Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Paheksuttavin tekosi odotusaikana?

Vierailija
24.04.2012 |

Aloitan: Olen syönyt graavikalaa ja sävyttänyt hiukset muutaman kerran.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakko, että vauva näkee sen mahanahkasi läpi? Ja sitten syntymän hetkellä tajuaa, että HYI HITTO, TÄLLANEN OLI SIINÄ LEFFASSA!

Vierailija
42/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

useamman kerran baarissa, festareilla, keikoilla. Söin maksaruokia ja maistoin boolia serkun häissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-värjäsin hiukset pari-kolme kertaa

- viiniä join pari kertaa

- sanoin inhoavani raskautta ja voi herranduudelis, kun välillä sain siitäkin niin paheksuvia katseita ja kukkahattutätisaarnoja, kuinka raskaus on ihanaa.

Vierailija
44/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisäksi syön maksamakkaraa ja muutaman kerran olen maistanut yhden hörpyn miehen siideristä/lonkerosta. Niin ja plustestin jälkeen (tein testin jo rv 3+4 eli ihan hillittömän aikaisin) poltin vielä muistaakseni 3 tai neljänä iltana yhden tupakan.

Olenpas mä aika pahis!

Vierailija
45/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi paheksuttavin:

shampanjaa olen ottanut joka kerta, kun on ollut tarjolla (vajaa puoli lasia/kerta)

Sushia olen syönyt hyvällä omallatunnolla

Juustoja nautin viimeksi perjantaina

Punaviiniä olen maistanut ruoan kanssa muutamaan otteeseen (lasinpohjallisen)

Prätkällä ajan niin kauan kun pystyn

Hiuksia värjäytän säännöllisesti

Meikkaan todellakin joka päivä

Juon limuja (myös niitä light-versioita, hui kauheeta)

Juon sillointällöin luomuenergiajuomaa (sis. luomuteetä ja ginsengiä, ei lisättyä kofeiinia tai tauriinia)

Autan rempassa sen minkä pystyn ja mm. maalasin saunan ihan ite

Niin ja rv jossain 23-24 huitevilla

Vierailija
46/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

muutaman tupakan, join ruoan kanssa lasin viiniä, yhden saunaoluen otin, söin graavikalaa ja juustoja ja maksalaatikkoa+makkaraa yli suositusten.

Vierailija
47/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Söin sushia kerran

-En eronnut fyysisesti ja henkisesti väkivaltaisesta lasten isästä, en jaksanut.

-Maistoin pari ml skumppaa valmistujaisissani

-Liikuin välillä vaikka olin liikkumakiellossa

Vierailija
48/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajoin pienen lenkin skootterilla toisella kolmanneksella!

Vierailija
49/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ykkösolutta kerran viikossa saunan jälkeen.

Vierailija
50/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tätähän paheksuttiin.

"Ei raskaus ole sairaus!"

Voi, olisin niin paljon mieluummin ollut töissä ja ennen kaikkea liikkunut, kuin ollut koko raskausajan sängyn vankina. :´(

Vierailija
51/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja söin Portugalissa puolivahingossa taatusti pastöroimatonta juustoa. Toi futis oli kuitenkin taatusti paheksuttavinta.

lisäksi uin luonnonvesissä raskauden aikana, ja maauimalassa uin vielä lasketun ajan jälkeenkin.

Toki myös meikkasin ja käytin hiustuotteita, ihovoiteita jne.

Vierailija
52/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuorejuustoa tais tulla syötyä juustokakussa (kuumentamatta) pari kertaa.

Joten aika "kiltti" olen ollut :)

Vierailija
53/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei light-limuja?

miksei runkata?

ystävällisesti kysyy hän, tietämätön lapseton. :)

Vierailija
54/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksei light-limuja?

miksei runkata?

ystävällisesti kysyy hän, tietämätön lapseton. :)

Light-limut on makeutettu keinotekoisilla aineilla. Tuskin ne kuitenkaan vähän käytettynä hirveää myrkkyä on.

Runkkaamisesta tuskin on mitään haittaa, pikemminkin hyötyä :)

Vierailija
55/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Join pari kertaa viiniä alle sen 12 cl annoksen.

Menin juhlissa tupakkapaikalle tuoksuttelemaan (olin lopettanut aikaisemmin).

Otin hiuksiin pari kertaa raitoja.

Näiden kaikkien vaaroja pidän varsin mitättöminä, mutta vastaan nyt kun kysyttiin :)

Light-limuista kysyvälle sen verran, että on viralliset ohjeet joiden mukaan tiettyjä makeutusaineita voi käyttää ja tiettyjä ei. En ole itse perehtynyt asiaan tarkemmin mutta oletettavasti ne toiset voi sitten olla sikiölle haitallisempia.

Vierailija
56/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meinaakko, että vauva näkee sen mahanahkasi läpi? Ja sitten syntymän hetkellä tajuaa, että HYI HITTO, TÄLLANEN OLI SIINÄ LEFFASSA!

Vierailija
57/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

uin kyllä luonnonvesissä kun ei merkkejä kohdunsuun aukeamisesta ollut. Mikähän tähän on 'virallinen' ohje?

Vierailija
58/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että nää listoilla pyörivät asiat tekee ihmisestä jotenkin pahis-odottajan?

Mutta viiden lapsen (terveen) jälkeen todettava, että saunajuomastani en ole luopunut koskaan eli raskausaikanakin olen siiderini kerran viikossa juonut, raskaana tai en. Light-limuja olen myös juonut aina, kun en muita edes juo, joten siitäkin siis pitkä miinus.

Juustoja olen syönyt mitä olen halunnut (ei ole tullut muutenkaan mieleenikään syynätä tuoteselosteita kaupassa) ja maksalaatikkoni olen myös nauttinut antaumuksella, silloin kun on mieli tehnyt. Alle puolta laatikkoa ei kannata edes ottaa!

Hiukseni olen pitänyt värissä, hulluksi tulisin, jos oma maantie loistaisi ja kun olen ollut kipeänä, olen surutta antibioottini niellyt.

Olen samaa mieltä, että vaikka palkinto on ihana ja mitä näitä siirppikliseitä on, ei se raskausaika aina ole ihanaa, ja minusta siihenkin saa kypsyä. Kypsyyhän sitä tasaisen tappavasti noihin tuotoksiinkin :)

Ja vielä lisäyksenä, että normaali raskaudessa seksi ei ole kyllä mitenkään kiellettyä, päinvastoin. Orgasmi jopa rentouttaa kohtua puhumattakaan siitä muusta mielihyvästä, mitä tuo, sanoi minulle eräs tohtori.

Vierailija
59/59 |
25.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kolmessa raskaudessa olen kyllä jokaisessa ottanut tölkillisen siideriä silloin tällöin saunan jälkeen tai kesällä ruoan kanssa. ja siitä olen jokaisen kohdalla ihan neuvolassakin sanonut, niin ei siihen terkka koskaan ole sanonut mitään. ja neuvolakorteissakin on siinä alkoholin käytön kohdalla "ei käytä".

muuta en varmaan ole tehnyt. paitsi hiuksia käynyt värjäyttämässä (tosin jättänyt raidat jne pois ja harvemmalla välillä), ja meikannut. vartalon voiteista suurin osa on ollut luonnon tuotteita, mutta ei kai niitäkään kukaan voi täysin turvallisiksi sanoa.

ruoista maksaa olen kyllä syönyt, mutta sen verran harvoin, että ihan "turvallisissa" rajoissa on pysytty, graavikalasta en edes välitä. ja pastöroimattomia juustoja en ole edes yrittänyt kaupasta etsiä, ihan tavalliset tuorejuustot ja aurajuustot riittää :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän