Tästä alkaa AV:n viralliset VAPPUVALVOJAISET!
Kommentit (65)
Hampurilaiset tirisee grillissä ja juotavaa sopivasti.
Ihana ilma, hyvää musaa, Hyvää vappua kaikille!
Mä aattelin, että ois juteltu hyvässä seurassa, hyvän juoman ja ruuan kyydittämänä..
Hei, nyt ihmiset, tulkaa mukaan!
:D
3 sommersbyn siideriä olen vitutukseen vetäny 15 minuutissa.vielä ei mainittavaa vaikutusta..
3 sommersbyn siideriä olen vitutukseen vetäny 15 minuutissa.vielä ei mainittavaa vaikutusta..
Itse pari olutta hissukseen juonut ruuan kanssa ja nyt jo päässä humisee..
Mutta, notku täällä vaan mukama niin ehkä se vi***uskin häviää :D
Lapset pihalla, kuoharia lasissa ja munkkikahvit tulossa. Hyvää vappua!
Minä en alkoa juo, mutta muuten on rento meininkin ihan vaan kotosalla. Vähän hammasta tosin särkee.
Itse pari olutta hissukseen juonut ruuan kanssa ja nyt jo päässä humisee..
Mutta, notku täällä vaan mukama niin ehkä se vi***uskin häviää :D
nonii menihän se päähän.
Lapset pomppii trampalla, mies korjaa moottoripyörää, minä vain olen (ja varmaan siis ajattelenkin) :)
olen niin kypsä tohon ukkooni.Taidan vaihtaa nuorempaan, vitun sohvaperuna!
vitutti kun tulin kotiin niin laps alko riehuun ja möykkään, mulla oli kamala nälkä ja liha josta piti ruokaa tehdä oli menny vanhaksi.
missä meet! :D ja mikä fiilinki?
tän ketjun ap
mä olen yksin, lapset isällään, ei huvita lähteä minnekään kun kaikki kaverit on perheellisiä ja niillä on omat menot.
Valkkaripullon avasin, väsyttää.
Olenko oikeasti näin luuseri, etten edes vappuseuraa saa? Eiköhän pistetä oma ketju pystyyn av:n yksinäisille, saisi edes jotain meininkiä juhlintaan! :D
Yleensä juin lightiä mutta nyt otin vapun kunniaksi tällasen ällömakean juoman :D Ja on muuten tooooosi makea! Uunissa on broilerin hunjasiivet ja liekkisiivet ja samalla teen tossa kohta salaattia :)
Illaksi kun lapset nukkuu mulla on vielä ananasbreezer (toinen makea mistä tykkään) ja light päärynäsiideri.
Kolme riittää mulle pikkuhuppeliin :D Nuorempana join votkalimeä 10kpl illassa+pari lonkeroa eikä tehnyt mitään, HUH HUH! :D
onj helpompi jutella illan edetessä :D
ap olkoon Hilma
muutama bisse takana, kohta syömään.
Arvatkaa mitä kuuntelen nyt cd:ltä?
(ette ikinä arvaa kyllä) Suomalainen pitkän linjan esiintyjä..
Mie oon vaikka sinttu
Kolmas Kivi Auringosta-uusintoja.
tosin en ota alkoholia. Meen tekemään itselleni pari karjalanpiirakkaa sen sijaan :)