Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Mikä on teidän työpaikan kahvitauolla käytävästä keskustelusta typerin aihe?

Vierailija
30.04.2012 |

Joku aihe mitä muut innoissaan jankkaa, mutta ei vaan kiinnosta sinua, suorastaan ärsyttää.

Meillä se on kutominen. Aina joku päätyy siihen keskustelunaiheeseen ja kertoo, kuinka monta kerää on mitäkin lankaa ostanut ja mitä niistä suunnittelee.

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

juonenkäänteet on mulle evvk, mutta pystyn sulkemaan korvat niiltä, ku niitä äitinikin mulle toistelee, vaikka yritän joka kerta muistuttaa, etten katso niitä :). Presidentin vaalien aikaan en kestänyt kuunnella montaakaan, kun suretti huomata niin monen rasistisuus ja suvaitsemattomuus. Silloin olisin tarvinnut korvatulppia sietääkseni monia työkavereita. Muuten kestän kaikkia puheenaiheita ja voin sulkeutua omaan kuplaani tai keskusteluun läheisemmän työkaverin kanssa, jos ympäröivä keskustelu ei kiinnosta. Se taito on oikeastaan aika pakollinen yleensäkin työelämässä ihan missä työssä tahansa :)

Vierailija
22/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

anaalivalkaisu. Ja krookukset.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja voivottelu siitä kuinka väsynyt on ja kuinka maanantaisin ei pitäisi olla palavereja.

Vierailija
24/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti monet aiheet eivät itseä sillä tavalla kiinnosta, tähän kategoriaan menee useimmat tv-ohjelmat, koirat, etelänmatkat jne. Mutta yhtäläinen oikeus niillä on jutella, joita kiinnostaa.

Vaikeinta kahvipöydässä on, kun puhutaan seksuaalivähemmistöistä. Olen usein pahoittanut mieleni siitä, kuinka suvaitsemattomia monet työkaverit ovat tässä asiassa.

Vierailija
25/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sen näyttelijöiden/ roolihahmojen elämä. Kun (taas) kerron, etten seuraa ko. sarjaa, enkä tiedä kuka on Ismo, ihmetellään "siis etsä katso MITÄÄN?"

ja aletaan selostaa "no siis siinä on tää Ismo, sillä oli ravintola joka palo ja sitten se meinas kuolla ja sen vaimo tappoi itsensä ja sitte..."

Hyvänä kakkosena tulee laihdutuskuurit.

Vierailija
26/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutuksen suunnittelun suunnittelu

Vierailija
27/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnex mä ehdin tauolle hyvin harvoin ja ruokakin syödään lasten kanssa =)

Vierailija
28/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Masennus on huuhaata. Masennus on oma valinta. Masentuneet on laiskoja paskoja, joita yhteiskunta hyysää."

Voi vittu että teki mieli huutaa niille, etteivät todellakaan tiedä mistä puhuvat :( Pidin kuitenkin pokerinaamani miten parhaiten taisin. Ajattelin vaan, että kyllä se joskus teidän tai teidän läheisen kohdalle iskee. Vakava toimintakyvyn vievä masennus. Sitten tiedätte enemmän asiasta.

Vierailija
29/30 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin yksi rouva pitää pitkiä yksinpuheluja lapsestaan. Lapsi on täysi tavis, tekee tavallisia 2v. lapsen juttuja, mutta tämä jaksaa jauhaa niitä maailmanluokan ihmeinä. Joka hemmetin lounastauko menee niitä kuunnellessa. Ei jaksa enää.

Vierailija
30/30 |
01.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulloinkin poissaolevaa työkaveria haukutaan. Päin kasvoja ollaan niin kaveria eikä edes välttämättömintä rakentavaa palautetta uskalleta antaa.

Minulla on vielä keskiviikkona vapaapäivä, tiedänpähän mistä silloin puhutaan. :/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kahdeksan