Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyhmyyskeskustelu

Vierailija
29.04.2012 |

Milloin ja millaisessa tilanteessa/minkä asian suhteen olit viimeksi omasta mielestäsi todella tyhmä?

Itse olin viimeksi todella tyhmä kun nimittelin aviomiestäni rumasti.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

laskin ekaluokkalaisen tekemän laskun väärin. Kyseessä oli selvä ajatteluvirhe, ei ainoastaan huolimattomuusvirhe. Virheeni kuuli myös anoppi.

Vierailija
2/3 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoitin tapaamani ihmisen, A:n, toiseen ihmiseen, B:hen. Olin tavannut A:n viimeksi 8-10v sitten. B:n olin tavannut kerran 3v sitten. Molemmat ovat jokseenkin samannäköisiä, vaikkeivät ole sukua keskenään. Noh, siinä sitten istuttiin iltaa porukalla ja kohtelin A:ta B:nä koko illan ajan. A:ta hämmästytti kovasti kun tuli puheeksi että missä viimeksi tapasimme, ja minä siinä olin äänessä kertomassa erittäin yksityiskohtaisesti menneestä illasta B:n kanssa. Hieman ihmettelinkin että miksi A ei muista. Hän vielä itsekin yritti silminähden kovasti muistella tuota tapahtumaa mitä hän ei tietenkään koskaan elänyt. Tajusin virheeni vasta seuraavana aamuna. Häpeän ja hämmennyksen tunne oli sanoinkuvamaaton. Perinteisesti olen yleisfiksu ja itsetunto roikkuu pahasti omasta älystä kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
29.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloin ja millaisessa tilanteessa/minkä asian suhteen olit viimeksi omasta mielestäsi todella tyhmä?

Itse olin viimeksi todella tyhmä kun nimittelin aviomiestäni rumasti.

Tunnen itseni tosi tyhmäksi aina, kun lasken väärin nuo varmistusjutut. :D Olen kuitenkin yliopisto-opiskelija.

Ja tätä tapahtuu kuitenkin enemmän Suomi24:ssä, siellä ne on vähäsen isompia numeroita, mutta silti yleensä lopputulos on alle 30. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kolme