Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rehellisesti. Oletko pettänyt vaimoasi/miestäsi?

Vierailija
24.03.2026 |

Työn vuoksi asuimme eri kaupungeissa. En ollut tyytyväinen mieheeni ja minun teki mieli vierasta. Annoin pillua vieraalle.

Rehellisesti. Oletko pettänyt vaimoasi/miestäsi?

Vaihtoehdot

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko Ap pillua vai saitko kullia? Minusta tuntuu että aloittaja on mies, vaikka antaa ymmärtää muuta. Olen kerran pettänyt, mutta enää en voi, koska meillä on avoin suhde

Vierailija
2/8 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai annoitko pillua! No en otin mieheltä seksiä, on oikea vastaus!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kerran nussinut vieraan kanssa. Enkä koskaan ole tuntenut jälistäpäin syyllisyyttä.

N 32v

Vierailija
4/8 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännityksen ja uusien kokemuksien, tuntemuksien vuoksi tykkään aina välillä käydä ns. vieraissa, vaikka olisivatkin tuttuja miehiä entuudestaan, osa toki uusiakin tuttavuuksia.

Tykkään, ettei se ole keneltäkään pois, kun annetaan puolin ja toisin nautintoa. N55

Vierailija
5/8 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännityksen ja uusien kokemuksien, tuntemuksien vuoksi tykkään aina välillä käydä ns. vieraissa, vaikka olisivatkin tuttuja miehiä entuudestaan, osa toki uusiakin tuttavuuksia.

Tykkään, ettei se ole keneltäkään pois, kun annetaan puolin ja toisin nautintoa. N55

Olen täysin samaa mieltä. Virkistää ja rentouttaa, kun saa silloin tällöin vierasta.

Vierailija
6/8 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen täysin samaa mieltä. Virkistää ja rentouttaa, kun saa silloin tällöin vierasta.

Itse ainakin olen huomannut että piristää omaa seksielämää kotona ja kerta vuoteenkin riittää. Välillä on vähän repsahtanut, mutta syytä en tiedä miksi se kotiseksikin alkaa kiinnostamaan ihan hitokseen vieraissa käynnin jälkeen.

Vierailija
7/8 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Huomenna treffit miehen kanssa, jonka tänään tapasin. Puhtaasti s****n harrastamisen vuoksi. Tuntuu kutkuttavalta tuntea uusi mies kielensä kanssa reisien välissä ja kaikki se, mitä siitä seuraa. N50+

Vierailija
8/8 |
24.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarista tulee lähdettyä naisen kanssa ja monesti päädytään naisen luokse panemaan, vaikka vaimo on kotona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän