Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex ja miehen sukulaiset.

Vierailija
02.05.2012 |

Mieheni exä pitää tosi tiivisti yhteyttä mieheni siskoon. Mieheni sisko teki heti alussa selväksi että miehen ex-vaimo on hänen rakas ystävä, ja suri veljensä ja tämän eroa. Heillä on jopa heidän vanha hääkuvansa kirjahyllyssä. Vaikka heidän erostaan onjo 7-vuotta. Minä ja mieheni ollaan oltu yhdessä jo 5-vuotta (2-naimisissa) Ja edelleen minua kutsutaan "uudeksi tyttöystäväksi" Ja minusta tuntuu jopa että mieheni ja minun kaksostytöt eivät ole tasaarvoisia miheni tytön kanssa. Koska tytöt ovat minun lapsiani.

Miten te toimisitte? Välillä haluaisin katkaista välit kokonaan miehen siskoon.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein muistellaan menneitä ja siten huomataan, että sehän olikin Minna silloin mukana etkä sinä. Tai äitini aina muistaa kertoa veljelle terveiset Minnalta, tämä kun käy lasten kanssa mummolassa joskus keskellä viikkoakin, kun veli ei isäviikonloppuina saa lapsia mummolassa käyttää, nyxä kun ei pidä siitä.

Veli ottaa asian huumorilla, mutta kakkosvaimo tiuskahtelee. Hänen mielestään menneistä ei saa puhua, ei muistella veljen ensimmäisiä häitä, ei puhua veljen nuoruudentoilailuista (usein Minnan kanssa) jne. Lisäongelmia tulee siitä, että Minna oli minun luokkakaverini ja ystävä on edelleen. Kakkosen kanssa ei ole paljoa puhumista, ainoa yhdistävä asia on veljeni. Ei se pitkälle riitä.

Joten turhaan te kakkosvaimot vikisette. Pitäisi aikuisen ihmisen ymmärtää että te saatatte olla oman elämänne napa, mutta meille sukulaisille te olette vain pakkopulla..

Vierailija
42/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se ei ole minulle mikään ongelma.

En omista mieheni siskoa enkä edes miestäni.

Ja mieheni ex-vaimo myös pitää tiiviisti yhteyttä mieheni äitiin, onhan hän heidän lastensa mummo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
matti
43/43 |
18.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua osoitteesta (Priestadu@gmail.com) oli ihanaa, minä ja vaimoni olemme taas yhdessä kahden vuoden eron jälkeen, Herra siunatkoon sinua ja temppeliäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan yhdeksän