Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huoh.. Ei tullut toukokuun tmtk vieläkään tilille, täytyy vissiin varastaa kaupasta ruokaa

Vierailija
02.05.2012 |

Että saa jotain lapselle eteen! Jääkaappi on tyhjä, en käsitä, mikä sossussa maksaa, kun hakemukset oli varmasti ajoissa sisällä. ; (

Kommentit (40)

Vierailija
21/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ne sulle töitä etsi. Katso netistä vaan. Missä päin asut?

Vierailija
22/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luotokortti ihan sitä varten, että joskus voi rahat loppua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on luottokortti ihan sitä varten, että joskus voi rahat loppua.

Vierailija
24/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on tulleet viime viikolla.

Vierailija
25/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene vaan töihin, niin jo täällä huudetaan, että olet huono äiti kun lapsesi on hoidossa päivät pitkät :)

Vierailija
26/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole kannattaa sossusta kysellä, jos saisit apua sen hankkimiseen. Ja sitten, kun se tuki tulee ostat hyvin säilyviä ruokia, esim. kaurahiutalepaketilla hintaa kaikki 1.29, siitä riittää teille moneksi aamuksi.

Vierailija
27/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

rahaa saat nopeimmin kun kanitat jotakin - esim. tietokoneen, kännykän, koruja, ...

vastaisuuden varalle kannattaa ostaa hiutaleita, maitojauhetta, hilloja ym perustarvikkeita, ne eivät paljoa maksa ja niistä riittää, saa ainakin puuroa. Kannattaa kiertää tarjoukset ja ostaa esim. jauhelihaa pakastimeen. 3v ei onneksi vielä kovin paljoa syö joten kilon perhepaketistakin saa monet keitot tai lihapullat.

Inhottavia kommentteja täällä tosiaan. Kusipäisyys ei onneksi tartu. Voimia!

Vierailija
28/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruselintarvike?

Vierailija
29/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

puuttuvien liitteiden vuoksi? Jos et ole siihen reagoinut, sossu odottaa 14 vrk ja tekee sitten kielteisen päätöksen. Eli kannattaa aina toimittaa kaikki pyydetyt liitteet, se nopeuttaa käsittelyä. Ja huom! Hakemuksen jättöpäivää eikä päätöksen tekopäivää lasketa käsittelyajaksi, vaan siinä välissä oleva aikaa - ja niissäkin vain arkipäivät. Eli hyvin voi olla, että vielä mennään lakisääteisessä ajassa.

Vierailija
30/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruselintarvike?

että sen avulla saa syötyä huonommankin puuron, joten kyllä se voi olla tarpeen lapsiperheessä

Vierailija
31/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

peruselintarvike?

että sen avulla saa syötyä huonommankin puuron, joten kyllä se voi olla tarpeen lapsiperheessä

On se peruselintarvike koska sillä saa ainakin verensokerit nostettua jos oikein tiukilla on, ja mielialakin kohoaa kun saa suun makeaksi :)

Sen säilyvyys on hyvä ja lapsille kyllä hillo maistuu jos ei puuroa kummempaa ole.

Vierailija
32/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

maalla tehtiin aina hilloa ja sitä oli pitkin talvea perunoiden, juuresten, viljan ja kuivatun lihan lisänä. Oiva tapa säilöä marjat ja omenat.

Vierailija
33/40 |
03.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää nyt ihmiset vähän itseenne! Vaikka kuinka on "nimetön ja kasvoton" netissä, ei ketääön tarvitse noin haukkua! Onko kellään oikeasti munaa sanoa näitä asioita ääneen ja oikeassa elämässä? Onko teille opetettu itsellenne alkeellisimpiakaan käytöstapoja?!?!? HUH!

Ap.. saatko lainattua keltään parin päivän ruokaa varten? Onko paikkakunnallasi ilmaista ruuan jakoa (hyväntekeväisyysjärjestöjen)? Ja kirkon diakoniatyö voi auttaa myös.

Tsemppiä...

Vierailija
34/40 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko kannattanut tehdä rahan eteen jotain aiemmin?

Vierailija
35/40 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä päästä heti huomenna diakonin puheille. Onko sossu antanut arviota milloin päätös saadaan valmiiksi? Kai sieltä jotain hätäapua saa?

Entä sitten ystävät, pystyisikö joku lainaamaan vaikka 20€?

Vierailija
36/40 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene TÖIHIN!!!

Niin ei tarvi sossusta itkee rahaa ja elää meijän muiden kustannuksella!

Vierailija
37/40 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta lopettakaa ihmiset syyttely: kuka vain voi joutua toimeentulotuen varaan yllättävän kriisin tai elämän muutoksen seurauksena!

Ap, varaa huomisaamuna aika sossuun; sano, että rahat ja ruuat loppu. Ne myöntää kyllä täydentävää tukea harkinnalla sieltä. Paljon tsemppiä

Vierailija
38/40 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse esimerkiksi joudun joka kuukausi yrittäjänä järkätä itse perheellemme rahat (ei ole työntekijöitä = yhden naisen pienyritys) ja nyt kun on mennyt huonommin oon tehnyt muita töitä ihan mistä vaan niitä olen saanut. Mieheni ei ole töissä.

Mikset sinäkin voisi yrittää ponnistella ja ihan itse ansaita omat rahasi? Ei ole siis tarkoitus tehdä pahaa mieltä, mutta vaikea on käsittää miksi joku vaan istuskelisi ja odottelisi rahaa sillä että hakemus oli tarpeeksi aikaisin sisällä. =(

Vierailija
39/40 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin, sehän ei ole töissä... Hmmm...

Itse esimerkiksi joudun joka kuukausi yrittäjänä järkätä itse perheellemme rahat (ei ole työntekijöitä = yhden naisen pienyritys) ja nyt kun on mennyt huonommin oon tehnyt muita töitä ihan mistä vaan niitä olen saanut. Mieheni ei ole töissä.

Mikset sinäkin voisi yrittää ponnistella ja ihan itse ansaita omat rahasi? Ei ole siis tarkoitus tehdä pahaa mieltä, mutta vaikea on käsittää miksi joku vaan istuskelisi ja odottelisi rahaa sillä että hakemus oli tarpeeksi aikaisin sisällä. =(

Vierailija
40/40 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hakemaan toimeentulotukea.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi