Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En oikein ymmärrä sukulaistani 3 lapsen yh:ta

Vierailija
30.04.2012 |

hänellä on työpaikka, lapset ovat aika isoja jo, 8v. 13v. ja 15v.

Hän tekee harvoin ruokaa lapsille, lapset tekee itse voileipää ja jääkaappi on aina lähes tyhjä.

Viikonloppuisin kuulema laitetaan jotain ruokaakin.

Asunnon toinen wc on ollut jo vuosia rikki, hän ei saa hankittua korjausta. Luulen että jotenkin häpeää koska se lapset ovat se rikkoneet.

Lapaset ovat välillä aika huonotapaisia, varsinkin keksimmäinen on hyvin ilkeä suustaan. Millon haukkuu vieraat tai äitinsä..äiti ei puutu kielenkäyttöön mitenkään.

Onko tämä tavallista yh:n elämää?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nämä lapset soittaa minulle ja sanovat että "äiti on taas töissä, eikä ole muistanut käydä kaupassa, ei ole ruokaa eikä rahaa:"

Jos teillä on noin hyvin että sinne tuodaan pahaa ruokaa jääkaappiin entisten pahan ruoan lisäksi, niin sitten teillä on kyllä asiat paremmin kuin hyvin.

ap

Vierailija
2/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lykkää yöks-pöperöitään pyytämättä ja työntää nokkansa sinne minne se ei kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen lapsi ei edes tiedä, mitä nälkä on.

Oletteko koskaan huomannut ilmiötä, kun menette kylään niin lapsillanne on nälkä, vaikka olisivat juuri suoraan ruokapöydästä nousseet?! Näin oli jo minun lapsuudessa ja niin on edelleen...

Lapset vaan kaipaa huomiota, äidin ollessa töissä ja sinä säälistä raahaat, lastenko toiveiden mukaisia ruokiako?!

Vierailija
4/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lykkää yöks-pöperöitään pyytämättä ja työntää nokkansa sinne minne se ei kuulu.

sinulla on liikaa ruokaa, ja toisilla ei ole taas ollenkaan.

Ymmärsitkö?

ap

Vierailija
5/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen lapsi ei edes tiedä, mitä nälkä on. Oletteko koskaan huomannut ilmiötä, kun menette kylään niin lapsillanne on nälkä, vaikka olisivat juuri suoraan ruokapöydästä nousseet?! Näin oli jo minun lapsuudessa ja niin on edelleen... Lapset vaan kaipaa huomiota, äidin ollessa töissä ja sinä säälistä raahaat, lastenko toiveiden mukaisia ruokiako?!

ja kai minulla on silmät päässäni, minä aukaisen jääkaapin oven ja katson sisään, kai minä voin vielä omiin silmiini luottaa?... jos se on tyhjä, eikä minulla ei ole syytä epäillä että lapset olisivat niin ovelia että piilottelisivat ruokaa, saadakseen minut tuomaan lisämuonitusta..

Olen jutellut äidin kanssa asiasta ja hän myöntää kyllä että joskus kaupassa käynti unohtuu..

ap

Vierailija
6/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

asia lienee toisinpäin.

ap

Vierailija
7/50 |
04.10.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksimmäinen vieläpä

Vierailija
8/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tälläistä käytöstä (niin lapsilta kuin äidiltä/isältä) on tavattu ihan niissa idylliperheissäkin.

Mitä jos hankit OMAN ELÄMÄN?

Vierailija
9/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

etenkin jos se keskimmäinen on huonotapaisin.

Vierailija
10/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksinhuoltajilla on tuollainen elämä, aivan kuten kaikilla ydinperheilläkin on hieno ja täydellinen elämä.

Vierailija
11/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hänellä on työpaikka, lapset ovat aika isoja jo, 8v. 13v. ja 15v.

Hän tekee harvoin ruokaa lapsille, lapset tekee itse voileipää ja jääkaappi on aina lähes tyhjä.

Viikonloppuisin kuulema laitetaan jotain ruokaakin.

Asunnon toinen wc on ollut jo vuosia rikki, hän ei saa hankittua korjausta. Luulen että jotenkin häpeää koska se lapset ovat se rikkoneet.

Lapaset ovat välillä aika huonotapaisia, varsinkin keksimmäinen on hyvin ilkeä suustaan. Millon haukkuu vieraat tai äitinsä..äiti ei puutu kielenkäyttöön mitenkään.

Onko tämä tavallista yh:n elämää?

tai edes kysyt sitä.

Vierailija
12/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ongelmia wc:een korjauksessa. Kahden huoltajan perheissä taas mies pökälöi pytyn useammin tukkoon.

Vierailija
13/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän ehkä ole täydellinen superäiti mutta varmasti iha nok. Lapset syö koulussa ja pärjännevät ilman arkisin toista lämmintä ruokaa kotona ihan ok:sti kun muuta syötävää saa. Sitä toista wc:tä ei ehkä kovin akuutisti tarvita vaan yksi riittää eikä siksi ole saanut aikaiseksi korjauttaa.

Huonotapaisia lapsia, varsinkin teini-iässä, on kaikenlaisilla vanhemmilla.

Vierailija
14/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt korjattiin ko. vessaa, mutta nyt sieltä puuttuu sähköt...

Lapsuudenkodissani oli kolme lasta ja jääkaappi tuntui olevan aina tyhjä!

Ja olisin melkein huolissani, jos 13-vuotias on yltiökiltti...

Vierailija
15/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten minua häiritsee se että se jääkaappi on aina tyhjä kun sinne menee, joku maitotölkki saattaa olla, ei muuta. Siis minä katson heidän kaappiinsa aina koska vien heille ruokaa tuliaisena koska lapset valittaa että kun ei ole ruokaa.

Heillä on myös hella jossa ei toimi uuni, sekin on olltu sellainen jo vuosia. Vuokrakämppä kyseessä.

ap

Vierailija
16/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja töihin.

Vierailija
17/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eniten minua häiritsee se että se jääkaappi on aina tyhjä kun sinne menee, joku maitotölkki saattaa olla, ei muuta. Siis minä katson heidän kaappiinsa aina koska vien heille ruokaa tuliaisena koska lapset valittaa että kun ei ole ruokaa.

ap

Tämä nyt on vähän pahempi juttu jos niitä voileipiäkään ei pysty nälän tullen tekemään tai mitään hedelmää tms syömään vaan täytyy nälkää nähdä. Eikö sitä äitiä yhtään hävetä että vieras ihminen joutuu tuomaan heille ruokaa kun lapset valittaa että ei ole ruokaa?

Vierailija
18/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja töihin.

ja miten menet kauppaan jos ei ole rahaa ostaa ruokaa? ei ole lapsen asia huolehtia perheen toimeentulosta.

ap

Vierailija
19/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuten aina on menty.

t. lesken keskimmäinen lapsi, joka aloitti työuransa 14-vuotiaana

Vierailija
20/50 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ilman tulosta. Hänellä on ollut rankka elämä ja ymmrrän että hän on väsynyt ja pettynyt elämään. Mutta siitä huolimatta minusta hänen pitäisi lasten vuoksi ryhdistäytyä.

En voi ymmärtää miksi ei edes vessaa saa korjattua, huoltohan korjaisi sen ,mutta ei ne sitä voi tehdä jos eivät saa siitä edes ilmoitusta.

ap