Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan masturboinut monta kertaa päivässä?

Vierailija
02.03.2014 |

Missä tilanteessa?

Kommentit (82)

Vierailija
61/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä on kausia, että käsi käy useamman kerran päivässä.

N26

Vierailija
62/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikoinaan kun ihastuin/rakastuin naapuriini. Sitä kesti kuukausia kunnes rohkaistuin ja houkuttelin hänet läheisempään ystävyyteen. Olin 36 v. nainen ja naapurini 29 v. mies. Sittemmin muutettiin yhteen ja  rakasteltiin 1-3 kertaa/pvä. Oli ihana mies mutta eihän mikään kestä loputtomiin... Kertoi ns. "äidiksi sopivan" naisen löydettyään kaipaavansa ihania rakastelujamme.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokapäivä.

Ainakymmenenikäisestä.

Minkäsitäihminenhimolleenvoi..

M67

Vierailija
64/82 |
25.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä useasti päivittäin, enkka ehkä joku 15 kertaa. Ja víelä saan mieheltäkin parit. Silti

Olen aika kyltymätön.

Olet? Ole.

Vierailija
65/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen yksin kotona, ja on vapaapäivä- niinkuin nyt- masturboin pitkään ja nautinnollisesti, ihan vaan sormia käyttäen. Ajattelen lempifantasioitani ilman mitään kiirettä ja annan itselleni ihanan orgasmin. Nuorena tyttönä tuli masturboitua enemmän, muutama kerta päivässä, mutta ne olivat aika pikaisia sessioita- täytyi vain tulla. Näin vanhempana siitä nauttii aivan eri tavalla.. Ja siitä puheenollen, kohta litisee ihanasti. Mukavaa päivänjatkoa teille, rakkaat runkkarit. N46

Vierailija
66/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olen yksin kotona, ja on vapaapäivä- niinkuin nyt- masturboin pitkään ja nautinnollisesti, ihan vaan sormia käyttäen. Ajattelen lempifantasioitani ilman mitään kiirettä ja annan itselleni ihanan orgasmin. Nuorena tyttönä tuli masturboitua enemmän, muutama kerta päivässä, mutta ne olivat aika pikaisia sessioita- täytyi vain tulla. Näin vanhempana siitä nauttii aivan eri tavalla.. Ja siitä puheenollen, kohta litisee ihanasti. Mukavaa päivänjatkoa teille, rakkaat runkkarit. N46

Kerro edes joku lempifantasiasi niin saan siitä lisäkiiholetta.

Vierailija
67/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ennätys on kuusi kertaa yhtä soittoa. Olin 18 ja sain kaverilta lainaksi läjän miestenlehtiä. Puoliltaöin ryhdyin katselemaan niitä. Aina vain kalu seisoi edellisen orgasmin jälkeen ja tuntui ettei loppua tule. Nykyisin tulee välillä runkattua kolme kertaa päivässä, kun netistä huomaa hyviä kuvia tai videoita. Olen jo 65, mutta kun 15-vuotiaana runkkauksen aloitin, niin tähän päivään asti on innostus riittänyt, eikä taida loppua kuin siinä vaiheessa, kun kulli ei enää seiso.

Vierailija
68/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 97 vuotias Alzheimer -potilas.

Järki seisoo, enkä enää edes muista, että olen 97 vuotias Alzheimer -potilas.

Enkä muista, että järki seisoo ja olen 97 vuotias Alzheimer -potilas.

Potilas Alzheimer -olen 97 vuotias ja järki seisoo, enkä muista.

Runkkaan kokoaika, nytkin.

Vierailija
69/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä tulee runkattua useamman kerran, se on ihan luonnollista.

Vierailija
70/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on niin juntti, että runkkaa välillä keskellä päivää sohvalla. Olen huomauttanut tästä hänelle,  mutta ei muutosta. Lopulta meni hermo ja yksi lauantai aamu hain kaapista dildon ja rupesin tyydyttämään itseäni sohvalla. Jatkoin toimintaa siihen asti, että menin nukkumaan, ainoat tauot oli syöminen ja vesassa käynti. Tuli kullä pimpero kipeäksi ja nyt odotan menikö juntille viesti perille. Katseli toimintaani silmät pyöreänä ja vähän väliä poistui kotoa ulos.

N.33v.

Vierailija
71/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta en tee sitä kovin usein. Tykkään siitä, että panettaa, joten säästelen mieluummin ja runkkaan vaikka vain kerran kerran päivässä tai joka toinen päivä pidemmän kaavan mukaan. Tietysti joskus seisokki vaan häiritsee keskittymistä liikaa, jolloin täytyy pikaisesti hoitaa paineet pois, mutta muutoin pyrin välttämään pikahelpotuksia.

Vierailija
72/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Mulle tulee muutama semmoinen päivä kuukausittain, että kertakaikkiaan aivan pakko.

Vierailija
73/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän lähes jokainen ole.

Vierailija
74/82 |
26.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toissapäivänä nyt viimeksi. Kaksi orgasmia aamulla ennen aamupalaa, kaksi lisää ennen (etä)töiden alkua, yksi iltapäivästä kun mies oli kotisalilla nostelemassa seinän takana :D 

Joskus hormonaaliset syyt ajaa tuohon tai enempäänkin, joskus, kuten tuossa aiemmassa, se että on ollut miehen kanssa hyvää seksiä ja se sitten saa seksin pyörimään mielessä 24/7. 

Hyvä että vain omat kädet käytössä koska jos mulla olis vielä leluja niin en varmaan saisi töitä tehtyä tai koiraa kusetettua kun aika menisi masturboidessa.

Vierailija
75/82 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukioikäisenä löysin paperinkeräyksestä jotain Kalleja ja sellaisia. Aloin pikku hiljaa kätellä pari kertaa illassa, toisinaan saattoi haluttaa neljäkin kertaa illassa. Yhden kerran, kun olin viikonlopun yksin kotona, päätin kätellä oikein kunnolla. Ikää taisi olla 17 tai 18.  Kuuden eka kerran aikana lensi vielä ihan  hyvin siementä. Alkoi sitten kutkuttaa, että pystyisinkö täyteen kymppiin. No onnistuihan se, mutta viimeisillä kerroilla tuli aika vähän nesteitä. Mutta siis kymmenen kättelyä illassa jäi ennätyksekseni.

Aikuisena kun pääsin panemaan, ennätys oli kuusi panoa ja kaksi handjobia saman päivän aikana.

m55

Vierailija
76/82 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on niin juntti, että runkkaa välillä keskellä päivää sohvalla. Olen huomauttanut tästä hänelle,  mutta ei muutosta. Lopulta meni hermo ja yksi lauantai aamu hain kaapista dildon ja rupesin tyydyttämään itseäni sohvalla. Jatkoin toimintaa siihen asti, että menin nukkumaan, ainoat tauot oli syöminen ja vesassa käynti. Tuli kullä pimpero kipeäksi ja nyt odotan menikö juntille viesti perille. Katseli toimintaani silmät pyöreänä ja vähän väliä poistui kotoa ulos.

N.33v.

Hyvä veto, mutta miten pystyit dildottamaan koko päivän, poislukien tuon syömisen ja vessatauot. Miten sen siis oikein teit, luitko välillä lehteä dildo pillussa jne. vai miten?

Vierailija
77/82 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Mutta joskus vain kerran ja koko päivän. En suosittele, vehje kipeytyy ja kämmen känsistyy.

Vierailija
78/82 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli kymmenn vuoden ajan masturboin muutama kerta päivässä. Joka päivä. Laskin jossain vaiheessa että hanuria oli tullut vedetty yli 10000 kertaa. Onneksi tänäpäivänä seurustelen naisen kanssa joka oikeasti haluaa myös seksiä.

Vierailija
79/82 |
27.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kyllä. Junnuna nyt käsi kävi koko ajan, mutta nyt aikuisena oikeastaan vain krapulassa jaksaa käydä kädellä useamman kerran päivässä. Joskus jos on ollut useamman päivän juhliminen niin sitten siinä krapulan lieventyessä saatan masturboida viisikin kertaa päivän aikana.

Vierailija
80/82 |
28.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa viikonloppua sinulle, ihana nainen! Voi kun saisi salaa katsella sinua tekemässä hyvää itsellesi ja runkata samalla, ehkä jos sallisit, auttaa sinua ohjauksesi mukaan saamaan tyydytyksen. Minua on aina kiihottanut paljon naisten itsetyydytys, joka kuuluu myös omiin fantasioihini. M

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi