Oletko koskaan ollut ambulanssin kyydissä?
Kommentit (26)
Mua puukotettiin selkään ja päähän ja käteen
5vrk meni teholla ja muutama päivä osastolla :/
Olen ollut lisäksi 2 muutakin kertaa kun olen saanut epilepsiakohtauksen mutta niistä kuljetuksista ei oo mitään muistikuvaa, sairaalassa oon heränny
Astmani on sen verran vaikeaa sorttia, että on hengenlähtö monesti lähellä.
Lapsena useammankin kerran, kun jouduin kaikenlaisiin onnettomuuksiin. Teininä mm. silloin kun mummoni luhistui käsivarsilleni ja menetti siis tajunnan ja sai jonkin kohtauksen ja joskus puolen tunnin päästä ambulanssikin ehti paikalle... Samoin teininä saatuani itse jonkun paniikkikohtauksen ollessani vähän humalassa, ja luulivat minun vetäneen yliannostuksen jotain huumeita. Aikuisena mm. mieheni saatua sairaskohtauksen.
Sit kaks eri reissua kun lapset oli tukehtua. Ekalla reissulla tyttö joutui teholle. Tokalla toinen tyttö tähystykseen jne...
Mulle laitettiin sairaalassa ihon alle sellainen " portti" , josta saadaan laitettua tiputus. Se oli pieni muotoinen leikkaus, joten mua ei voinut laittaa menemään taksilla toiseen sairaalaan.
Potilaana en koskaan mutta muuten kyllä, olen työskennellyt ensihoitajana nyt 11 vuotta.
Olen 2 kertaa. Toisen kerran itseni toisen lapseni takia.
Äkkiä muistellen ainakin viisi kertaa.
Olen neljästi. Ja laskun lähettävät vielä kotiin!
Olen umppari puhkesi.henkilökunta oli perseestä.
Olen. Synnytyksen jälkeen kohtuun jääneet istukanpalat aiheuttivat tulehduksen ja massiivisen verenvuodon. Tuli aika kiire.
Olen ollut kuusi kertaa. Viimeksi eilen lapseni takia. Muut kerrat itsekseni, neljästi raskaana ollessani.
Olen ollut kuusi kertaa. Viimeksi eilen lapseni takia. Muut kerrat itsekseni, neljästi raskaana ollessani.
Olen, kolme kertaa.
Ensimmäisellä kerralla joku tilasi ambulanssin kun olin sammunut ulos, mutta ambulanssi vei minut vain kotiin kun olin ehtinyt herätä sillä aikaa ja pystyin kertomaan osoitteen.
Toisella kerralla minulle tilattiin ambulanssi itsemurhayrityksen takia. Aluksi puhuin vain lääkärin kanssa, mutta katsoi aiheelliseksi lähettää minut osastolle.
Kolmannen kerran olin ambulanssissa, kun jouduin sairaalaan yliannostuksen takia. (Usean eri aineen väärinkäyttö, selvittiin tiputuksella ja vuorokauden tarkkailulla)
sairaalassa viikon verran.