Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopettakaa niiden aiheettomien lastensuojeluilmoitusten tehtailu

Vierailija
02.05.2012 |

todellisille tarvitsijoille ei riitä aikoja, kun mammat laittaa ilmoituksia kun vähän naapurin asiat närästää

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on iso ikäero kahden lapsen välillä. Käsittämätöntä tämä kyttäysmeininki nykyään. Jos lapsi on oikeasti hädässä: häntä lyödään, pahoinpidellään, hänelle ei anneta ruokaa tms, on ilmo varmasti paikallaan. Mutta ei nyt ihan joka pikku asiasta. Tässä suhteessa maailma on muuttunut RAJUSTI. Elin myös sellaisessa maailmassa, että useita aikuisia saattoi istua iltaa ja nauttia ruokaa ja juomaa. Kukaan ei rähissyt ja lapsilla oli todella hauskaa. Useat näistä lapsista ovat nyt täysi-ikäisiä ja voin kertoa, että kaikilla menee hyvin. Eli ei traumoja illanistujaisistamme! Ihan vain tiedoksi niille av-mammoille, jotka miettivät sen yhden makean sidukkapullon ottamista, kun lapsi on valveilla...

Yhteisöllisyys on kadonnut. Ennen vanhaan kultaisella 80-luvulla aikuiset saattoivat juoda pihalla hieman viiniä ja parantaa maailmaa lasten leikkiessä kirkonrottaa tai polttopalloa.

Vierailija
42/43 |
02.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että olen tuollaisten kostoiskun uhri.

Mutta sitä ei vain tiedä kukaan naapuri, tuttu, ystävä tms. eli olen varmasti todella tyypillinen uhri - kärsin hiljaa loppuikäni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
29.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

SE ON TOTTA!ERÄS MIES SANOI VAIMOLLE:JOS HALUAT PITÄÄ LAPSET-ÄLÄ PYYDÄ ELATUSRAHAA,MUUTEN MINÄ TEEN ILMOTUKSEN LASTENSUOJELULIITTOON JA MENETÄT LAPSET!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi