Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jälleen yksi ihana blogi lopetettu teidän netti-ilkeilijöiden takia

Vierailija
03.05.2012 |

Nimittäin Haikara lensi yli Honkasalon-blogi, joka oli minusta tosi ihanaa luettavaa ja katsottavaa. Säälittävää haukkua toisen lasten ulkonäöt yms. asiat joihin ihmiset ei voi itse vaikuttaa. Ja kyse vielä LAPSISTA!!!

Onko hyvä fiilis nyt? Tavoite saavutettu, anonyymit ilkeilijät?

t. vihainen blogin lukija

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillain on vissiin niin paha olla itsensä kanssa, että pitää haukkua anonyymisti ja ala-arvoisesti netissä. Ehkä se helpottaa kun oma elämä on niin surkeassa jamassa ettei voi löytää siitä mitään positiivista.

Vierailija
22/24 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin Haikara lensi yli Honkasalon-blogi, joka oli minusta tosi ihanaa luettavaa ja katsottavaa. Säälittävää haukkua toisen lasten ulkonäöt yms. asiat joihin ihmiset ei voi itse vaikuttaa. Ja kyse vielä LAPSISTA!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohdistin tämän netti-ilkeilijöille. Fiksu olisi päätellyt sen jo otsikosta.

Vierailija
24/24 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis kertokaas mulle miten netti-ilkeilyllä voi jonkun blogin lopettaa? Eikös blogisti voi itse valita ketkä pääsee edes koko blogia lukemaan?

Toki ilkeily ei ole tietenkään asiallista edes netissä.. mutta toisaalta minä kyllä ihmettelen jos on ihmisiä, jotka julkaisevat yleisessä netissä (vaikkapa sitten sillä blogissa) niin tarkkoja tietoja, ajatuksia ja kuvia itsestään ja perheestään. Miksi? Miksi ei riitä levitellä omat asiansa ihan omassa lähipiirissään?

Mitä mielihyvää sellaisesta toiminnasta...siis mikä siihen motivoi? sekö että toivoo saavaansa toisten huomiota ja ihailua osakseen.

Ja ei en nyt kritisoi kyseistä blogia, en ole lukenut sitä, enkä muutoinkaan lue blogeja...mutta tätä asiaa vaan olen itse ihmetellyt, että onko se blogin pitäminen samanlaista julkisuudenhakua kuin osallistuminen joihinkin tositv sarjoihin jne.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän