Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Mitä niillä koruilla on tarkoitus? Pyytääkö niitä laiva vai rekka? Ja ihan normaaleja kolikoita vai lipukkeita? Mulla on olleet ne jo pari kenttää auki, mutta mihinkään en ole vielä tarvinnut, paitsi kojussa olen myynyt pari. Ja paljon kahvila maksaa?
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:50"]
Millä tasolla te olette, joilla miljoonia rahaa? Itse olen nyt tasolla 39 ja keräilen rahaa kahvilaa varten, joka avautuu tasolla 42. Puuttuu enään 10 000 kolikkoa, joten ehdin hyvin saamaan rahat kasaan. Vielä olisi 3 sulatusuunia ostamatta ja yritän saada ennen kahvilaa vielä sellaisen hankittua.
Rahaa olen kerännyt periaatteella osta halvalla, myy kalliilla. Ja tietysti laivauksilla ja autotilauksilla.
Olisi kiva kuulla muiden farmareiden peli"stragedioita". Onko teillä joku tietty systeemi etenemisessä? Itse yritän saada järjestelmällisesti kaikki hankittua, lippuja käytän harvoin vieheiden tekemiseen, säästelen niitä eläimiä varten,kun ne saan hankittua niin voi keskittyä uusien kalojen onkimiseen.
[/quote]
olen tasolla 69 ja rahaa noin 910 000
Taso 89 ja rahaa 3 702 842. Tuhlailen surutta mihin vaan, mulla on pihassa ostettuna se koristetraktori joka maksaa 1 750 000
oikeaa rahaa en ole koskaan käyttänyt
Otin pelin lapsia varten kun ostin iphonen :)
[quote author="Vierailija" time="06.04.2014 klo 14:50"]
Millä tasolla te olette, joilla miljoonia rahaa? Itse olen nyt tasolla 39 ja keräilen rahaa kahvilaa varten, joka avautuu tasolla 42. Puuttuu enään 10 000 kolikkoa, joten ehdin hyvin saamaan rahat kasaan. Vielä olisi 3 sulatusuunia ostamatta ja yritän saada ennen kahvilaa vielä sellaisen hankittua.
Rahaa olen kerännyt periaatteella osta halvalla, myy kalliilla. Ja tietysti laivauksilla ja autotilauksilla.
Olisi kiva kuulla muiden farmareiden peli"stragedioita". Onko teillä joku tietty systeemi etenemisessä? Itse yritän saada järjestelmällisesti kaikki hankittua, lippuja käytän harvoin vieheiden tekemiseen, säästelen niitä eläimiä varten,kun ne saan hankittua niin voi keskittyä uusien kalojen onkimiseen.
[/quote]vedä aleksi käteen:)
Tämä on kyllä av:n hyödyllisin ketju ikinä, siis mulle :D
Tän ketjun vinkeillä löysin kalastuskirjastani 22 timanttia, joiden olemassaolosta en tiennyt mitään.
Lisäksi tajusin laittaa timantinkäyttölukon päälle. Olin kaivannut tuota nappulaa siitä saakka kuin aloitin pelaamisen, en ollut tajunnut, että se on tuolla lisäasetuslistan viimeisenä. Liekö taktinen veto Supercelliltä sijoittaa se niin hankalaan paikkaan ;) No ainakin tästä eteenpäin jää töppösormen timantintuhlaus vehnänkasvatuksen nopeuttamiseen tekemättä :D
Lisäksi ymmärsin vihdoin, että miksi kannattaa pitää vehnän kasvatus ja - myyntisessioita, en ollut aiemmin ymmärtänyt mikä on ideana, ihmetellyt vaan pöllönä miksi jotkut korkean levelin pelaajat myy jatkuvasti vehnää 1 rahan hintaan.
KIIIITOS kaikille vinkkejä kirjoittaneille, olette kirjaimellisesti timantin arvoisia :)
Miten saa helpoiten värillisiä lipukkkeita?
Tää on ihan kiva ja hyödyllinen ketju, kunhan nuo muutamat haukkujat osaisivat pysyä poissa.
lipukkeita saa ehkä helpoiten laivatilauksia täyttäen, tänään vielä saa tuplalipukkeet.
Sattumalta huomasin tänään, että myös viehelaatikkoa voi laajentaa, olen tasolla 45, enkä ole aiemmin huomannut.
Mä tajusin just että kalastuspaikalla voi myös kalastaa eikä ainoastaan laitaa verkkoja. Lisäksi tajusin että postilaatikosta voi ottaa kirjeet ja tilata palkintotavaraa. Myös vasta tästä ketjusta ymmärsin, miten pensaat saa elvytettyä. Ootte ihania, kun on näin loistavia neuvoja!
t. Pelaaja leveliltä42
Kunpa olisin tämän ketjun löytänyt muutama viikkoi sitten.. Ennenkuin aloitin Hayday pelaamisen.
Nyt tasolla 31 ja hurjan nihkeetä touhua. Lähdin pelaamaan perse edellä.. ;) jätin laiturin hankkimisen myöhempään.. Big mistake. Avasin juuri kaivoksen veneen sijasta.. Chattikeskus on toistaiseksi ollut turha investointi.. Pikku kikkailun hoksasin itse sentään..
Mä en tajua noita kielenvaihto vinkkejä sanomalehden kanssa. Se lehtihän muuttuu viiden minsan välein, usein en ole ehtinyt kaikkia edes käymään läpi.. Samoin arkun suhteen. Se on ihan sama miten ja missä ja millä kielellä sen sulkee, niin ilmestyminen on randomia. Kuten onko lukossa vai ei.
Yhtenä päivänä sisältää kolmesti peräkkäin timantteja, lappuja, yms sitten seuraavana päivönä ei tipu mitään tai tulee vaan kolikoita.
Yöllä kolmen aikaa vaihtuu suomessa hayday vuorokausi. Postinkantaja laahustaa kiitoskirjeineen ja Gregin myyntikoju täyttyy.
Mahtavia pelihetkiä kaikille.
Pääsiäistapahtuman takia palkkasin Tomin, nyt on kaikki 58 kakkua laitettu tapahtumaan, ja yhteensä 11 lappua on tullut. Sain kolme sinistä, neljä violettia ja viimeisenä palkintona neljä kultaista lippua.
Mä oon saanut vain laajennustavaraa pääsiäistapahtumasta.
Pidän myös melko turhana tuota kielen vaihtoa, mulla ainakin peli latautuu uudestaan ja sama vaikka poistuis pelistä ja tulis takas. Itse selaan ensin nopeasti lehden, jos on jotain tarpeellista yritän ne saada noprasti, sen jälkeen selaan satunnaisesti kojuja läpi, näin olen monesti löytänyt paljon rakennustavaraa minimihintaan.
Tänne myös tullut pelkästään lipukkeita yhteisötapahtumasta. Vielä puuttuu 7 kakkua ja saa viimeisenkin palkinnon.
Onko teillä paljonkin rahaa vai joudutteko aina säästämään seuraavaan koneeseen? Itse joudun aina säästämään.
Ne jotka ovat miettineet voivatko löytää haydaysta kaverinsa niin yksi vaijtoehto on facebook. Toinen on että etsitte saman naapuruston ja liitytte siihen, siät kautta löydätte toisenne ja voitte alkaa seuraamaan toisianne jolloin näette toisenne kaveri palkista.
Mä en ole pystynyt keräämään kiitoskirjeitä lähes viikkoon. Se "kerää kaikki" nappula on harmaana ja kun siitä yrittää painaa, postilaatikko "menee kiinni". Siellä kyllä on niitä kirjeitä koska päivittäin auttelen
Olen palkannut tomin hakemaan hilloja ja muita pitkään valmistuvia tuotteita. Kyllä tom löytää aina tietyn määrän tuotteita, ei siis mene hukkaan.
Rahaa saa nopeammin kerättyä ostamalla lehdestä tuotteita halvalla ja sitten myyt ne omassa kojussa täyteen hintaan. Myös tomin voi laittaa hakemaan kalliita tuotteita, tom myy ne aina 70% alehintaan.
Mulla on vain n. 1 1/2 miljoonaa rahaa. Taso on muistaakseni 72 tai 73. omistan kaikki koneet. Kaikkia eläimiä (lipukkeilla saatavia) ei vielä ole.