Naiset, mitä mieltä tällaisesta miehestä???
Olen seurustellut muutaman kuukauden mukavan miehen kanssa. Hauskaa on. Nyt - hävettää kyllä myöntää - yksin hänen kämpillään ollessaan tutkin hänen kaappejaan ja löysin jonkin sortin peniksen kehittimen. Ja jotenkin en nyt oikein osaa enää suhtautua samalla tavalla tähän mieheen. Tarkoitan siis vain, että millainen mies on niin epävarma itsestään että käyttää aikaansa noin naurettaviin puuhiin??? Olen aina ollut sitä mieltä, että räväkät, itsevarmat otteet on miljoona kertaa merkittävämää kuin peniksen koko tms. Mitä mieltä muut naiset olette - onko tuo teistä naurettavaa pelleilyä aikuiselta mieheltä?
Ja hänen peniksensä on siis keskimääräinen, ehkä 13-15 cm pitkä, joten tässäkään mielessä en keksi mitään perustetta tuolle touhulle.
Kommentit (9)
miehellä on varmastikin aika heikko itsetunto. On esim. katsellut liikaa jynkkyä ja haluaa olla mahtimulkku. Ihan sama juttu kuin miehille ja naisillekin on markkinoitu, että seksikkäin nainen on viivapilluinen teinibarbi. Ihmisiä on niin helppo manipuloida. Toinen vaihtoehto on, että pumppaaminen on hänelle joku fetissi ja saa siitä jotain ekstraa.
No joka tapauksessa, olisin ymmärtäväinen. Älä vaan sano mitään peniksenkehittimestä tai, että tongit hänen kaappejaan, mutta voisit ohimennen vaikka sanoa jotain AIDOSTI positiivista miehestä tai siitä kalusta. Kerro jos se tuntuu hyvältä jne. Jos ei ole vaikutusta ja mies on itsevarma sängyssä niin se on sitten vaan joku pervoilujuttu. En minä ainakaan sellaisen takia ketään jättäisi. Jos joskus näet sellaisen pumppumainoksen yhdessä miehesi kanssa niin voithan kommentoida, että onpa älytön kapistus ja sanoa, että tuollainen heikentää tuntoa jne.
jotka lukee tätä palstaa.
IHAN PELLEJÄ
Ilmeisesti pahoja itsetunto-ongelmia koosta johtuen, liekö joku joskus maininnut asiasta vai uskooko tosiaan näihin juttuihin.
Helppohan se on täällä kakskolmosen kanssa naureskella mutta kyllä sellaisiakin on olemassa jotka käyttävät "jatkovarsia" seksissä, ehkä sinun kannattaisi joskus "vahingossa" löytää se ja jutella asiasta.
Jos tarkoitat penispumppua, sitä voi käyttää muutenkin kuin itsetyydytystarkoitukseen. Lisää verenkiertoa ja viriiliyttä, et älä ole tiukkapipo vaan laajenna maailmaasi. Onko sen väliä, hommaa vaginapumppu ja pitäkää yhdessä kivaa. t. leena 28
Mieti hetki,sinäkö et ole koskaan käyttänyt kohottavia rintaliivejä,ajanut karvojasi,käyttänyt meikkiä,irtoripsiä/kynsiä/hiuksia?
Käsi sydämellä,etkö koskaan ole tehnyt itsellesi mitään ollaksesi kauniimpi ja seksikkäämpi?
Mieti hetki,sinäkö et ole koskaan käyttänyt kohottavia rintaliivejä,ajanut karvojasi,käyttänyt meikkiä,irtoripsiä/kynsiä/hiuksia? Käsi sydämellä,etkö koskaan ole tehnyt itsellesi mitään ollaksesi kauniimpi ja seksikkäämpi?
En ole AP mutta kommentoinpa silti: miten meikkiä tai irtoripsiä voi verrata peniksen suurennusyritykseen jollain naurettavalla pumpulla???? En edelleenkään tunne AP:n tapausta, mutta ainakin itse ottaisin sata kertaa mieluummin miehen, joka kantaa ylpeänä pientä penistään kuin tuollaisen pellen. Siis miten aikuiset ihmiset ovat noin hukassa oman seksuaalisuutensa kanssa? Ja nyt puhun siis ihmisistä, jotka ovat "normaaleja", mutta pitävät itseään epänormaaleina enkä ihmisistä, joilla on oikeasti kehityshäiriöiä tms. ja joille kehon muokkaus siten voi olla perusteltua.
No, mutta nämähän ovat vain minun mielipiteitäni. Enhän itse voi hyväksyä myöskään kaljuuntuvan mieheni haaveita hiustensiirrosta - projektista, joka minusta on lähes yhtä naurettava ja turhamainen kuin tuo pumppailu.
No, mutta nämähän ovat vain minun mielipiteitäni. Enhän itse voi hyväksyä myöskään kaljuuntuvan mieheni haaveita hiustensiirrosta - projektista, joka minusta on lähes yhtä naurettava ja turhamainen kuin tuo pumppailu.
Minustakin tuollainen on tyhjänpäiväistä, mutta olenkin nainen. Ei minusta vatsapömppö tai kaljuuntuvat ohimot tee miehestä epäseksikästä. Kaunista aikakautemme ideaaliulkonäköä (ts. nuoren mallin näköinen) ihailen lähinnä samalla tavalla kuin taulua, mutta se itsessään ei kiihota ellei mukana ole jotain uniikkia ja juuri minua säväyttävää (tällainen juttu voi olla vaikkapa poikkeuksellisen kohtelias ja korrekti käytös, hymykuopat tai seksikäs puheääni). Olen visuaalinen ihminen, mutta minusta ne persoonalliset piirteet ihmisissä tekevät heistä seksikkäitä iästä riippumatta. Kaunis ihminen ei mitenkään automaattisesti herätä seksuaalista värinää, mutta tietysti kauniita kasvoja voi katsoa, että "henkilöllä on kauniit kasvot". Ei siinä sen kummempaa. Lähinnä ulkonäkö vaikuttaa toiseen suuntaan eli todella poikkeuksellisen ruma ja epämuodostunut ihminen voisi olla alkuun hätkähdyttävä negatiivisella tavalla, mutta kaikenlaiseen tottuu ja alkaa pitää sitä luonnollisena eikä "puute" sitten enää haittaa.
Tulee mieleen ajatus, että jos naisella on dildo, se on jännittävää, mutta jos miehellä on Fleshlight tms tekopillu, se on säälittävää.
Hommasin itselleni Fleshlightin ja alussa se nolotti kyllä pirusti. Mutta muutaman käyttökerran jälkeen täytyy sanoa, että ihan mukava kapine ja on kyllä mukavampi kuin kädet, vaivattomampi kuin nainen ;) mutta ei tietenkään fiilikseltä yhtä hyvä, sehän on selvä.
Ja sitten itse asiaan. Fleshlightissä tulee hieman alipainetta eli siinä mielessä sen tuntuma lienee penispumpun kaltainen. En ole pumppua käyttänyt, mutta näin voisin uvitella. Miksi sellainen pumppu voisi olla kohtuukäytöllä ihan ok "treeniä" siinä missä geishakuulat naisilla. Toki jos pumpun käyttö on jotenkin pakkomielteistä niin sitten voi olla pieniä itsetunto-ongelmia. Kyllä minusta kannattaisi riskeerata ja nostaa kissa pöydälle, pyytää vaikkapa miestä näyttämään miten se toimii, ihan uteliaana, ja yrittää sysätä oma "luuseriasenne" taka-alalle. Tuollaisen kapineen salailu ja tietämisen salailu syö kuitenkin hieman sitä yhteistä luottamusta.
Jos nyt hieman kärjistetään niin eikö dildokin ole hieman säälittävä. Eikö nainen muuten munaa saa?