Montako naista miehesi on kaatanut, tiedätkö?
Kommentit (31)
Ehkä 20-30.
Minä olen joka tapauksessa kaatanut enemmän miehiä kuin hän naisia.
24-vuotisen ex-liittonsa aikana varmaan 20-30naista kaatanut. Ei mennyt alunperinkään naimisiin rakkaudesta, vaan siksi, että tyttöystävä oli raskaana ja naimisiin painostettiin.
24-vuotisen ex-liittonsa aikana varmaan 20-30naista kaatanut. Ei mennyt alunperinkään naimisiin rakkaudesta, vaan siksi, että tyttöystävä oli raskaana ja naimisiin painostettiin.
Villi arvaus: tulit kuvioihin kun miehesi oli vielä tässä "rakkaudettomassa" liitossaan?
enkä todellakaan haluakkaan tietää. Suhteen alkuaikoina hän lipsautti pari kertaa, että naisia on ollut liiankin kanssa. Nykyinen linja on "sä olet mun ensimmäinen, eihän mulla nyt ketään muuta ole ollut". Niinpä niin. Totuus lienee jotain siltä väliltä.
sen tarkemmin en haluakaan tietää. Mitäpä se miehen entinen elämä minulle kuuluu.
(en muista minäkään, vaikka luku on todennäköisesti alle kymmenen - siitä on niin pitkä aika).
Veikkaisin että parisenkymmentä.
Kyllä, tulin itsekin heidän avioliiton lopun aikana kuvioihin ja tein heti selväksi, että miehen on erottava mikäli aikoo minua tapailla.
En millään usko, että voisi olla enempää, sillä piti vähän ensin arkuutta karistella miehestä meidän seurustelun alkuaikoina siihen tapaan. Itselläni on ollut liiankin monta, ehkä vähän hävettääkin. Miehelleni en uskaltaisi kertoa kuinka monta.
Tietääkseni 2 tai 3. Aika nuorena nappasin tuon, joten ei se ollut ehtinyt vielä kovin pitkälle.
Tavattiin kun hän oli 36-vuotias, olin ensimmäinenpitkäaikainen suhde. Mies oli aika huoletonta, juhlivaa elämää harrastava... En taida edes ruveta laskemaan, suattapi olla etten osaa laskea niin pitkälle.
Toivotaan että vanha koira on nyt oppinut uuden tempun eikä harrasta muita naisia. :)
Niitä on 23. Itsellä muutama enemmän.