Joillain naisilla käsittämättömät kriteerit miesten suhteen, oletko huomannut saman?
En yleistä, mutta oletteko te huomanneet, kuinka monella naisella älyttömät kriteerit miesten suhteen. Pitää olla komea, lihaksikas, hyvässä työssä, hauska ja pitkä. Ei siinä vielä mitään, mutta kun usein naiset hakevat kumppania, joka ei vastaa 'omaa tasoa'. Makuja on monia, mutta onhan se vähän utopistista jos ylipainoinen lähiö yh kuvittelee nappaavansa Mikko Koivun. Vai mitä mieltä?
Kommentit (97)
voiko ihan oikeasti yhden tai kahden lauseen perusteella päätellä onko kaveri itselle sopiva vai ei. Jos tosiaan ei kelpaa se vääränvärinen paita ja kääntyy jo sen takia koroillaan.
riippuu varmaan, mitä ne yksi tai kaksi lausetta on. Voisin hyvin kuvitella, että joku tosi rasistinen tai sovinistinen lause ekoilla treffeillä saattaisi pilata fiiliksen. Ja kuten äsken kirjoitin, todennäköisesti syy ei ole siinä vääränvärisessä paidassa - vaan mies ei vaan oikeasti kiinnostanut, ja siksi se paidan väri pomppasi silmille. Tai ei osannut sanoa muutakaan "vikaa" kuin paidan väri, vaikka se varsinainen vika on vääränlainen mies, joka ei kiinnostanut sitten ollenkaan.
Olen minäkin tavannut paljon ihmisiä, jotka voivat olla ihan hyviä ihmisiä, mutta joiden kanssa oli jopa jutteleminen hankalaa, ei yhtään kemiat sopineet yhteen, eikä herättänyt MITÄÄN mielenkiintoa. Ehkä joku tällöin muistaa tyypistä vain ruman paidan ja osaa nimetä vain sen syyksi, miksei kiinnosta. Vaikka se oikea syy on joku ihan muu.
ja paidoista vielä: kyllä minäkin kääntyisin kannoiltani, jos joku tulisi vaikka treffeille jossain "Kiitos 1939-1944" -junttipaidassa. Eikä todellakaan kiinnostaisi antaa tyypille mitään mahdollisuutta osoittaa loistava huumorintajunsa tai "ihan kiva luonteensa", kun en kehtaisi edes olla samassa pöydässä hänen kanssaan.
Vaikka mies olisi ulkoisesti miellyttävä ja vaikka ei ehtisi inahtaakaan. Ymmärrän kyllä, että jotkut yrittävät selittää sen "kemioitten" puuttumisen juuri jollain tuollaisella syyllä.
Mutta on siis olemassa ihmisiä, jotka oikeasti tuijottavat noita dejaljeja ja miettivät siis ne jo etukäteen, millainen ihminen EI todellakaan kelpaa.
Olen seurannut, että ne luokan kiltit pojat ei kelvanneet kenellekään. Parhaiten meni kaupaksi ne rentut ja juopot, jotka petti ja pisti vaimoaan turpaan.
Ja hassuinta oli, että nämä rentut meni vielä monta kertaa naimisiin. Ei hälytyskellot eukoilla edes soinut päässä kun miehellä oli lapsia sinne ja tänne. Jokainen luuli sen rentun kesyttävän.
Kiltit ja hyvätapaiset miehet jää vanhoiksipojiksi. Tai sitten heitä ottaa sellaiset kuin minä, joka löysi aarteen kiltistä miehestä. Hyvä isä, komea, sähäkkä sängyssä, vastuuntuntoinen ja rahaakin on. Mutta sai nuoruusvuodet kulkea yksin, koska ei ryypännyt, eikä kulkenut renttuporukoissa vaan oli raitis ja käytti aikaansa opiskeluun.
että isompi ongelma on pariutuminen liian alhaisin kriteerein! Kaiken maailman alkoholisoituneiden urpojen kanssa pusketaan iso liuta kakroita ja sitten itketään.
Se, että ei huoli ketä tahansa ja arvostaa itseään on minusta kunnioitettavaa ja järkevää!
Olen pikemminkin ihan toisinpäin, kaikenlaisia idiootteja sitä raahataankin mukana.
Ja lapsia on. Ovat nykyään vähemmän hiljaisia, reippaita ja menestyviä miehiä. Varmasti hyviä puolisoita. Koulutus on tuonut hyvän työn.
Ne rentut taas on jollain matalapalkka-alalla tsuppareina tai sitä rataa.
Olen seurannut, että ne luokan kiltit pojat ei kelvanneet kenellekään. Parhaiten meni kaupaksi ne rentut ja juopot, jotka petti ja pisti vaimoaan turpaan.
Ja hassuinta oli, että nämä rentut meni vielä monta kertaa naimisiin. Ei hälytyskellot eukoilla edes soinut päässä kun miehellä oli lapsia sinne ja tänne. Jokainen luuli sen rentun kesyttävän.Kiltit ja hyvätapaiset miehet jää vanhoiksipojiksi. Tai sitten heitä ottaa sellaiset kuin minä, joka löysi aarteen kiltistä miehestä. Hyvä isä, komea, sähäkkä sängyssä, vastuuntuntoinen ja rahaakin on. Mutta sai nuoruusvuodet kulkea yksin, koska ei ryypännyt, eikä kulkenut renttuporukoissa vaan oli raitis ja käytti aikaansa opiskeluun.
Maailmassa on muitakin miehiä kuin ongelmakäyttäjiä ja/tai väkivaltaisia sekä jotain hiljaisia "kilttejä poikia".
En todellakaan usko, että miehesi oli sinkku vain siksi, että oli opiskelija. Koska jotkut "renttuporukoissa dokaavat" eivät sinänsä vielä ainakaan tuon ominaisuuden perusteella kiinnosta suurinta osaa naisista. Mutta kyllä siinä kiltissä opiskelijassakin täytyy olla muutakin kuin pelkkä kunnollisuus, jotta saisi naisia.
Ja hassuinta oli, että nämä rentut meni vielä monta kertaa naimisiin. Ei hälytyskellot eukoilla edes soinut päässä kun miehellä oli lapsia sinne ja tänne. Jokainen luuli sen rentun kesyttävän.Kiltit ja hyvätapaiset miehet jää vanhoiksipojiksi. Tai sitten heitä ottaa sellaiset kuin minä, joka löysi aarteen kiltistä miehestä. Hyvä isä, komea, sähäkkä sängyssä, vastuuntuntoinen ja rahaakin on. Mutta sai nuoruusvuodet kulkea yksin, koska ei ryypännyt, eikä kulkenut renttuporukoissa vaan oli raitis ja käytti aikaansa opiskeluun.
puhutko sinä nyt jostain peruskouluaikaisesta suosiosta? Eihän sillä ole mitään tekemistä enää aikuisten ihmisten maailman kanssa. Ei aikuisten maailmassa ole enää mitään "LUOKAN kilttejä/pahoja poikia". Ja aika harva on enää aikuisena samanlainen tai samassa sosiaalisessa asemassa, mitä oli omassa peruskoululuokassaan joskus 13-vuotiaana.
Aika moni nykyisin suosittu ja kiinnostava tyyppi on voinut olla joskus varhaisteinivuosinaan hyvinkin epäsuosittu. Ja päinvastoin. Ja se luoan kiltti poika, joka ei koskaan juonut, on voinut opetella juomaan myöhemmin - joko kohtuudella tai holtittomasti. Ja joku "pahis" on voinut muuttua tuiki tavalliseksi ja tylsäksi keskiluokkaiseksi, työssäkäyväksi perheenisäksi.
...
Nainen: Oot sä täältä päin kotoisin?
Minä: Joo, täältä oon kotoisin.
Nainen: Mikä sun ammatti on?
Minä: Oon insinööri.
Nainen: jaaa..... ei, nyt mun pitää mennä vessaan.
Vaikka ulkonäön puolesta naiset toisinaan suostuu jopa juttelemaan mulle baarissa, niin keskustelu tyssää jostain syystä tuohon ammattiin.
Ei oikein tiennyt itekään miksi ei natsannut ja sanoi vaan huvikseen sulle jotain...
oikeesti ystävättäresi on ihana suloinen ja älykäs.
Mun yksi sinkkukaveri (37 v.) jää varmaan vanhaksipiiaksi, kun kukaan ei kelpaa. Ja syyt on usein ihan älyttömiä, vaikka että miehellä oli vihreät sukat, ihan HIRVEEET, eihän sellaisen kanssa voi toisille treffeille mennä. Siis se, että kaikki miehet tyrmätään jonkin ihan ihme tekosyyn nojalla, eikä kenellekään anneta edes tilaisuutta. Liian pinnallista.
mun luo tuommoset naiset! Mä kyllä esittäisin pokkana suostuvaista, ja sit jossain sopivasti nolaisin ton pellen täysin.
Ei sääliä idiooteille! Edes yksi oppis että tunteet on tärkein eikä varallisuus. Maailma on pellejä pullollan ilman tuommosiakin.
mies joka ostaa hänelle 500 000 eur asunnon. Sitten seurusteltuaan työkaverin pojan kanssa ilmoitti tälle että suhde päättyy ellei mies ota lainaa ja osta hänelle ja lapsille (3 kpl) 6 h + k kivitaloa pääkaupunkiseudulta. Itse tämä nainen ei ollut valmis sitoutumaan tähän asuntoon millään lailla. Jopa miehen vanhempia painostettiin takaamaan lainaa.
mutta miehillä ne on aina ulkonäkökeskeisemmät mitä naisilla. Minun huomioni on että koulutetuilla, nuorilla hoikilla naisilla on itseään huomattavasti vaatimattomamman näköiset miehet, moni miehistä on sellainen vähän sisäänpäinkääntynyt, persoonaltaan ongelmainen jörö joka ei välttämättä edes vastaa tervehdittäessä ja on mustasukkainen jopa vaimonsa naispuolisista kavereista. Siis miehenä sellainen ns. "perusinsinööri" toisin sanoen. Hyvin tuntuu kelpaavan suurelle osalle suomalaisista naisista.
Siis sä oot sitä mieltä että tuhdit tytöt ei sais vaatia mitään? Tai köyhä ei sais etsiä rikasta? Tai tavallinen fiksu itseään älykkäämpää?
Jos tuota kaverias vaan kiehtoo sporttiset uroot niin mahtava homma ku sitten joskus löytää. Oikeesti osa miehistäkiin pitää turpeista daameista!
...joka oli hänen mielestään vähän ylipainoinen.
Muuten asia olisi varmaan ihan ok, mutta tämä kyseinen neiti oli itse huomattavan lihava, eli painoa varmaan toista sataa kiloa, mutta miehen olisi pitänyt olla hoikka.
kyseessä taas se että ei oikein vaan halua kertoa mistä kiikastaa. Tai ei halua myöntää että ne kiintoisat miehet ei hänestä niin innostukaan; ja sit pukee tän sanoiksi näin, aattelee ettei oo niin noloa kuin jos myöntäis ettei vaan ite ookaan unelmadaami.
Toivotaan että löytää kivan miehen kuitenkin, onhan meitä!
Voisin sanoa esimerkkinä kaverini kriteerit:
- miehen on oltava japanilainen tai korealainen
- miehellä on oltava äärimmäisen treenattu kroppa, pyykkilautavatsa ja lihaksikkaat kädet, ei melkein lainkaan rasvaa
- luova, harrastaisi soittoa tai laulua, mieluiten jossain bändissä
- ei karvoja kropassa, korkeintaan sänki leuassa, ja pitää käyttää miesten hajuvesiä
- miehen pitää palvoa naista, naisen tekemättä vastapalveluksia, sama pätee seksiinÄkkiseltään ei tule muuta mieleen, mutta varmaan ymmärrätte pointin. Kyseessä aikuinen ihminen joka ei ole koskaan seurustellut. Koska kukaan ei kelpaa :D hänellä itsellään on naama täynnä aknea, ja pitää itseään huippu-urheilijana kun käy kerran viikossa lenkillä. Hieman hassu tapaus mutta ystäväni silti. Aina haukkuu suomalaisia miehiä :D
Karu tosiasia on se, että jos te olette itse riittävän kiinnostavia ja tasokkaita saatte kyllä sen miehen, jonka tahdotte. Jos sitä sopivaa miestä ei löydy haikailette enemmän kuin itse ansaitsette. Yksinkertaista mutta totta.
vähemmän kuin niitä turpeita naisia. Joten teillä on käynnissä melko tanakka (sic) kissatappelu tästä kohderymästänne.
Siis sä oot sitä mieltä että tuhdit tytöt ei sais vaatia mitään? Tai köyhä ei sais etsiä rikasta? Tai tavallinen fiksu itseään älykkäämpää?Jos tuota kaverias vaan kiehtoo sporttiset uroot niin mahtava homma ku sitten joskus löytää. Oikeesti osa miehistäkiin pitää turpeista daameista!
...joka oli hänen mielestään vähän ylipainoinen.
Muuten asia olisi varmaan ihan ok, mutta tämä kyseinen neiti oli itse huomattavan lihava, eli painoa varmaan toista sataa kiloa, mutta miehen olisi pitänyt olla hoikka.
...
Nainen: Oot sä täältä päin kotoisin?
Minä: Joo, täältä oon kotoisin.
Nainen: Mikä sun ammatti on?
Minä: Oon insinööri.
Nainen: jaaa..... ei, nyt mun pitää mennä vessaan.Vaikka ulkonäön puolesta naiset toisinaan suostuu jopa juttelemaan mulle baarissa, niin keskustelu tyssää jostain syystä tuohon ammattiin.
Yleensä insinöörimiehet on tosi suosittuja siinä vaiheessa kun oikeasti aletaan perheenperustamista miettiä. SItä nuoremmat usein pitää vähän tylsinä, mutta kysyntää alkaa löytyä kolmenkympin jälkeen.
Mutta insinööriNAINEN kuten minä on monelle todella paha turn-off, varsinkin tietotekniikan DI ;) Miehet haluaa jonkun herkän sisar hento valkoisen eikä nörttiä.
Mulla ei ollu ja nyt kärsii koko perhe hullusta miehestä. Ihan sama vaikka olis susiruma kääpiö kunhan olis kiltti, ystävällinen ja ei tarttis varoa joka sanaa.
minä pidin riman korkeella, ja sain mitä halusin.
-akateeminen
-ei tupakoi (ehdottomasti tärkein vaatimus)
-ei juopottele
-on komea kuin mikä (jopa muittenkin mielestä kuin minun)
-huumorintajuinen
-suht varakas
-tekee osansa kotihommista
-huolehtii sairaasta isästään
-rakastaa minua
-on uskollinen
-sängyssä huippu
- omistaa ihanan koiran
- söpöt lapset
- hemmottelee minua
tuoksuu hyvälle
Siskollani ei ole ollut mitään kriteereitä, kunhan saa miehen. Ja ne miehet on olleet järjestään idiootteja. 3 lasta eri miehille, viimeisen lapsen isän kanssa meni naimisiin, mut mies on idioottien idiootti.
Jo ekalla tapaamisella kysyin siskoltani, et kulkeeko toi (siis se mies) ihantäysillä tässä maailmassa? Siskoni vastaus oli, et ei hän teidä. JA sellaisen se roudas kotiinsa jossa oli lapsi ja odotti edelliselle miehelle lasta.
Joten toivon todella, että siskollani olisi ollut edes jonkinmoisia kriteerejä. Esim miehellä olis käytöstavat, edes pikkiriikkisen. Olis kasvanut ulos äidin helmoista, joka ei kuvittelisi olevansa mailman napa ja osaavansa kaiken (kun ei juuri mitään osaa) Vaan otti tuollaisen rehjun, saamattoman pikkupojan asteellee jääneen ällötyksen.
Anteeksi purkaus, mut se mies vaan on niin vastenmielinen.