Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Mitä metalliharkoille kannattaisi tai pitäisi tehdä? Myydä torilla, laittaa rekkatilauksiin (maksetaan naurettavan vähän) vai odottaa että joskus saa jonkun sepänpajan tms? Olen tasolla 27.
harkoista saa lipukkeita kun niitä laittaa rekkatilauksiin, eli kannattas laittaa sinne ennemmin ku jättää täyttämään latoo
voisko joku vastata siihen karkkikone kyselyyn... Liekö ollut sivulla 16 ???
[quote author="Vierailija" time="22.03.2014 klo 22:17"]
mitä karkkikone maksaa? millaisia karkkeja se tekee? mitä aineksia niihin karkkeihin tarvitsee? onko karkkeja kiva tehdä? ansaitseeko karkeilla hyvin rahaa?
[/quote]
en muista
suklaata, toffeeta, toffeeomenoita, jellybeanseja, tikkareita
sokeria/kaakaota/omenoita/hilloa/siirappia/kirsikkamehua jne
ei sen kivempaa kuin muitakaan, saa rahaa myynnistä mutta niiden teko kestää kauan paljon kauemman kuin minkään muun jopa hillon (paitsi toffee ja toffeeomenat)
Candy machine maksaa 120000, karkkeja on kiva tehdä, ei ole sen tuottoisampaa kuin muu, koska tekeminen kestää pirun kauan. Siksi niitä ei paljon kukaan myös, ainoastaan tilauksiin menee oma tuotanto...
Miten kurpitsaa ja indigoa kasvatetaan..?
[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 19:16"]Miten kurpitsaa ja indigoa kasvatetaan..?
[/quote]
Pellossa kasvatetaan, kestää muistaakseni 3-4h.
Eihän noita koruja kannata kojussa myydä, autotilauksissa niistä saa enemmän rahaa,lipukkeen ja kokemuspisteet.
Kiitti vastauksesta! Kysyisin vielä, miten niitä voi istuttaa peltoon vai tuleeko mahdollisuus vasta joskus myöhemmällä tasolla? Olen nyt tasolla 20. Kun alan istuttamaan peltoon viljaa, ei ole mahdollista laittaa sinne kasvamaan kurpitsaa/indigoa..
Kurpistaa pystyy kasvattamaan muistaakseni jo tasolla 15. Kun klikkaat peltoa, porkkanan alapuolella on pieni päivitänappi, jota klikkaamalla pääset seuraavalle sivulle. Sieltä löytyvät kurpitsat, indigo, chili ym.
Kiitti!! Miten en tuota ollut huomannut :D no nyt kasvaa kurpitsat pellossa....
Huomasit kuitenkin. Kyselet vain.
koruja voi myydä kojussa, mutta paremman hinnan ja tasopisteet saa ilmoitustaululla+ lipukkeen
Mihin kannattaa käyttää rahat ensin: sulatusuuniin (kaivoksen olen avannut), mehupuristimeen vai kalastusveneen korjaamiseen?
Ei väliä, koska kaikki nuo joutuu kuitenkin avata. Itse laitoin muistaakseni ensin veneen. Mehunpuristin tulee niin paljonnmyöhemmin, että luulisi onnistuvan.
Millä tasolla te olette, joilla miljoonia rahaa? Itse olen nyt tasolla 39 ja keräilen rahaa kahvilaa varten, joka avautuu tasolla 42. Puuttuu enään 10 000 kolikkoa, joten ehdin hyvin saamaan rahat kasaan. Vielä olisi 3 sulatusuunia ostamatta ja yritän saada ennen kahvilaa vielä sellaisen hankittua.
Rahaa olen kerännyt periaatteella osta halvalla, myy kalliilla. Ja tietysti laivauksilla ja autotilauksilla.
Olisi kiva kuulla muiden farmareiden peli"stragedioita". Onko teillä joku tietty systeemi etenemisessä? Itse yritän saada järjestelmällisesti kaikki hankittua, lippuja käytän harvoin vieheiden tekemiseen, säästelen niitä eläimiä varten,kun ne saan hankittua niin voi keskittyä uusien kalojen onkimiseen.
Miten isot ladot ja siilot teillä on? Ja monta kappaletta per tuote ladossa? Millä tasolla olette saaneet tavoitteet suoritettua?
Aloitin vasta pelaamaan joten kaikkea tosi vähän.
2,6 miljoonaa rahaa, tasolla 60
[quote author="Vierailija" time="31.03.2014 klo 17:10"]Mitä on jesari?
[/quote]
Ilmastointiteippi (jeesusteippi)