Mulla kävi tänään mielessä ajaa rekan alle.
Olen ihan loppuunpalanut ja tänään tuli töistä kotiin ajaessa hetken mielijohde, että loppuisi tämä väsymys.
Vasta nyt tajuan säikähtää itseäni ja sitä kuinka ohut se elämänlanka loppujen lopuksi onkaan :O
Kommentit (9)
Siellä rekan hytissä saattaa istua mun mies tienaamassa tälle perheelle rahaa ja elatusta. Älä pilaa yhdenkään rekkakuskin elämää ja aiheuta elinikäisiä haavoja sieluun ajamalla rekan alle. Ole niin kiltti. Keinoja on muitakin.
Toki toivon, että ymmärrät nyt, ettei itsemurha ole ratkaisu mihinkään. Kerran me vain täällä ollaan ja kuollaan kukin ajallamme. Miksi sitä jouduttaa? Aina on syy - edes yksi, pieni syy - elää. Voimia ja jaksamista huomiseen! Hae itsellesi apua, jos moiset ajatukset alkavat useamminkin piinata päätäsi. Apua on tänä päivänä tarjolla, jos vain myöntää itselleen, että on sen avun tarpeessa. Rohkeasti vain.
Itse ajattelin joskus ajavani kallioon. Olin aivan loppu.
aja täysiä päin kalliota mielummin, on tosi raukkamaista ajaa rekan alle, ja traumatisoida rekkakuski iäksi.
rekkakuskin vaimo. Et varmana pilaa muiden elämää oman kurjuutesi takia.
Mene hoitoon.
Minä toivon joka päivä, että rekka ajaisi päälleni(tai jotain muuta onnettomuutta joka johtaisi kuolemaani,) mutta ikinä en muutu niin itsekeskeiseksi paskaksi, että aiheuttaisin syyttömälle ihmiselle niin paljon kärsimystä, että ajaisin rekan alle.
Tappoi itsensä koska oli nähnyt jonkun hyppäävän junan alle. Ei päässyt asian yli eli oheiskärsijöitä oli monta:(
pojasta tulee rekkakusi.
Ois liian julmaa, jos joku tuhoais ainakin oman ja hänen elämänsä ajamalla kopiksi rekkaan:/
Toivon, ettei sellainen ikinä sattuis kenelllekään...
puuttui, ennen kuin joku näsäviisas ennättää kommentoimaan...siis rekkakuski...
Jos haluat kuolla, tee vaan asialle jotain, mutta älä ole niin itsekäs, että sotket viattomia sivullisia itsemurhaasi.
Luuletko, että rekkakuskeille on ihan sama "tappaa" ihminen? Kenties joillekin onkin, mutta ei kaikille taatusti.
Toivottavasti saat apua tilaasi.
T. Rekkakuski