Mies masturboi
Olen pari kertaa vahingossa tullut kylpyhuoneeseen, kun mieheni on ollut siellä masturboimassa. Ensimmäisellä kerralla kauhistuin ja nolostuin. Mieheni selvästi innostui asiasta. Eilen sama tapahtui ja hän selvästi odotti että tulisin paikalle. Hän makasi kylvyssä, kalu kovana ja alkoi runkata heti kun tulin sisään. Ja oli mukamas nolona.
Vaikka tuo touhu näytti kiihottavalta, minua hiukan ärsyttää tuollainen. Onko teillä kokemuksia? Onko tuo itsensäpaljastamista?
Kommentit (5)
On meitä moneen junaan :-)
Mä rakastan katsoa kun mies runkkaa!! Siinä on jotain mielettömän kiihottavaa, eikä hänen tarvi yleensä yksin jatkaa, rakasteluahan siitä seuraa. Mikset mene mukaan miehen leikkiin??
Onko teillä kokemuksia? Onko tuo itsensäpaljastamista?
Älä vaan kerro kenellekään, mutta osa ihmisistä on niin pervoja, että tykkäävät olla alasti puolisonsa seurassa. Jotkut ovat niin paatuneita, että jopa koskettelevat omia (ja toistensa) genitaaleja... ja ALASTI!
Ja otan nyt riskin, että järkytyt: joskus tuollainen touhu johtaa siihen, että jompikumpi tai molemmat saavuttavat säädyttömän hekumahuipun ja ääntelevät ja liikehtivät eläimellisesti. Hyi!
"poliisi"
"tässä on Minna Kauppinen terve"
"terve"
"ilmottaisin itsensäpaljastajasta. Mies on kylpyhuoneessa sukupuolielimet käsissään"