Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
161/1370 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 13:59"]

Meidän naapurustossa on ongelmapelaaja, joka haluttais pois, mutta kun se on samasta kylästä ja vähän raukka ressukka. Isä on juoppo, työ mennyt yt: ssä, ei oikein kavereita ( Facebookissa yksi kaveri ja sekin naapurustosta Hayday-pelaaja...). Ei muuten olisi suurta rasitetta mutta se on koko ajan kirjoittelemassa naapurustochattiin ja on meidän muiden osoitteetkin laittanut sinne ja puhuu meistä oikeilla nimillä. Sitten me epäillään että yksi pelaaja on nimensä ja kuvan perusteella romani, niin ei oikein kiva, että meidän tiedot on nyt kaikilla. Hayday on vienyt mun yöunet ja pitää koko ajan tarkistaa että ovet on lukossa.

[/quote]näitä näköjään on moneen lähtöön.

Vierailija
162/1370 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomasitteko, ettei viikonlopun tapahtuman jälkeen tullutkaan timantteja niinku yleensä? Niin pettynyt:( Olin varautunut ostamaan niillä tuotantolinjaan uusia paikkoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1370 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.03.2014 klo 13:59"]

Meidän naapurustossa on ongelmapelaaja, joka haluttais pois, mutta kun se on samasta kylästä ja vähän raukka ressukka. Isä on juoppo, työ mennyt yt: ssä, ei oikein kavereita ( Facebookissa yksi kaveri ja sekin naapurustosta Hayday-pelaaja...). Ei muuten olisi suurta rasitetta mutta se on koko ajan kirjoittelemassa naapurustochattiin ja on meidän muiden osoitteetkin laittanut sinne ja puhuu meistä oikeilla nimillä. Sitten me epäillään että yksi pelaaja on nimensä ja kuvan perusteella romani, niin ei oikein kiva, että meidän tiedot on nyt kaikilla. Hayday on vienyt mun yöunet ja pitää koko ajan tarkistaa että ovet on lukossa.

[/quote]Oliko tämä' kotikylän naapurusto'sta?

Vierailija
164/1370 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
165/1370 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli ne timantit etukäteen! 5 timanttia silloin perjantaina vai milloin se oli. Ihmettelin kanssa sitä mutta ne tuli tosiaan etuajassa.

t. rämis

Vierailija
166/1370 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 07:05"]

Jos olet kirjautunut Game centeriin, niin pelin PITÄISI latautua uuteen laitteeseen, kun kirjaudut Game centeriin uuden laitteen kautta samalla käyttäjätunnuksella kuin vanhaan,. Pelin virallisen foorumin mukaan tämä on yleensä toiminut ihan hyvin, mutta ihan sataprosenttista varmuutta ei ole.

[/quote]

Kiitos. Tutkailemme miten käy. :)

T: 9v tytön isä

Vierailija
167/1370 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän niitä timantteja tule kuin pormestarin antamana palkintoja tietyistä kampanjoista! Ei noista autokyydeistä, kyläläisille myynneistä tai laivan lastaamisista ole saanut timantteja koskaan. Sehän jo itsessään on palkinto, että niistä saa rahat tai kokemuspisteet tuplana.

Eli ei kannata odotella timantteja...tai vähintäänkin kannattaa käydä tsekkaamasta  mitä palkinnoksi on luvassa. Joskus timanttien sijasta saattaa nimittäin tulla tavarapalkintojakin, esim. joulun aikaan tuli kelkka, vähän aikaa sitten kaukoputki jnejne.

Vierailija
168/1370 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli kalastuskampanja mistä sain viisi timanttia.

t. rämis

Vierailija
169/1370 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.03.2014 klo 04:44"]

Minne mun viestini katosi????

Kyselin että katoaako tytön "level 21" taivaan tuuliin jos ostan uuden iPadin ja asennan pelin siihen?
 Vai tallentuuko pelitilanne nettiin?

Ei katoa jos se on yhdistetty faceen..

T: 9v tytön isä

[/quote]

Vierailija
170/1370 |
26.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omilla tunnuksilla saa pelin laitteeseen kuin laitteeseen, ei katoa, eikä liity Facebookiin millään tavalla.

Vierailija
171/1370 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
172/1370 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:10"]

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

[/quote]

En tiedä onko tämä jo tullut, kun en jaksa kahlata ketjua, mutta:

Jos mulla on laiva, jonka lastaamiseen pitäisi saada apua, ja erityisesti jos on hankalasti saatavaa apua ( esim. joku 8kermaa tai 7 sokeria, joita ihmiset ei helposti lastaa), laitan myyntiin mainoksella tarkoituksellisesti jotain "paskaa" kuten 10 munaa täydellä hinnalla. Silloin mainos pysyy näkyvillä mahdollisimman pitkään, ja laiva tulee lastattua.

Eli en välttämättä laita mitään muuta myyntiin, enkä tietenkään mitään vetävää myyntiartikkelia, vaan ainoana tarkoituksena on saada muut lastaamaan mun laiva. Toimii.

Vierailija
173/1370 |
25.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta, sillä jos "pyydät" apua jollain hittituotteella, se on ostettu nanosekunnissa eikä avunpyyntösi näy enää sanomalehdessä.

Vierailija
174/1370 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
175/1370 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

timanteilla tuotantojonoja lisää, ja eniten aikaa vievät tuotteet laittaa yöksi valmistumaan, jolloin päivällä voi keskittyä nopeammin valmistuviin ja tietty lato oltava tarpeeksi iso, jotta mahtuu useampi kappale erikoisempia tuotteita.

Vierailija
176/1370 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 21:05"]

timanteilla tuotantojonoja lisää, ja eniten aikaa vievät tuotteet laittaa yöksi valmistumaan, jolloin päivällä voi keskittyä nopeammin valmistuviin ja tietty lato oltava tarpeeksi iso, jotta mahtuu useampi kappale erikoisempia tuotteita.

[/quote]mikä kuningasidea, itsekö tämän keksit?

Vierailija
177/1370 |
27.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä iloa on kissasta? Koira ei ole tehnyt muuta kuin syönyt mun pekonia.. herätyksestä saa 30xp:tä. Pitäisikö ne liput säästää kalstukseen? En ole saanut vielä kerättyä rahaa soutuveneen korjaukseen..

Vierailija
178/1370 |
28.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 22:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.03.2014 klo 21:05"]

[/quote]mikä kuningasidea, itsekö tämän keksit?

[/quote]

täällä kyselty perin yksinkertaisia asioita, joten lisätään vettä myllyyn! 

moni ei ole älynnyt edes farmin postilaatikkoa katsoa ja sitä kautta menettänyt mahdollisesti timantteja. Ja monen farmin oven edessä nököttää lahjapaketti klikkaamatta jossa myös timantteja.

Vierailija
179/1370 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom kannattaa ostaa viikonloppuisin,kun on yhteisötapahtumia. Kuten nyt saa palkintoja laivan lastaamisesta. Viikko sitten sai hyvin kerättyä rahaa,kun autotilauksista sai tuplarahat. Saat nopeammin täytettyä laivoja kun pistät Tomin hakemaan tarvittavia aineksia joiden valmistus kestää kauan.

Vierailija
180/1370 |
30.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain loppupalkinnoksi 10. Laivan kohdalla viisi rajamerkkiä. Buu!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän