Karkkipäivä - blogi
Kommentit (886)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 15:54"]
En pidä uusista hiuksista yhtään.
[/quote]
Minusta jotenkin vanhentavat hänen kasvojaan, ja tekevät ihon kalpeamman sävyiseksi. Mutta väri on toki kaunis.
Mun mielestä uudet hiukset näyttää superhyville. Tuohon vielä joku kiva leikkaus. Muuten vaikuttaa jämähtäneen tyylillisesti jonnekin vuoteen 2003.
Käy vähän kateeksi tuo jatkuva reissaaminen. Sannikin käy kuntosalilla melkein joka päivä ja syö hyvin + ne asunnot, niin miten rahat riittävät?
*kade*
[quote author="Vierailija" time="12.07.2015 klo 21:22"]Käy vähän kateeksi tuo jatkuva reissaaminen. Sannikin käy kuntosalilla melkein joka päivä ja syö hyvin + ne asunnot, niin miten rahat riittävät?
*kade*
[/quote]
Saa Indiedaysilta kk-palkkaa, en tosin tiedä kuinka paljon.
No jopa oli ärsyttävä postaus. Ei ymmärtänyt edelleenkään että julkisesti valittaa köyhyyttä, mut todellisuudessa ei ole sitä. Joku ristiriita tässä on ja sille bloggaajan oma vittuilu on vittuilua lukijoita kohtaan.
Karkkipäivä on aivan ihana hyvän mielen blogi, pitää kyllä olla kaktus pyllyssä ja sitruuna jossain muualla että jaksaa pävitellä ja ärsyyntyä siitäkin lopulta melko vähästä mitä Sanni meille on kertonut itsestään. :D
Sanni kirjoittaa blogia kynsistään ja meikeistään, eikä ymmärrä, miten ketään kiinnostaa toisen elämä kuudentoista sivun verran. Loogista. Jos ei kiinnostaisi, hänen blogiaan ei lukisi kukaan.
Olen entinen vakiolukija Karkkipäivälle, mutta jotenkin en enää jaksa. Kirjoittaja vaikuttaa liian neuroottiselta ja nipolta minun makuuni. Maailma on myös muuttunut Karkkipäivän perustamisen jälkeen, nykyisin on tarjolla muitakin kosmetiikkablogeja.
"En normaalisti lue minua koskevia keskusteluja, mutta..." -joka ikinen bloggaaja
Ihan inhimillistä, jos bloggaajaa kiinnostaa tietää mitä hänestä kirjoitellaan, mutta en vain ymmärrä miksi kirjoittaa aiheesta blogiin. Se on vain niin älyttömän uncool. Kyllä sen pitäisi nykyaikana olla kaikille selvää, että nettipalstoilla kommentoidaan kaikkea mahdollista. Miksi tehdä siitä itse numero, osoittaa ärsyyntyneensä? Etenkin kun itse tienaa elantonsa nimenomaan jakamalla elämänsä netissä... Ehkäpä jos Sanni bloggaisi ainoastaan meikeistä, kommentointikin koskisi syvimmillään bloggaajan tyyliä ja ulkonäköä, mutta jos kirjoittaa ruokavaliosta, asumisesta, elämäntyylistä, varallisuudesta, ulkonäöstä, itsetunnosta jne, niin onko nyt hirveä ihme että näitäkin aiheita jossain ruoditaan? Ei tietenkään mitään herjausta tarvitse sietää, eikä antaa kenenkään levitellä mitään liian henkilökohtaista, mutta yleinen kiinnostus bloggaajan elämää kohtaanhan on nimenomaan se syy, miksi lukijamäärät riittävät elättämään. Vähän hölmöä nostaa siitä haloo. Ja tuo piikittelytyyli kuulostaa vain rajusti passiivis-aggressiiviselta, ei mitenkään kevyen vitsikkäältä.
Kun itse laajentaa blogin lifestyle- blogiksi ja kertoo paljon henkilökohtaisiakin asioita (lapsuusmuistelot, itsetuntojutut, ruokavaliojutut, kehonkuvajutut, parisuhdejutut, reissujutut) ja lisäksi monessa etenkin reissupostauksessa mainitsee rahan niin onko se nyt ihme, että blogista löytyy yksi ketju av:lta, jossa käsitellään myös rahaa? Pahantahtoinen herjaus ja yksityiselämän tonkiminen ei tietenkään ole soveliasta, mutta jos itse elättää itsensä omasta elämästään kertovalla blogilla (jolloin lukijoitakin on oltava paljon), blogista keskustellaan netissä ainakin vähän. Niin kuin keskustellaan kaikesta muustakin!
Minusta on itse asiassa vähän huvittavaa taivastella "ketä kiinnostaa keskustella jostakin bloggarista", koska jos ketään blogi ei kiinnostaisi, ei olisi lukijoita eikä blogilla voisi tienata. Ja kuten jo sanoin, netissä keskustellaan KAIKESTA mikä ihmisiä sattuu kiinnostamaan. Bloggaajien mielestä se näyttää olevan säälittävää, jos joku keskustelee netissä heidän blogistaan. En ymmärrä tätä logiikkaa. ;)
[quote author="Vierailija" time="27.07.2015 klo 14:29"]Sanni kirjoittaa blogia kynsistään ja meikeistään, eikä ymmärrä, miten ketään kiinnostaa toisen elämä kuudentoista sivun verran. Loogista. Jos ei kiinnostaisi, hänen blogiaan ei lukisi kukaan.
Olen entinen vakiolukija Karkkipäivälle, mutta jotenkin en enää jaksa. Kirjoittaja vaikuttaa liian neuroottiselta ja nipolta minun makuuni. Maailma on myös muuttunut Karkkipäivän perustamisen jälkeen, nykyisin on tarjolla muitakin kosmetiikkablogeja.
[/quote]
Samaa mieltä. Enää ei jaksa tuota neuroottisuutta. Blogi on nykyään jotenkin masentavaa luettavaa ainaisella pennin venytyksellä ja surkeudellaan/negatiivisuudellaan, vaikka Sanni selvästi viettää ihan mukavaa elämää ulkoa päin katsottuna. Hirveetä pätemistä. Onneksi on muitakin blogeja.
En tykännyt tuosta kirjoituksesta, oli niin lapsellisen mukahauska piikki lukijoille, että tuli ihan Virve mieleen. Olen aina pitänyt Sannia fiksumpana.
Minua kiinnostaa pihistely ja lukisin mielelläni säästövinkkejä ja enemmänkin tästä "priorisoinnista". Ei sillä että Sannin raha-asiat kuuluisivat minulle, vaan siksi että haluan itsekin matkustella ja säästää rahaa minulle tärkeisiin asioihin. En ymmärrä miten asia on joku tabu kun hän kuitenkin itse avoimesti kertoo nuukailustaan.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 14:47"]En tykännyt tuosta kirjoituksesta, oli niin lapsellisen mukahauska piikki lukijoille, että tuli ihan Virve mieleen. Olen aina pitänyt Sannia fiksumpana.
Minua kiinnostaa pihistely ja lukisin mielelläni säästövinkkejä ja enemmänkin tästä "priorisoinnista". Ei sillä että Sannin raha-asiat kuuluisivat minulle, vaan siksi että haluan itsekin matkustella ja säästää rahaa minulle tärkeisiin asioihin. En ymmärrä miten asia on joku tabu kun hän kuitenkin itse avoimesti kertoo nuukailustaan.
[/quote]
Itseäni ärsyttää nuukailu esimerkiksi ulkomailla etenkin tuon ruoan suhteen. Miksi tehdä siitä niin isoa numeroa! Sehän on hienoa, että löytää edullisia ja tyylikkään näköisiä majapaikkoja. Jokainen tietty tyylillään.
Katsoin blogia ensimmäistä kertaa. Vaikuttaa paskalta ja tylsältä.
Nojaa, blogi ei herätä suurempia tunteita, mutta ainakin sain siltä tosi huonoa asiakaspalvelua.
[quote author="Vierailija" time="28.07.2015 klo 15:09"]
Nojaa, blogi ei herätä suurempia tunteita, mutta ainakin sain siltä tosi huonoa asiakaspalvelua.
[/quote]
Kerro lisää?
Koiratko täällä haukkuu...?
Toivottavasti ei sentään kateellisuutta ilmassa.
Karavaani kulkee, Sanni kirjoittaa.
Luulisin kyllä, että keskustelu blogista on ihan tervetullutta? Blogistilla on todella kynä ja kamera hallussa, puhumattakaan siitä, mitä pipon alta löytyy!
Eikä sitä blogia sentään kenenkään ole pakko lukea :)
[quote author="Vierailija" time="14.06.2015 klo 14:17"]
Hyvin bloggaamisella tienaa, jos on omistusasunto asuntolainalla, vuokra-asunto ja vielä matkustelee ympäri maailmaa vuosittain. Mulla työssäkäyvällä on vaan vuokra-asunto ja varaa ehkä yhteen Turkin 200e äkkilähtöön per vuosi. Ärsyttää se köyhä postaus vieläkin kun Sanni ei selvästikkään ole köyhä eikä köyhistä oloista (mm kuva San Franciscosta lapsena, joo me käytiin Ähtärin eläinpuistossa kerran lapsena...)
Hiusväristä nyt ei voi sanoa mitään kun vain lähikuvia, ottaisi kauempaa reuhkastaan kuvan niin voisi sanoakin jotain.
[/quote]
Samaa mieltä. Ihminen jolla on varaa maksaa asuntolainaa, maksaa vuokra-asunto ja matkustella monta kertaa vuodessa pitkiä aikoja ei ole köyhää nähnytkään. Mun viimekesän reissut oli Hämeenlinnaan ja Turkuun VR:n vitosen lipuilla. Asuntolainaa en tällä hetkellä saa, koska säästöjä ei ole tarpeeksi. Mua ärsytti se köyhä postaus tavattomasti, koska itse olen melko vähävaraisesta YH-perheestä ja tiedän millaista on oikeasti pihistää kaikesta.