Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Montako naista miehesi on kaatanut, tiedätkö?

Vierailija
30.04.2012 |

Muutaman sata?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä on 23. Itsellä muutama enemmän.

Vierailija
22/31 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä 20-30.

Minä olen joka tapauksessa kaatanut enemmän miehiä kuin hän naisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotisen ex-liittonsa aikana varmaan 20-30naista kaatanut. Ei mennyt alunperinkään naimisiin rakkaudesta, vaan siksi, että tyttöystävä oli raskaana ja naimisiin painostettiin.

Vierailija
24/31 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

24-vuotisen ex-liittonsa aikana varmaan 20-30naista kaatanut. Ei mennyt alunperinkään naimisiin rakkaudesta, vaan siksi, että tyttöystävä oli raskaana ja naimisiin painostettiin.

Villi arvaus: tulit kuvioihin kun miehesi oli vielä tässä "rakkaudettomassa" liitossaan?

Vierailija
25/31 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä todellakaan haluakkaan tietää. Suhteen alkuaikoina hän lipsautti pari kertaa, että naisia on ollut liiankin kanssa. Nykyinen linja on "sä olet mun ensimmäinen, eihän mulla nyt ketään muuta ole ollut". Niinpä niin. Totuus lienee jotain siltä väliltä.

Vierailija
26/31 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen tarkemmin en haluakaan tietää. Mitäpä se miehen entinen elämä minulle kuuluu.

Vierailija
27/31 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(en muista minäkään, vaikka luku on todennäköisesti alle kymmenen - siitä on niin pitkä aika).

Veikkaisin että parisenkymmentä.

Vierailija
28/31 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tulin itsekin heidän avioliiton lopun aikana kuvioihin ja tein heti selväksi, että miehen on erottava mikäli aikoo minua tapailla.

Vierailija
29/31 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En millään usko, että voisi olla enempää, sillä piti vähän ensin arkuutta karistella miehestä meidän seurustelun alkuaikoina siihen tapaan. Itselläni on ollut liiankin monta, ehkä vähän hävettääkin. Miehelleni en uskaltaisi kertoa kuinka monta.

Vierailija
30/31 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkseni 2 tai 3. Aika nuorena nappasin tuon, joten ei se ollut ehtinyt vielä kovin pitkälle.

Vierailija
31/31 |
30.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavattiin kun hän oli 36-vuotias, olin ensimmäinenpitkäaikainen suhde. Mies oli aika huoletonta, juhlivaa elämää harrastava... En taida edes ruveta laskemaan, suattapi olla etten osaa laskea niin pitkälle.

Toivotaan että vanha koira on nyt oppinut uuden tempun eikä harrasta muita naisia. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan