Enteet, kuoleman ennustaminen, onko ihan "hölynpölyä"?
Äitini on nähnyt koko ikänsä unia joista osa on kyllä käynyt toteen. Itsellänikin on sellainen joku juttu miksi saatan nähdä jonkun täysin yllättävän tapahtuman, asian unessani ja sitten se tapahtuu jonkun ajan sisällä. Onneksi en jatkuvasti noita unia näe. No, mutta itse asiaan. Nyt äitini näki unen jossa häneltä lähti hammas. Tästä pari päivää ja heidän pihalleen ilmestyi iso varis puuhun vähäksi aikaa. Sillä alueella ei ole ollenkaan variksia, ei koskaan ollut, on kilometrien päässä varsinaisesta asutuksesta se paikka. Niin, äitini on nyt sitä mieltä että joku kuolee kohta. On täysin varma asiasta! Aikaisemmin on nähnyt myös hampaan irtoamisesta unen ja nähnyt jonkun tumman hahmon polulla joka sitten hävinnyt. Ja sitten on lyhyen ajan sisällä joku läheinen menehtynyt. Siksi onkin nyt taas niin varma ja kun vielä tuo lintukin tuli pihapuuhun vierailemaan...
En tiedä. Onkohan äidilläni kaikki "kotona" vai voiko toiset nähdä ja kokea näitä tämmöisiä asioita ja ovat silti ihan tervejärkisiä? Voi olla täysin sattumaa että edelliset näyt, unet ovat sattuneet juuri silloin kuin joku on ollut lähellä kuolemaansa. Kenelläkään kokemuksia yms???
Kommentit (22)
Ihminen näkee elämänsä aikana tuhottomasti unia ja vain osa niistä pakostakin toteutuu.
Sitä on vaan sellainen, että ne muistaa ja pitää ihmeenä mitkä toteutuu.
Miettikää kuinka paljon unia näet, mitkä ei toteudu.
Olen nähnyt monen kuolevan jos mihinkin, onneksi ei ole kuolleet.
Olen nähnyt unia hampaiden irtoamisesta koko ikäni, eikä ketään kuollut niiden unien yhteydessä.
Toisaalta olen nähnyt unet, joissa kerrottiin molempien vanhempien kuolemasta etukäteen edellisenä päivänä, joten ei ne ole aina vertauskuvia. Joskus tieto tulee ihan suoraan annettuna, mutta en tajua miltä taholta ja miksi.