Mikä sun etunimi on ja mihin sen vaihtaisit jos olis pakko?
Kommentit (21)
Kaikki 1-3 etunimeä ovat ihan virallisia ja oikeita etunimiä. Mitä tahansa niistä voi alkaa käyttää kutsumanimenä. Jos alkaakin 1. nimen sijasta käyttää 2. nimeä kutsumanimenä, ei silloin tarvitsee mitään vaihto-operaatioita tehdä tai anoa siihen lupaa.
Voisin ihan yhtä hyvin olla Wilhelmiina (samasta kantanimestä molemmat nimet).
jos pitäis vaihtaa nimi, ottaisin lempinimeni käyttöön, tai Pauliina tai Annika.
En tiedä miksi tykkään. Jotenkin reipas. Toinen mistä tykkään on Eeva.. :D
ja vaihtaisin mielelläni esim. Tessaan, mutta se olisi liian vaivalloista
En tiedä miksi tykkään. Jotenkin reipas. Toinen mistä tykkään on Eeva.. :D
enkä vaihtaisi, vaikken ole siitä erityisemmin tykännyt.
En vaihtais. Joskus inhosin mun nimeä, mutta kyllä mä nyt jo oon tottunu =).
Nina --> Henriikka.
Henriikka on siis toinen nimeni ja se on aina miellyttänyt enemmän kuin "oikea" etunimeni. Joskus ajattelin, että ottaisin sen kutsumanimeksi mutta tuskin kukaan tuttu osaisi kutsua minua sillä nimellä.
en koskaan erityisemmin pitänyt, mutta en halunnut vaihtaakkaan, aika neutraali.
Joku vähän harvinaisempi tai eksoottisempi voisin olla, Peppi tai Pipsa tuli just nyt mieleen :)
Päivi,, inhoan,,, olisin vaikka Laura tai Isabel tai Emma...mikä vaan nätti nimi..
Pidän nimestäni.
Ainoa mikä nyppii on se, että ihmiset lausuvat Niina vaikka olen Nina =)
Adriana on etunimi eikä se sovi yhtään yhteen avioliiton kautta tulleen ääkkösiä sisältävän sukunimen kanssa. Voisin vaihtaa vaikka Annaksi.
olisi kiva, se onkin toinen nimeni... Mutta toisaalta siitä tulee aina mieleen Akselin ja Elinan häävalssi ;) Miehen pitäisi muuttaa nimensä Akseliksi sitten kai...