Lasten nimi+syntymäaika-tatuoinnit. MIKÄ JÄRKI?
Miksi ihmeessä joka ikisen mamman on tatuoitava lapsen nimi ja syntymäaika nahkaansa? Jotenkin sen nimen vielä ymmärtäis, mutta ne hemmetin syntämäajatkin! Ja lisäksi monella vielä ne typerät tähdet siinä ympärillä.
Kommentit (75)
Voi herran jumala, että ihmiset jaksaa nähdä vaivaa aivan kaikesta! Mitä helkattia se oikeastaan on sinulta tai minulta pois, jos jollain on tatuointi/tatuointeja oli ne sitten mitä tahansa? Ihan vain AP:n ja muiden ahdasmielisten järkytykseksi paljastan, että minullakin on ranteessa näkyvällä paikalla lapseni nimi ja syntymäaika kukkineen ja perhosineen, joka on tehty samalla peittämään viiltelyarpia. Kannan tätä tatuointia hautaan asti, se on merkkinä elämäni suurimmasta rakkaudesta, omasta lapsestani. KAUHEETA! Ja lisäksi mulla on olkavarressa suuri tatuointi, jota käyn poistattamassa laaserhoidoissa, APUA! Kyllä mä olen varmasti nyt pahin irvikuva AP:n mielessä!
Mutta kukin tyylillään. Jos joku haluaa elää elämänsä valmiin käsikirjoituksen mukaan, ikinä tekemättä yhtäkään virhettä ja asenteella, että minun tyyli on ainoa oikea tyyli toimia ja elää, niin siitä vaan. Halveksikaa ja arvostelkaa muiden ihmisten valintoja sydämenne kyllyydestä, mutta aika köyhiä olette sielultanne, jos ei ole muuta tekemistä kuin nähdä vaivaa toisten tatuoinneista. Onneksi olette itse niin paljon parempia ihmisiä :D
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 18:33"]
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 18:31"][quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 18:30"]
"Toinen on nää koirien nimet ja tassunjäljet..."
Et voi olla tosissas! Onko jollain sellaisia? Tirsk..
[/quote]
nääki vielä, voi luoja... Yhellä tutulla on.
[/quote]
Tiedän montakin. Useammalla työkaverilla, yleensä lapsettomat 30-45-vuotiaat sinkkunaiset ottaa omista kultikoiristaan näitä.
[/quote]
Mun yhellä tutulla on tällaisia... lapsiakin hänellä on, mutta niiden nimiä ei ole tatuoinut - vain koirien + noi tassun jäljet :0
[quote author="Vierailija" time="20.02.2014 klo 20:12"]
Niin no mulla on pienehkö tatuointi, jossa on yhden lapseni nimi. Vain ainoastaan siksi että tämä lapsi on kuollut. Halusin tehdä tällä tavalla kuolleesta lapsestani "näkyvän".
[/quote]
Tämä on mielestäni ymmärrettävää, että haluaa muiston.
Itselläni on useampi tatuointi, mutta sen sanon etten todellakaan halua paneskella sellaisen henkilön kanssa, jonka nahkasta tuijottavat lastensa, muiden perheenjäseniensä tai sukulaistensa kasvokuvat. Todellakin totaalinen turn off, kun taas esim. julkkisten tai eläinten kuvat eivät ole mikään ongelma.
[quote author="Vierailija" time="26.06.2014 klo 09:41"]Mikään ei ole nolompaa kuin tatuoida lastensa nimet. Toimii ehkä jotenkuten jollain David Beckhamilla, jolla upea kroppa ja lapsilla ulkom. nimet. Mutta että jollain ei-niin-treenatulla isällä tai äidillä lukee rinnassa joku Veeti Petteri niin en voi kokea kuin myötähäpeää. Ja itselläni 2 lasta enkä ymmärrä, miksi minun pitäisi heitä "mainostaa". Miettikää nyt hyvät ihmiset. Ja turha verrata että muoti-ilmiö siinä missä muutkin. Jos ostan nyt jonkun muotivaatteen, en osta sitä ajatuksella, että pidän tätä ikuisesti.
[/quote]
On ne ulkomaiset nimet kyllä niin hienoja. Niitä ei kukaan luule miksikään suomi-WT:si. Siksi lapsienikin nimissä on aina vierasperäinen sointi.
Heistä tulee jotain parempaa kuin Niko-Pettereistä, ovathan he fiinejä Nico-Peter:eitä!
Mun mielestä on hienoa kun tatuoidaan lasten nimet, oon aina ihaillut! :) Itselle ensimmäinen lapsi tulossa ja aion tatuoida lapseni nimen ihooni jonkun hienon kuvan kera :) mielummin tatuoin lapseni nimen kun jotakin järkyttäviä pääkallon kuvia.
Hyi, en käsitä miksi jotkut (valitettavan monet ottavat tatuointeja). Muuten voi olla erittäin kaunis henkilö ja sitten pilataan se kokonaisuus ottamalla tatuointeja. Etenkin suuret tautoinnit, kasvokuvat, kliseiset tekstit ja kaikenlaiset mauttomat jutut on typeriä. Heti tulee mieleen, että ei ole henkilöllä kaikki kotona, jos tatuoitu kaulaan ja naamaan tai muuten paljon ympäri kehoa. Ison tai typerän tatuoinnin ottaminen voisi olla hyvä peruste jo erota suhteestakin. Jätetään ne tatuoinnit tekemättä ja nostetaan luontainen kauneus kunniaan. :)
Minulla on lasten LEMPInimet, ilman syntymäaikaa. En itsekään ymmärrä näitä tekstejä tyyliin" MEEAMINTTU 6.12" " Niko, Leo, Vili" selässä tai olkapäässä, ympärillä vielä kliseisiä tähtiä.
Ainoa asia jonka minä voisin itselleni tatuoinniksi ottaa on lapseni nimi. Olen sitä miettinyt vaikken muuten tatuointeja ymmärräkkään.
Näitä näkee nykyään joka toisella äidillä tai isällä. On nykyajan tribaali yleisyydessään.
Murhattiinko Ötzi, koska hän oli WT?
Ketä kiinnostaa jonkun lapsen syntymäaika?
Ei ketään. Paitsi korkeintaan sen vanhempaa, jolla ei ole muuta elämää kuin surkea pentunsa.
Vierailija kirjoitti:
Lapsi on melkeinpä ainut asia elämässä, joka ei koskaan muutu, hän on aina ja ikuisesti lapsesi. Mielipiteet, mieltymykset, poliittiset tai uskonasiat, ihailun kohteet yms voivat koska tahansa muuttua, kannattaako niitä lähteä hakkaamaan ihoon.
Lapsen nimi voi muuttua jos lapsi täysi-ikäisenä vaihtaa nimensä. Onko sitten kiva kun ihossasi lukee Luca, vaikka lapsesi on Petteri?
En nyt ihan ymmärrä minkä takia 6 vuotta vanha ketju on taas pitänyt nekrota ylös, ja toisekseen pitäkää oma tunkkinne. Ei ole teidän asia mitä tatuointeja muilla ihmisillä on.
[quote author="Vierailija" time="28.06.2014 klo 11:41"]Musta on aika ihanaa kun isälläni on sydämen päällä sydän ja sydämen sisällä lapsiensa etunimien kirjaimet... Ei ollenkaan wt :D samoin mulla kaunis tatuointi lapseni kunniaksi. Musta enemmän kammottavia on kiinalaiset ym.merkit ja merihevoset, tähdet (varsinkin jallutähdet), delfiinit ikuistettuna iholle. Tommoset yleismaailmalliset tatuoinnit on älläjä. Mutta tatuointeja kun yleensä otetaan jonkun elämäntapahtuman kunniaksi, niin mikäpä sen järisyttävämpi elämäntapahtuma kuin lapsensaanti?
[/quote]
ÄLLÖJÄ. Väärä sananvalinta, anteeksi. Tarkoitin siis että niitä en ymmärrä. Otetaan tatuointi tatuoinnin vuoksi.