tareeksi=tarpeeksi
Sori, kirjoitusvirhe lipsahti.
Olen seurannut Sannin blogia useamman vuoden ja se on todella monipuolinen. Aluksi hain meikkivinkkejä ja sittemmin kiinnostuin myös ruokaideoista. Matkajututkin ovat mainioita. Hienosti toteutettu blogi, ei kaikilta tällainen onnistu. Jos sisältö ällöttää voi aina vaihtaa blogia (ei tarvitse lukea). En siis ymmärrä pahansuopaista arvostelua.
Itse näen liikaa kontrolloivan naisen, jolla on ongelma ruoan kanssa. Harmi, sillä ennen blogi oli lempiblogini. Enkä halua olla pahansuopa. Olen kuitenkin huolissani blogin pitäjästä, vaikka asia ei minulle kuulukaan.
Ihan kivoja juttuja ja tyylikin on varsin asiallinen. Huvitun vaan aina tuosta profiilikuvasta, jotenkin siitä tulee olo että on pitänyt yrittää saada mahdollisimman edustava kuva ja tottakai katse alas luotuna... :D Periaatteesta siis ärsyynnyn noista alaspäinkatsomiskuvista, ne on noloja.
Sanni näyttää tod riu´ulta uusissa kuvissa, jänteitä ja nahkaa koko nainen:/ meikkivinkkejä yms on kiva lukea.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2014 klo 21:23"]
Eli Sanni on vähän niin kuin "trophy wife" sille hyvätuloiselle viiskymppiselle ukolleen?
No eihän sen mies nyt 50v ole? :D