Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haaveet voivat toteutua, ihan uskomatonta miten asiat alkoivat rullata :)

Vierailija
02.05.2012 |

Onko sinulle käynyt näin pitkän haaveilun jälkeen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt oma esimerkkisi ensin.

Vierailija
2/6 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin kymmenittäin hakemuksia ja kävin haastatteluissakin. Viimeiseen paikkaan hakiessani päätin, että jos tämä ei tärppää niin lähden syksyllä opiskelemaan uutta alaa.

Sain työpaikan. Oliko se sitä, että laitoin kaikki peliin vai mitä, mutta opiskelemaan ei tarvinnut lähteä :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulla haave ulkomaille, lähinnä eteläiseen Eurooppaan muutosta. Olen kuitenkin aika ujo ja onneton ja tiesin että en kumminkaan uskaltaisi mihinkään lähteä yksikseni, haaveeksi jää. Elättelin kuitenkin hiljaa haavetta fantasioissani ilman toivettakaan että se toteutuisi.

Pari vuotta haaveesta tapasin miehen eräästä eteläisen Euroopan maasta. Ihastuttiin, seurusteltiin, mentiin naimisiin ja muutettiin hänen kotimaahansa. Rakastumisen ja miehen tuen turvin uskalsin muuttaa, mitä en sinkkuna olisi koskaan uskaltanut tehdä, ja tyytyväinen olen ollut.

Vierailija
4/6 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

reilu parikymppisenä. käytin päihteitä ja olin kokenut traumaattisen lapsuuden, heitteillejäämisen jne. Haaveilin, että vielä tästä nousen, vaikka en tiedä miten.

Tänään, 15v myöhemmin, olen korkeakoulutettu perheenäiti hyvässä työssä, elän tasapainoista ja tervehenkistä elämää ihanan miehen kanssa. En todella olisi itsekään uskonut.

Vierailija
5/6 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen kuitenkin kaikkien teidän puolesta, jotka olette onnistuneet. Antaa uskoa minullekin, että se onnistuminen vielä tulee joku päivä.

Vierailija
6/6 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen kuitenkin kaikkien teidän puolesta, jotka olette onnistuneet. Antaa uskoa minullekin, että se onnistuminen vielä tulee joku päivä.

Siksi valvonkin vielä kun asiat painaa mieltä. Toivotaan meille parempaa tulevaisuutta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan neljä