Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Trailereita ei tule kaikille, näin kerrottu hay dayn sivuilla, mutta ei tarvii olla facebookissa saadakseen niitä, vain siinä otannassa johon niitä tuovat.
jos ne tulee vaan niille ketkä pelaa oikeesti paljon?
Pelaan päivittäin vähän aikaa kerrallaan, en ole kytkenyt peliä facebookkiin ja trailerilappuja tulee yleensä useampia päivässä. On tullut alusta asti ja olen pelannut peliä sen ilmestymisestä saakka. Euroakaan en ole oikeaa rahaa peliin laittanut, tällä hetkellä taso 64 ja tasan 220 timanttia säästössä..
jos olen kirjautunut facebookin kautta, kojussa lukee etunimeni. voiko sitä vaihtaa?
näkevätkö facebook-kaverini mihin naapurustoon kuulun?
Liittykää kaikki väh. tasolla 29 olevat av-mammat naapurustoon av-mammat! löytyy kun kirjoitatte naapurustohakuun AV
autetaan toisiamme ja ollaan ihan paras naapurusto :)))))
Aivan ihana peli. Olen ihan koulussa :)
Olen viikossa noussut lvl 22! Av-mammat, täältä tullaan!
Tervetuloa!!!!!!! :) Kerätkää rahaa naapurustoon ja kun olette tasolla 29 etsitte vaan ryhmän tuolta! Me ollaan parhaat!
Mä olen tasolla 38 ja timantteja on max. ollut 11... Eikö niitä siis kannata käyttää, pitäiskö alkaa säästelemään? Käytän milloin mihinkin yhden kaksi timanttia..
[quote author="Vierailija" time="23.03.2014 klo 11:18"]Tervetuloa!!!!!!! :) Kerätkää rahaa naapurustoon ja kun olette tasolla 29 etsitte vaan ryhmän tuolta! Me ollaan parhaat!
[/quote]
Hur mycket det betalar?
Timantteja alkaa tulla, kun avaa kalastusalueen ja käyttää lappuja kaloihin. Niin mulle tuli parissa päivässä heti monta kymmentä. Lisäksi kun löytää toisten pihoilla, löytää timanttiarkkuja.
Hummeriallasta täytyy laajentaa hetimiten mikä maksaa taas lisää. Ja soppakeittiökin on 115000...
Paljon se naapurusto maksaa? Ja kuinka monta jäsentä av-mamma yhteisössä on?
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:41"]
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 19:17"]
Itse kylläkin olen nykyään siirtynyt ostamaan kaiken tarvitsemani pekonin ja pekonimunat, se vapauttaa grillin muiden tuotteiden valmistukseen, eikä sianruokaakaan tarvitse tehdä yhtä paljon, joten saan helpommin tehtyä muiden eläinten ruuat.
[/quote]
SIIS EI VOI OLLA TOTTA!!!!?????? KAI KIRJOITIT VITSINÄ???? SANO NYT ETTÄ PILAILIT VAIN?????
EI KAI KUKAAN TUNNUSTAISI TUOLLAISTA????? SELVÄ ELÄINRÄÄKKÄYS TAPAUS!!!!!!!!!!!!
ET SÄ VOI OLLA NIIN JULMA ETTÄ JÄTÄT SIAT NÄLKÄISEKSI TAI IKUISIKSI TURVONNEIKSI PALLOIKSI KUN HALUAISIVAT EROON PEKONISTAAN!!!!
ÄLÄ SANO ETTÄ OLIT TOSISSASI! MÄ TEEN SUSTA ILMOITUKSEN!!!!!!!!!!!
[/quote]
Kuka tää oli? Kuka tunnustaa?
up