Tästä alkaa AV:n viralliset VAPPUVALVOJAISET!
Kommentit (65)
liityn joukkoon! lapsi nukkuu, oon juonu pari viinilasia ja nyt juon yhden siiderin..mitä muut tekee? onko kaikki varattuja vai onko sinkkuja joukossa? Itse olen vasta eronnut yhden lapsen äiti ja siksi rauhallinen vappu tänä vuonna..Terv. Minttu :)
Olen selvinpäin ja istun koneella mies valvoo ja lapsi kans,saa lähtee muksu kohta nukkuu mutta se kattii martin tarinarallia,eli vappu bileet sisi normi ilta menossa... kunpikin koneella,mutta sainpas tänää varattua maistraatin.. ;)
pienelle kävelylle ja otetaan kaljatölkit mukaan ja poltetaan yhdet tupakat (ja metsään mennään, ei julkisille paikoille). Lapset jää pelaan pleikkaria.
Eikö ihanaa teinimeininkiä?! :D
-hilma-Mites sitä muuten jaksaisi. :D
ja lapset (9- ja 13 v) ei tiedä että silloin tällöin tupakoidaan (lue: joskus parin oluen/viinipullon jälkeen)
-hilma-
ps. nyt mennään, pitäkää pileitä yllä :D
Iiiiihanaaa... tiedä mitä siellä metsässä keksiikään ;D
Minä myös nelikymppinen ja vähän "teini" tarvittaessa :)
Poika vei oluet yhtä lukuunottamatta ja lähti jonnekin. Tein pikkutytön kanssa munkkeja. Syötiin niitä ja juotiin simaa. Kävin vaimon kanssa saunassa. Jonnekin vois lähteä mutta nyt on jo aika lailla väsy olo.
Pirkanmaan puolelle saavuimme. Hankala kirjottaa kun toi yks ei suostu vaihtaa paikkaa :)
Kyl mä sen vielä pehmitän :D
t. Tsup