Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen ex ja miehen sukulaiset.

Vierailija
02.05.2012 |

Mieheni exä pitää tosi tiivisti yhteyttä mieheni siskoon. Mieheni sisko teki heti alussa selväksi että miehen ex-vaimo on hänen rakas ystävä, ja suri veljensä ja tämän eroa. Heillä on jopa heidän vanha hääkuvansa kirjahyllyssä. Vaikka heidän erostaan onjo 7-vuotta. Minä ja mieheni ollaan oltu yhdessä jo 5-vuotta (2-naimisissa) Ja edelleen minua kutsutaan "uudeksi tyttöystäväksi" Ja minusta tuntuu jopa että mieheni ja minun kaksostytöt eivät ole tasaarvoisia miheni tytön kanssa. Koska tytöt ovat minun lapsiani.

Miten te toimisitte? Välillä haluaisin katkaista välit kokonaan miehen siskoon.

Kommentit (43)

Vierailija
21/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen oikein hyvissä väleissä ex-mieheni siskon ja vanhempien kanssa. Ex-miehellä kyllä ei ole uutta vaimoa/tyttöystävää. Eikä meidän vanha hääkuva ole missään esillä, sitä kyllä ihmettelisin suuresti ja varmaan pyytäisin poistamaan, olen nimittäin itse uusissa naimisissa. Nykyinen miehenikin tulee hyvin toimeen ex-kälyni ja-appivanhempieni kanssa. Tässä on tietty erona se, ettei exäni ole juurikaan tekemisissä perheensä kanssa, kuten ei lastensakaan. Minä pidän siis huolen, etyä lasten välit isänsä sukuun säilyy...

Jok tap miehesi sisko käyttäytyy todella tökerösti!

Täytyy kyllä myöntää, että itsekin hieman haikailen veljeni exän perään, mutta ei tulisi mieleenikään väheksyä veljen nykyistä vaimoa!

Vierailija
22/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen kanssa hän saa olla kaveri. Minusta ihan käsittämätönsä miehen sukulaisilta, että eivät ole sinulta pyytäneet lupaa tekemisilleen vaan törkeästi ovat miehen exän kanssa tekemisissä, vaikka tämä ei ole yhtään mitään.

Tee ilmoitus poliisille kunnianloukkauksesta: tuo exän hääkuva seinällä on ymmärtääkseni sellainen juttu, että sisko saa siitä ehdollista muutaman kuukauden eli yhdyskuntapalvelua.

Ihan kamala ajatella, mitä kaikkea ap on joutunut kärsimään vain siksi, että miehen sisko on noin törppö!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä oo kukaan väittänyt etteikö saisi olla tekemisissä eksän kanssa. Ihmetellään nyt vaan naisissa sitä miten se on siltä miehen siskolta pois että miehellä on uus nainen ja tämän kanssa jopa lapsia.

Mutta hetihän joku kitkerän katkera ex-nainen täällä haluaa vetää jutun överiksi.

Vierailija
24/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ette taida tajuta että ap ei halua estää kaveruutta. Vaan tahtoo itselleen mahdollisuuden päästä sukuun ja kälyksi. Toivon totisesti teille molemmille että eroatte (jos olette jonkun kanssa) Ja löydätte uuden, ja vaikka uusi anoppi ylistää entistä miniäänsä, ja vähättelee teitä!

Kyllä minä ainakin pidän enemmän sukulaisen puolta. Onneksi rakas ex-kälyni itse sanoi että pitää meillä vähentää yhteyden pitoa kun erosi veljestäni. Ja vaikka on lapseni kummi, käy synttäreillä ja muutenkin katsomassa. Mutta ei enää vietetä muuten aikaa. Ja hei veljeni uusi vaimo on nykyään hyvä ystäväni ja toisen lapseni kummi

Vierailija
25/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kenen kanssa hän saa olla kaveri. Minusta ihan käsittämätönsä miehen sukulaisilta, että eivät ole sinulta pyytäneet lupaa tekemisilleen vaan törkeästi ovat miehen exän kanssa tekemisissä, vaikka tämä ei ole yhtään mitään.

Tee ilmoitus poliisille kunnianloukkauksesta: tuo exän hääkuva seinällä on ymmärtääkseni sellainen juttu, että sisko saa siitä ehdollista muutaman kuukauden eli yhdyskuntapalvelua.

Ihan kamala ajatella, mitä kaikkea ap on joutunut kärsimään vain siksi, että miehen sisko on noin törppö!

Voihan sitä sekä kaveerata eksän kanssa että hyväksyä veljensä uuden elämäntilanteen ja kumppanin ja perheen. Ei pitäis sulkea toisiaan millään lailla pois.

Vierailija
26/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan lapsesta oltiin tekemisissä paljon. Sitten, kun aloin seurustella (entisen mieheni kanssa) kyläiltiin paljon perheittäin. Ja kun minulle tuli ero, niin serkkuni jatkoi ystävyyttä tämän entisen mieheni kanssa, ei minun. Ei olla oltu tekemisissä enää 17 vuoteen. Eli sinne jäi ainut läheinen sukulaiseni.

Mutta minkäs minä sille voin. Asiat ei vaan aina mene kuten haluaisi. Serkkuni isä kuoli (tätini mies). Minulle ilmotettiin, että hautajaiset on perhepiirissä. Kuulin myöhemmin, että entinen mieheni oli ollut hautajaisissa. Hym. Hän siis kuuluu perhepiiriin. :(

Vierailija
27/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee, niin kannattaa muistaa, että ne on vaikeita ja kaikki eivät hyväksy uusia suhteita milloinkaan.

En haluaisi sukuun, jossa olen nainen nro 2 aina ja ikuisesti.

Eikä varsinkaan kannata ottaa miestä, joka loikkaa suoraan toisesta suhteesta. Siis (täh?) yksilö, joka ei pysty puhumalla selvittämään asioitaan ei ehkä ole ihan paras aviomieskanditaatti. Kuinka hän nyt osaisi paremmin hoitaa teidän parisuhdettanne kun ei osannut edellistäkään? No way...maanantaikappale.

Vierailija
28/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en siis tahdo kaveruutta "rikkoa". Vaan tahtoisin itse ystävystyä veljeni siskon kanssa. Ja onko liikaa vaadittu jos exästä ei vaikka puhuttaisi paljon.

Eniten ottaa päähän että aina kun käymme miehen sisko alkaa höpöttämään "Kaijasta" Miten se on hyvä äiti ja miten niin hyvä ystävä... Ja sen lisäksi miehen siskon mies kerran lipsautti miten tämä "kaija" aina jauhaa minusta ja miehestäni. Ja siitä melkein 10-vuotta sitte tapahtuneesta erosta! Mutta jos mieheni vaikka puhuu jostain exänsä kanssa olleesta riidasta, siskonsa heti alkaa höpisemään että haluaa olla puolueeton, eikä tahdo kuulla. Mutta ex kyllä saa avautua :/

Vierailija
29/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtee, niin kannattaa muistaa, että ne on vaikeita ja kaikki eivät hyväksy uusia suhteita milloinkaan.

En haluaisi sukuun, jossa olen nainen nro 2 aina ja ikuisesti.

Eikä varsinkaan kannata ottaa miestä, joka loikkaa suoraan toisesta suhteesta. Siis (täh?) yksilö, joka ei pysty puhumalla selvittämään asioitaan ei ehkä ole ihan paras aviomieskanditaatti. Kuinka hän nyt osaisi paremmin hoitaa teidän parisuhdettanne kun ei osannut edellistäkään? No way...maanantaikappale.

Minun mieheni rakastaa minua. Edellisen naisen kanssa oli teini-ihastuksen jäljiltä tavan vuoksi. Koska mies rakastaa minua, hän haluaa huoltaa suhdettamme. Tämän vuoksi hän haluaa keskustella ongelmistamme ja etsiä yhdessä niihin ratkaisuja.

Ei se ongelmien ratkaisemattomuus aina ole kyvyttömyyttä, vaan joskus myös sitä ettei sillä meneillään olevalla suhteella yksinkertaisesti ole itselle todellista arvoa tai merkitystä.

Vierailija
30/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

28 mieheni oli kaksivuotta sinkku ennen kuin "loikkasi" uuteen suhteeseen. Ja voisiko vika olla jossain muussa kuin "ei osannut hoitaa suhdetta" '

Jos vika oli vaikka siinä että exän kanssa loppu rakkaus, ja ex oli pirttihirmu. Mieheni ei oisi saanut harrastaa mitään töiden jälkeen yms. Niin ja lopullinen ero tuli kun mies meni työpaikan sauna iltaan. Kun tuli kotiin oli tavarat ulkona... (tosin "Kaija" yritti saada miehen vielä takaisin. Mutta mieheni oli siinä vaiheessa kyllästynyt ainaiseen "otan eron jos et..." Ja jätti Kaijan lopullisesti)

Vierailija
31/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin en siis tahdo kaveruutta "rikkoa". Vaan tahtoisin itse ystävystyä veljeni siskon kanssa. Ja onko liikaa vaadittu jos exästä ei vaikka puhuttaisi paljon.

Eniten ottaa päähän että aina kun käymme miehen sisko alkaa höpöttämään "Kaijasta" Miten se on hyvä äiti ja miten niin hyvä ystävä... Ja sen lisäksi miehen siskon mies kerran lipsautti miten tämä "kaija" aina jauhaa minusta ja miehestäni. Ja siitä melkein 10-vuotta sitte tapahtuneesta erosta! Mutta jos mieheni vaikka puhuu jostain exänsä kanssa olleesta riidasta, siskonsa heti alkaa höpisemään että haluaa olla puolueeton, eikä tahdo kuulla. Mutta ex kyllä saa avautua :/

Joo, se on kyllä veemäistä kun sukulaiset heittäytyy eksän "puolelle" ja jos itse yrität kohdistaa jotian kritiikkiä tähän "eksään", niin kyllä sitten ollaan niin maan perusteellisen puoleettomia. Hohhoijaa.

Minäkin ihan mielelläni olisin väleissä miehen sukulaisten kanssa, mutta kun he ovat niin kaaaauhean järkyttyneitä ja pettyneitä kun tarina ei nyt päättynytkään kuin Disney-leffassa, vaan prinssi ja prinsessa erosivat ja löysivät tahoillaan uudet puolisot.

Vierailija
32/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kirjotti Ap

Vierailija
33/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se ongelmien ratkaisemattomuus aina ole kyvyttömyyttä, vaan joskus myös sitä ettei sillä meneillään olevalla suhteella yksinkertaisesti ole itselle todellista arvoa tai merkitystä.

Ja ihan tiedoksi "katkerille". Ei se "ensimmäinen" ole välttämättä se oikea. Oikea voi löytyä vaikka vasta viidennellä kerralla. Ja silloin siitä pidetään kiinni, ja sen vuoksi taistellaan. Eikä menneillä ole merkitystä.

Vierailija
34/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit itse yrittää jatkossakin olla ystävällinen ja tutustua paremmin, mutta ehkä se ei kuitenkaan tuota tulosta, siltä siis näyttää. Ei kaikki tykkää kaikista, vaikka kuin olis sukuun naituja.

Vierailija
35/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen eksäni siskon kaveri myöskin, ja miehellä on uusi. Tosin kyseessä on lyhyempi seurustelusuhde, mutta ero oli riitaisa eikä olla miehen kanssa väleissä. Myöskin entiseen anoppiin on hyvät välit, ja siskolta olen saanut sellaisen kuvan että olin mieluisempi miniä kuin tämä nykyinen. Mutta minkä minä sille voin, jos entinen anoppi ei ota avosylin uutta tulokasta vastaan..? En tiedä tietääkö eksäni että olen yhteyksissä tämän siskon kanssa, koska välimatkan takia emme näe oikeastaan koskaan, vaan pidämme yhteyttä facebookin välityksellä. Silti jutellaan usein kaikkea laidasta laitaan ja välillä liittyen eksäänikin. En tosin näe että tämä asia edes kuuluu eksälleni, että kenen kanssa tämän sisko on tekemisissä.. Ei se kyllä varmaan tykkäisi jos tietäisi.

Vierailija
36/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

.. Eikä minua haittaisi tippaakaan vaikka eksäni sisko ja nykyinen ystävystyisivät, että itse en koe sitä mitenkään vakavana asiana tai esteelle. On minun muillakin kavereilla taas omilla tahoillaan sellaisia ystäviä joista en hirveästi pidä.

Vierailija
37/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tärkein esille eli miten riitaisa se miehen ja eksän ero oli ja oliko ap:ssa jotain syytä siihen.

Ja mikään laki ei pakota pitämään sukulaisista, ei puolin eikä toisin.

Vierailija
38/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli riitaisa ero. Ja tuolla kyllä lukee että aloimme/tapasimme vasta 2-vuotta eron jälk!

Vierailija
39/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veljen ensimmäinen vaimo oli aivan loistava tyyppi. On mun lasteni kummi, muutenkin todella sydämmellinen ja upea ihminen, voisin jopa sanoa parhaaksi ystäväkseni, jopa siskoksi jota minulla ei ollut. Heillä on kaksi yhteistä lasta, oikein hyvätapaisia ja tulevat todella hyvin mun omien lasten kanssa toimeen. Veljeni sai kolmenkympin kriisin, jonka seurauksena heidän avioliitto meni. Erosivat hieman riitaisesti, sillä mun veljeni petti tätä ex-vaimoaan. Veli ei kuitenkaan olis halunnut erota, mutta ex-vaimo ei itseään arvostavana naisena tahtonut joutua tallottavaksi.

No mun veli sitten meni sen uuden naisensa kanssa naimisiin. Siis sen ämmän joka tietoisesti juoksi mun veljeni perässä. Uudella vaimolla oli valmiiksi jo yksi oma lapsi ja hankkivat sitten yhteisen lapsen siihen kaveriksi. Veljeni on ihan puhki tämän naisen kanssa, lapset ei osaa käyttäytyä, ja joka ikiseen asiaan pitää puuttua.

Todellakin pidän veljeni ja ex-vaimon kuvaa kirjahyllyssä. Todellakin pidän vain veljeni lasten kuvia seinällä (jopa sen pienimmän). Ja todellakin jaksan muistuttaa tätä uutta vaimoa entisen vaimon olemassaolosta. Tiedän myös että veljeni haikailee tämän entisensä perään,(veli on myöntänyt sen) ja teen myös tälle uudelle selväksi. Hän ei sovi sukuumme, hän ei tule sopimaan enkä edes halua tuntea häntä. Se nainen ihan tosissaan vaatii että meidän pitäisi ostella joululahjat tälle hänen omalle lapselleen, pitäisi viedä synttärilahjat ja kaikki. Ehei, hän ja se hänen lapsensa eivät kuulu sukuumme.

Lapsellistahan tämä on mutta asiat nyt vain ovat näin. Veljeni ymmärtää suvun suhtautumisen, eikä edes yritä tutustuttaa uutta vaimoaan meihin. Voi kun se nainen vielä ymmärtäisi sen :)

Vierailija
40/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein muistellaan menneitä ja siten huomataan, että sehän olikin Minna silloin mukana etkä sinä. Tai äitini aina muistaa kertoa veljelle terveiset Minnalta, tämä kun käy lasten kanssa mummolassa joskus keskellä viikkoakin, kun veli ei isäviikonloppuina saa lapsia mummolassa käyttää, nyxä kun ei pidä siitä.

Veli ottaa asian huumorilla, mutta kakkosvaimo tiuskahtelee. Hänen mielestään menneistä ei saa puhua, ei muistella veljen ensimmäisiä häitä, ei puhua veljen nuoruudentoilailuista (usein Minnan kanssa) jne. Lisäongelmia tulee siitä, että Minna oli minun luokkakaverini ja ystävä on edelleen. Kakkosen kanssa ei ole paljoa puhumista, ainoa yhdistävä asia on veljeni. Ei se pitkälle riitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä yksi