Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen exä tekstailee minun salaisuuksiani eteenpäin

Vierailija
20.01.2014 |

Sain viikonloppuna aamuyöllä tekstareita miehen exältä. Viestit olivat kysymyksiä kuten vieläkö minulla on niin paljon valkovuotoa etten anna miehen nuolla itseäni. Vastasin, että mikä on ongelmasi ja vastaukseksi sain viestejä, missä kyseltiin vieläkö käyn vessassa ovi auki ja vieläkö puhun aina ruoka suussa. Tottahan ne olivat nyt kun ajattelin mutta en ole miehen suusta kuullut vielä pahaa sanaa asioista.

Mieheni on nähnyt exää silloin tällöin, koska on sanonut jollain tavalla haluavansa auttaa tätä jos on rankkoja aikoja mielenterveysongelmien kanssa, mistä muut eivät tiedä. Nyt aloin raivoissani miettiä, mitä kaikkea mies on puhunut ja kumpi on lohduttanut kumpaa.

Läväyttäisinkö tekstarit pöytään ja näyttäisin ovea vai pitääkö jaksaa sietää ja ymmärtää? Aikamoinen luottamuspula tässä nyt kuitenkin on...

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä kysyisin mieheltä, että mitä ihmeen viestejä nuo ovat. Ei ole ihan normaalia jutella exän kanssa tuollaisista asioista.

Ei heti kannata ovea näyttää, mutta ihmetellä sopii. Kertoohan viestitkin, ettei exä ole mieleltään ihan terve.

Vierailija
2/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehesi on sairas. Kuka hullu juttelee tuollaisia yksityisasioita exälleen?! En koskaan antaisi anteeksi jos minun mieheni kehtaisi kertoa tuollaisia inhottavia asioita minusta kenellekään, kaikkein viimeksi exälleen. Siellä on oikein haukuttu sua kimpassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa. Mieheltä ja eksältä. Näytettyäni Viestit en haluaisi kuulla kummastakaan mitään

Vierailija
4/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

ootko ihan tosissa ja oletko vielä tuollaisen kanssa, ihan uuno mieheksi, hyi miten inhottavaa. Kuvastaa todella suurta typeryyttä, ei tunnu todelliselta edes.

Vierailija
5/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n omia pimeitä fantasioita.

Vierailija
6/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko ap. ollut kauan miehen kanssa yhdessä? Onko teillä lapsia? Entä exän ja miehen suhteen pituus ja onko heillä lapsia?

Ei ole kyllä normaali tuo mies.

Vierailija
7/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpikaan ei ole normaali, ei mies eikä exä. Sairasta touhua. Sinuna hankkiutuisin äijästä eroon ja äkkiä.

Vierailija
8/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oot tosissasi niin voi hyvänen aika. Etköhän anna niiden kahden sairaan palata yhteen ja nosta kytkintä.

Vierailija
9/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallakohan on mielenterveyden ongelmaa, miehellä vai exällään?

Jättäisin heti jos minun valkovuodosta tai pillunnuolennasta tietäsin miehen keskustelleen exänsä kanssa.

Vierailija
10/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhut ruoka suussa ja käyt vessassa ovi auki? Ällöttävää, en ihmettele yhtään, että miehesi on avautunut pikku possusta.

Vierailija
11/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt jumaliste nainen ota itseäsi niskasta kiinni! Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei anna tuollaisen suoranaisen paskan jatkua sanomatta siitä yhtään mitään.

Ymmärrän, että on hankala tilanne koska olet katsonut (ilmeisesti) luvatta miehesi tekstareita, mut senkun myönnät vaan rohkeasti ja sanot että mitä hittoa se sun asioita tuolla tavalla jakelee ympäriinsä ja vielä EKSÄLLEEN! Ei edes kavereilleen.. tosin ei sekään yhtään sen ymmärrettävämpää olisi, mutta EKSÄ!

Vierailija
12/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 10:54"]

Nyt jumaliste nainen ota itseäsi niskasta kiinni! Kukaan itseään kunnioittava ihminen ei anna tuollaisen suoranaisen paskan jatkua sanomatta siitä yhtään mitään.

Ymmärrän, että on hankala tilanne koska olet katsonut (ilmeisesti) luvatta miehesi tekstareita, mut senkun myönnät vaan rohkeasti ja sanot että mitä hittoa se sun asioita tuolla tavalla jakelee ympäriinsä ja vielä EKSÄLLEEN! Ei edes kavereilleen.. tosin ei sekään yhtään sen ymmärrettävämpää olisi, mutta EKSÄ!

[/quote]

Aloitusessa kyllä sanottiin, että Ap oli saanut itse noita viestejä siltä exältä.

Mä kyllä myös kyselisin aika tarkkaan, että miten exä tietää mun henkilökohtaisia asioita. Joskus miehet on myös niin urpoja, että menevät lankaan, jos vastapuoli on hyvä manipuloija, eivät siis edes tajua puhuvansa niin sanotusti ohi suunsa, koska vastapuolihan viattomasti kysyi...

Vierailija
13/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa että miehesi exä on syyllinen? Mikäs rooli miehellä on asiaan mielestäsi, ap?

Vierailija
14/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi ei ole selväastikään onnistunut auttamaan mielenterveysongelmista kärsivää exäänsä. Ehkä miehesi tarvitsee enemmän aikaa yhteisiin terapiakeskusteluihin? Mikset soisi miehellesi ja exällesi aikaa vaikkapa loppuelämän? Kengänkuva persuksille vaan!

Vierailija
15/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se mies on ihan yksin syyllinen, täydellinen urpo, kuinka joku voi pitää tuollaista hölmöä elämässään!

Vierailija
16/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se mies on mieltä noista?

Vierailija
17/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 11:03"]

[quote author="Vierailija" time="20.01.2014 klo 10:54"]

[/quote]

Aloitusessa kyllä sanottiin, että Ap oli saanut itse noita viestejä siltä exältä.

Mä kyllä myös kyselisin aika tarkkaan, että miten exä tietää mun henkilökohtaisia asioita. Joskus miehet on myös niin urpoja, että menevät lankaan, jos vastapuoli on hyvä manipuloija, eivät siis edes tajua puhuvansa niin sanotusti ohi suunsa, koska vastapuolihan viattomasti kysyi...

[/quote]

Tiedän myös mielenterveysongelmaisen, joka akuutissa vaiheessa ja kännissä alkaa kärttää muilta, että onko teidänkään elämä lopulta nyt aivan niin ihanaa ja että hän on sentään rehellinen ongelmiensa kanssa ja aina joku menee mukaan saadakseen naisen lopettamaan ja vissiin säälistä vähättelee arkeaan ja kertoo jostain mielipahan aiheesta ja mt-ongelmainen aivan loistaa.

Vierailija
18/18 |
20.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootteko naimisissa? Minusta kuulostaa jo tuo aika pahalta, että mies auttelee exäänsä.. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kolme