Tästä alkaa AV:n viralliset VAPPUVALVOJAISET!
Kommentit (65)
Tiedätkö onko Nesbitt skotti vai p-irlantilainen? On nimittäin esittänyt molempia tv-sarjoissa, ja aksentti viittaisi kumpaan vain.
sukkula venukseen tästä puuttuikin :) eipä mitä, hyvä biisi sekin. Liian aikasin poistui Kikka :(
sinttu
Niinpä, samaa mieltä tuosta että menetimme Kikan aivan liian varhain.
Ehkä ne sukkulat vielä tästä lähtee...
Mustikka
Ninnuli
ps. piti välillä laittaa ruokaa lautasillekin :D
Mielenkiinnosta kysyn, kun oma marinadi on JOKA IKINEN KERTA basilika+öljy+chili+pippuri ja se rupeaa jo kyllästyttämään. :D Hyviä BBQ-vinkkejä saa siis jaella!
Manna
Nyt se näytti laittavan ainakin öljyä, viinietikkaa soijakastiketta, tomaattisosetta, sinappia, valkosipulia, timjamia ja rosmariinia.
Aina tulee kyllä hyviä.
Mitens muut? Maistuuko grillatut herkkusienet? Jos, niin millä täytteillä menee?
MammaMia
pienelle kävelylle ja otetaan kaljatölkit mukaan ja poltetaan yhdet tupakat (ja metsään mennään, ei julkisille paikoille). Lapset jää pelaan pleikkaria.
Eikö ihanaa teinimeininkiä?! :D
-hilma-
täytettyjä herkkusieniä :) Grillissä on yleensä lihaa, maissia, erinlaisia kasviksia jne, mut noi puuttuu. En sano etteikö ne voisi olla hyviäkin, pitänee laittaa kokeiltavien asioiden listalle :)
Ninnuli
MammaMia: Kiitos tuosta reseptistä! Koitetaan sitä joku kerta. :) Meillä täytetyt herkkusienet on tehty näin: Kokonainen pieni valkosipuli, pala Edamia/Musta-Pekka pippurijuustoa sekä siitä herkkusienen varresta ja ruohosipulituorejuustosta tehty seos sisälle, kierretään pekoniin.. Siinä se, tosin joskus jätetään pekoni kokonaan pois. Mutta noin pääpiirteittäin. :)
Manna
pienelle kävelylle ja otetaan kaljatölkit mukaan ja poltetaan yhdet tupakat (ja metsään mennään, ei julkisille paikoille). Lapset jää pelaan pleikkaria.
-hilma-
Mites sitä muuten jaksaisi. :D
Meinaatk mama1987 yksin syödä kakun ja piirakan?
Mulle jos näyttäis edes juustokakun niin varmaan juoksisin vessaan sen kanssa ja ahmisin yksin siellä ettei kukaan vaan saa muruakaan, olen aivan juustokakkufanaatikko :D:D Millainen juustokakku sulla on??
Ninnuli
Se on marianne crush-juustokakku, jossa on päällä mansikkaa ja vadelmia soseena (hyydytettynä toki). On muuten TOSI hyvää :D Suosittelen kokeilemaan tuota ohjetta!
http://www.fazermakeiset.fi/fi/Suklainenkeittio/Recept/Visa.aspx?recipe…
Ja kyllä tuo mieskin sitä juustokakkua ahmii ja muutenkin syö näitä herkkuja.. :P Ehkä jopa enemmän kuin minä.
Meinaatk mama1987 yksin syödä kakun ja piirakan?
Mulle jos näyttäis edes juustokakun niin varmaan juoksisin vessaan sen kanssa ja ahmisin yksin siellä ettei kukaan vaan saa muruakaan, olen aivan juustokakkufanaatikko :D:D Millainen juustokakku sulla on??
NinnuliSe on marianne crush-juustokakku, jossa on päällä mansikkaa ja vadelmia soseena (hyydytettynä toki). On muuten TOSI hyvää :D Suosittelen kokeilemaan tuota ohjetta!
<a href="http://www.fazermakeiset.fi/fi/Suklainenkeittio/Recept/Visa.aspx?recipe…" alt="http://www.fazermakeiset.fi/fi/Suklainenkeittio/Recept/Visa.aspx?recipe…">http://www.fazermakeiset.fi/fi/Suklainenkeittio/Recept/Visa.aspx?recipe…;
Ja kyllä tuo mieskin sitä juustokakkua ahmii ja muutenkin syö näitä herkkuja.. :P Ehkä jopa enemmän kuin minä.
Mama1987 edelleen... *nolo*
-hilma-Mites sitä muuten jaksaisi. :D
ja lapset (9- ja 13 v) ei tiedä että silloin tällöin tupakoidaan (lue: joskus parin oluen/viinipullon jälkeen)
-hilma-
ps. nyt mennään, pitäkää pileitä yllä :D
mis työ ootte?
Ilta on nuori. sinttu
Kotivappu selvinpäin. Lapsi kipeenä ja huutaa koko ajan joten minnekään ei voi lähteä. (mies onneksi hoitaa tällä hetkellä että saan levätä) Lasissa Pepsimaxia. :)
Mikäs meininki täällä on muilla nyt?
Täällä kyllä armoton väsymys, saa nähdä mihin asti jaksaa näitä valvojaisia valvoa. Tervetuloa Anni!
Mustikka.
oon katsonut yhden leffan, joka oli aika symppis :)
Sipsejä on syöty ja kasvistikkuja dipattuna
Voisin hakee lisää kokista... :D
Mies lähti käväisemään kaupungilla katsomassa vappuhulinoita. Taitaa vähän edelleen mököttää mulle. :P
Mulla on ollut itse asiassa kivaa, kun en oo välittänyt siitä ettei mies suostu tekemään mitään kivaa yhdessä.
mama1987 siis taas asialla, ja unohdin TAAS nimimerkin perästä :'D
nrj:n :)
Kohta lapset menee nukkumaan ja sitten muutama olut/sidu lisää.
Kyllä elämä on ihanaa :) varsinkin hyvässä seurassa:D
sinttu