Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuntosalilla on TYLSÄÄ, miten te viihdytte siellä?

Vierailija
21.02.2014 |

Sain kunto-ohjelman. Olen nyt kaksi viikkoa sitä noudattanut, käynyt salilla 3x/vko. Mutta sinne meneminen on aina pakkopullaa ja se 45 min-tunti, joka ohjelman läpivientiin menee, on aika pitkäveteinen.

Maisemat ei vaihdu, mitään virikkeellistä ei tapahdu. Istun vaan laitteessa ja väännän ja lasken 10-15. Odotan puoli minuuttia. Sama uudelleen. Lähisali ei ole edes kovin kaunis, vaikka lähes kaikkihan ne on sellaisia kellareita, missä olen käynyt. Sellasia todella ankean näköisiä paikkoja, vaikka olisi kalliimpikin sali, ihan kuin olisi jossain autotallissa tms.

Mulla on vilkkaat aivot ja kaipaan älyllisiä virikkeitä. Mitään äänikirjaa tms en pysty samalla kuuntelemaan, kun teen ohjelmaa, se on kuitenkin sen verran rasittava, että ei pysty keskittymään mihinkään juonelliseen juttuun. En jaksa kuunnella tunnin ajan jotain rokki/poppimusiikkia eikä klassinen/jazz oikein istu kuntosaliharjoitteluun.

Mikä neuvoksi? Mistä löytyisi Turun suunnalla joku sali, joka olisi visuaalisesti miellyttävä ja jonka ikkunoista avautuisi kauniit maisemat, eikä tyyliin joku parkkipaikka tai katu?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sitten pysty fundeeraamaan omilla aivoillasi? Äänikirja pitäisi olla apuna?

Vierailija
62/63 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuntelen kuulokkeilla yleensä uusimman Piers Morganin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
07.05.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä on kyllä ongelma johon en ole törmännyt. Mulla on yleensä sen verran kovat painot ja/tai toistomäärät, että tarvitsen tauot ihan palautumiseen. En juuri lämmittele salilla vaan ulkona ennen salia, eli ei siellä edes mene noin kauaa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan