Oletko koskaan masturboinut monta kertaa päivässä?
Kommentit (82)
Yleensä yksi orkku riittää miehenä kun siitä tulee kylläinen ja ramaisevakin olo. Ei välttämättä tarvitse edes sitä yhtä orkkua joka päivä. Tavallinen tahti on joka toinen päivä. Joskus menee parikin päivää ilman orkkua, mutta alkaa jo tuntumaan, että lastin pitää lentää nyt eikä vaikka huomenna.
Harvoin, ehkä muutamia kertoja vuodessa tulee sellainen orgasmien himo eli pystyn laukeamaan nopeasti parissa minuutissa, sitten heti perään uusi laukeaminen minuutissakin ja tätä voin tehdä useamman kertaa. Lopulta se orkku ei enää tunnu miltään ja lopetan. Ei tule juuri mitään edes ulos, vähän muutama tippa kostuttaa päätä vain. En tiedä miksi tuollaisia himoja joskus tulee.
Useinkin. Harvoin tulee jätettyä masturboimista vain yhteen kertaan. Eilen kolmesti ja 2-4 orkkua joka kerralla. N26
Miehenä vastaten ennätys 2 ja voi olla yhden käden sormilla laskettava määrä kun tuo kaksi mennyt samana päivänä eli hyvin harvinaista.
Naisena vastaan tähän, että voi mennä päiväkin etten tarvitse yhtään. Sitten taas joskus on sellainen olo, että en malta jättää yhteen kertaa jos tulee sooloiltua, vaan jatkan 2-4 orkkua yhteen menoon. Eikä edes vähennä oikeastaan panohaluja mieheni kanssa vaikka samana iltana.
Koulupoikana tuli tumputettua sen kolme kertaa päivässä mitä ihmeellisimmissä paikoissa, kuten vaikka koulun vessassa sun muualla. Ennätys on jotain kahdeksan kertaa päivässä mutta oli kyllä sen jälkeen aika kuivat paikat. Tuona aikana koulupojalla paljoa muutakaan tekemistä ollut. Ellos ja Anttila-kuvastot oli kovassa käytössä.
Nykyisin aikusena miehenä, ei taida enää mennä kuin kerran viikossa. Joka on ihan hyvä asia. Muutakin tekemistä on.
Ole ihan huoletta, runkkaaminen on ihan normaalia, itse runkkaan myös joka päivä ja kuten sinä päivän viimeinen kerta ennen nukkumaan menoa niin on mukava rento olo ja nukkuu hyvin . Jatkaa vaan samalla tavalla, siinä ei ole mitään väärää.
Kyllä, useinkin. Halujen mukaan.
t: bi-nainen, 40+
Vierailija kirjoitti:
Olen, koska miehen kanssa ei ehditä harrastaan seksiä kun pari kertaa viikossa. Kun olen yksin kotona, masturboin melkein aina ---> ja usein vielä monta kertaa!
Suunnillen vuosi sitten otin vahingossa melkein tappavan annoksen tutkimus kemikaalia - sinistä kidettä. Ensin luulin kuolevani , että verenpaine on liiallinen. Tuo huume kun nousee sykleissä. Tiesin että kolmas huippu olisi korkein. En kuollut, mutta hyperventiloin pinnallisesta hengityksestä, sillä sain jatkuvalla syötöllä viisi minuuttia kestäviä orgasmeja enkä edes koskenut kyrpääni, vartaloni tosin teki hervotonta naimaliikettä. Siittimeni sylki kiivaaseen tahtiin omia liukastin nesteitään, mutta sperma ei irronnut millään. Ensimäisen puolituntia nautin nousuistani, sitten ymmärsin,että ne eivät loppuisi ennen kuin laukeaisin kivekseni tyhjiksi. Otin kädet avuksi. Aika nopeasti peniksen iho alkoi aristaa. Olin keittiössä, mutta en päässyt vessan voiteiden äärelle. En osunut oviaukkoon. Aina kun yritin, sinkosi seuraava orgasmi minut työtasolle, kaasuhellan päälle tai seinää vasten.
Jossain vaiheessa sain kiinni jääkaapin ovesta, se lennähti auki ja työnsin tulipunaisena hehkuvan siittimeni voikiloon. Neljä tuntia kouristelin orgasmien kourissa keittiössäni, kunnes nousut alkoivat vihdoin laantua, sperma irtosi ja pääsin vessaan makaamaan lattialle viileän suihkun alle. Tuo aivan tappavan yliannoksen rajalle päätynyt annos teki jotakin aivoilleni jotenkin hermoradat menivät neuronien välillä sekaisin. Nykyisin saan ihan maltillisillakin annoksilla vastaavia syklisiä orgasmivuoristoratoja, mutta ne onneksi laantuvat jo alle tunnissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, koska miehen kanssa ei ehditä harrastaan seksiä kun pari kertaa viikossa. Kun olen yksin kotona, masturboin melkein aina ---> ja usein vielä monta kertaa!
Suunnillen vuosi sitten otin vahingossa melkein tappavan annoksen tutkimus kemikaalia - sinistä kidettä. Ensin luulin kuolevani , että verenpaine on liiallinen. Tuo huume kun nousee sykleissä. Tiesin että kolmas huippu olisi korkein. En kuollut, mutta hyperventiloin pinnallisesta hengityksestä, sillä sain jatkuvalla syötöllä viisi minuuttia kestäviä orgasmeja enkä edes koskenut kyrpääni, vartaloni tosin teki hervotonta naimaliikettä. Siittimeni sylki kiivaaseen tahtiin omia liukastin nesteitään, mutta sperma ei irronnut millään. Ensimäisen puolituntia nautin nousuistani, sitten ymmärsin,että ne eivät loppuisi ennen kuin laukeaisin kivekseni tyhjiksi. Otin kädet avuksi. Aika nopeasti peniksen iho alkoi aristaa. Olin keittiössä, mutta en päässyt vessan voiteiden äärelle. En osunut oviaukkoon. Aina kun yritin, sinkosi seuraava orgasmi minut työtasolle, kaasuhellan päälle tai seinää vasten.
Jossain vaiheessa sain kiinni jääkaapin ovesta, se lennähti auki ja työnsin tulipunaisena hehkuvan siittimeni voikiloon. Neljä tuntia kouristelin orgasmien kourissa keittiössäni, kunnes nousut alkoivat vihdoin laantua, sperma irtosi ja pääsin vessaan makaamaan lattialle viileän suihkun alle. Tuo aivan tappavan yliannoksen rajalle päätynyt annos teki jotakin aivoilleni jotenkin hermoradat menivät neuronien välillä sekaisin. Nykyisin saan ihan maltillisillakin annoksilla vastaavia syklisiä orgasmivuoristoratoja, mutta ne onneksi laantuvat jo alle tunnissa.
Vedän keuhkoihini Tapulin taivaan/
Hei, tulkaa kaikki kattoo/
Kun vähän vielä lisää lataan/
Ja kohta puhallan sen vessan kattoon/
Jotkut vainoilee. Päätäpahkaa karkuun säntää/
Mut meikä hymyilee, kun eläin sisälläni heiluttaa häntää/
Saatan edgettää miehenä joskus vapaapäivinä useita tunteja aamusta iltaan. Varsinaisia siemensyöksyjä, jossa tyhjenen kokonaan, olen saanut enimmillään 7krt/pv 46-vuotiaana. Normaalimpaa on, että laukean 3-4 krt/pv ja näin on ollut jostakin kaksikymppisestä lähtien. Tuollaisena päivänä saatan masturboida useita tunteja, jos mahdollista. On tietysti myös aina ollut päiviä, jolloin en runkkaa ollenkaan tai vain kerran. Jos joudun olemaan pitempään runkkaamatta tai ilman sseksiä naisen ksnssa, spermaa alkaa purkautumaan itsekseen. Joskus on valunut keskellä päivää suihkussa tai vessassa käydessä. Ekan kerran törmäsin tähän ilmiöön juurikin n. 20-vuotiaana kun masturbointitarve oli kasvanut nykyisiin mittoihin.
Helposti 5. kertaa tai enemmän, plus miehen kanssa sitten myös. Taidan olla melkoisen lipidon omaava nainen.
Krapulassa on varmaan mennyt kahdeksan kertaa päivässä. Tuo on harvinaista kyllä. Yleensä krapulassa keskiarvo on ehkä kolme laukeamista.
4-5 kertaa pystyn ampumaan lastit päivässä, jos on maksimaalinen panetus takaraivossa.
Voisi varmaan sanoa että runkkaaminen on minun lempi harrastus. Olen nuoreesta pojasta asti runkkanut lähes joka päivä , harvat on ne päivät jotka en olisi ainakin kerran runkkaanut. Nykyään eläkkeellä ja runkkaan joka päivä yleensä kolme kertaa päivässä ja laukaisen spermat.
M 64 CD 💃
Joskus on kausia jolloin on normaalia aktiivisempi ja masturboin joka päivä 1-3 kertaa. Tätä voi jatkua kaksi jopa kolmekin viikkoa kunnes palaudun normaaliin 2- 3 kertaa viikossa.
Tänään viimeksi. Normi hommaa aktiiviselle.
M58
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suunnillen vuosi sitten otin vahingossa melkein tappavan annoksen tutkimus kemikaalia - sinistä kidettä. Ensin luulin kuolevani , että verenpaine on liiallinen. Tuo huume kun nousee sykleissä. Tiesin että kolmas huippu olisi korkein. En kuollut, mutta hyperventiloin pinnallisesta hengityksestä, sillä sain jatkuvalla syötöllä viisi minuuttia kestäviä orgasmeja enkä edes koskenut kyrpääni, vartaloni tosin teki hervotonta naimaliikettä. Siittimeni sylki kiivaaseen tahtiin omia liukastin nesteitään, mutta sperma ei irronnut millään. Ensimäisen puolituntia nautin nousuistani, sitten ymmärsin,että ne eivät loppuisi ennen kuin laukeaisin kivekseni tyhjiksi. Otin kädet avuksi. Aika nopeasti peniksen iho alkoi aristaa. Olin keittiö
Tämä on kyllä paras. ))). Ei stana))
Kyllä useasti päivittäin, enkka ehkä joku 15 kertaa. Ja víelä saan mieheltäkin parit. Silti
Olen aika kyltymätön.