Tästä alkaa AV:n viralliset VAPPUVALVOJAISET!
Kommentit (65)
Tosin raskaana ja selvinpäin. Väsyttää, lapset riehuneet koko illan. Nyt mies vei iltatoimille. Pidin tänään töistä vapaata.
Onneksi radiosta tulee ihan hyvää musaa.
Ja jääkaapissa on juustokakku ja suolainen piirakka, ja dipit vois tehdä nyt valmiiksi ja kasvistikut :) NAM.
Lapsi nukahti tosi aikaisin.
se on mies ja tango pauhaa täysillä :)
Satumaa- tango ja Reijo Taipale!
Kesälavalle meinasin uskaltautua ensi kesänä piiiitkääshtä aikaa. .. sinttu
Onneksi radiosta tulee ihan hyvää musaa.
Ja jääkaapissa on juustokakku ja suolainen piirakka, ja dipit vois tehdä nyt valmiiksi ja kasvistikut :) NAM.
Lapsi nukahti tosi aikaisin.
Täällä siis mama1987
Ihan kelpo pileethän me aikaansaamma :D
-hilma-
Mulle jos näyttäis edes juustokakun niin varmaan juoksisin vessaan sen kanssa ja ahmisin yksin siellä ettei kukaan vaan saa muruakaan, olen aivan juustokakkufanaatikko :D:D Millainen juustokakku sulla on??
Sinttu: No en tod. ois arvannut oikein ;D Paulaakin arvasin koska katoin tänään boxilta Voicen finaalin ja se oli päälimmäisenä mielessä :)
Ninnuli
Kiva, että ketju elää ja seuraa löytyy.. ;)
Me on syöty jo ja lapsenkin juuri nukutin. Otan rennosti ja vähän olutta. Mies marinoi huomisen päivällisen lihoja. Muuten hyvä fiilis, vähän flunssaa ja kovasti hammaskipua (tai leikatun hampaan jättämän aukon kipua). Kohta saa ottaa taas Buranaa!
-MammaMia
ois tienny tuota, mutta se vaan on niin hyvä tango.
Kohta vaihdan varmaan suomipoppiin tai kuuntelen nrj:tä ;)
sinttu
James Nesbitt on muuten se näyttelijä ketä tarkoitin :D
Ninnuli
ja parit on jo juotu. Meillä tehtiin tänään ulos olohuone, eli sohvakalustot, kukat ym isolle terassille ja tässä istutaan auringossa. Paljon herkkuja on varattu illaksi, grilliin sekä pikkunaposteltavia eri täytteineen. Ja juomaakin on...
Miehen kanssa siis juhlitaan kun taapero menee nukkumaan. Toki tässä sitä ennenkin yhdessä nautiskellaan. Me kuoharia ja pikkuinen vettä;)
Ihana vappufiilis ja onnellinen olo. Kiitollinen tästä ympäristöstä, linnunlaulusta ja isosta metsäisestä pihasta. (asutaan 7min matkan päässä keskustasta eli ei korvessa vaikka luonto ja metsä vieressä) Haleja kaikille.
Suonsilmä
Mielenkiinnosta kysyn, kun oma marinadi on JOKA IKINEN KERTA basilika+öljy+chili+pippuri ja se rupeaa jo kyllästyttämään. :D Hyviä BBQ-vinkkejä saa siis jaella!
Manna
James Nesbitt on muuten se näyttelijä ketä tarkoitin :D
Ninnuli
Ja aivan mahtava aksentti, oletteko ikinä kuunnelleet? ;)
Manna
Musiikki se puuttuikin :)
Ninnuli
Oon niin väsynyt että en jaksa lähteä enää juhlimaan, poden mieluummin vappua ja raskautta kotona. Ahdoin itseni just täyteen äskettäin tehtyä perunasalaattia ja muuta asiaankuuluvaa ruokaa, nyt tissuttelen Pommacia. Toivottavasti ei tuu yllätysvieraita enää, ei millään jaksais! En yleensä oo ihan näin tylsä mutta kirjoitin kaks päivää putkeen pitkää esseetä ja juoksin koko päivän tänään asioilla tän mahan kanssa niin nyt alkaa jo riittää.
Mustikka olkoon nimeni.
mä olisin veikannut Kikkaa! Se tuli ekana mieleen tuosta pitkän linjan artistista, mikähän mua vaivaa. Täytyykin pistää Kiihkeät tuulet soimaan Youtubesta.
Mustikka
siivottu, mukaanlukien sauna. Nyt tuoksuu puhtaalta ja sauna lämpiää. Sitä ennen kävin vetämässä tunnin hikitreenin salilla ja jälkihiellä siivoamaan. Nyt maistuu original vichy!
Ihanaa! :O)
Hauskaa vappua :) Mulla on jo aivan kauhea nälkä ja noi broilerin siivet tuoksuu aivan ihanilta :D
Sit ku on syöty niin lapset suihkun kautta sänkyyn ja otan sit lisää juotavaa ja alan katsoon dvd:ltä Hyde/Jekyll sarjaa, BBC:n, siinä on se Rimakauhua&Rakkautta sarjan miesnäyttelijä...? Mikäs sen nimi nyt olikaan??
Ninnuli