Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Just kun kysyin niin sain moukarin ja nauloja. :)
Mulla on kaikki hevoset ja jokaisella ruokailun jälkeisellä herätyskerralla (2 krt/vrk) saan 2-3 hyvää esinettä, esim maakirja, saha, kirves, hakku jne.
Miksi moukari on moukari. Näyttää enemmän joltain nuijata.
Odotin innoissani tason nousua, että saisin toisen aasin. No, siihen tarvitaan 20 keltaista ja olen täyttänyt lukuisia laivoja ja myynyt rekkaan koruja. Ei tuu kuin vihreitä lipukkeita ja joskus sinisiä. Ei tuu keltaisia. Ärsyttää, kun olin odottanut tason nousua. Keltaisia on vaan 16.
Edellinen jatkaa: siis kun ei etukäteen tiedä, paljonko lipukkeita kuluu, ennen kuin on mahdollisuus ostaa.
Miten lemmikit antaa kamoja? Mulla on kolme koiraa ja kaksi kissaa, mutta en oo vielä mitään kamaa saanut. o.O
Kumpi kannattaa ostaa ensin, mehustin vai toinen sulattamo? Vene on jo korjauksessa. . Rahat ei vaan riitä. Taso 31.
Osta mehustin, sulattamot ehtii myöhemminkin.
"Miksi nyt kaikilla on myynnissä karttoja? Lehti näyttää tosi tylsältä."
Suurin osa jo varmaan saanut kylän laajennukset tehtyä eikä kartoilla tee enään mitään. Toivottavasti kohta tulisi jotain uutta mihin karttoja tarvisi. Ärsyttävää kun lehdessä välillä monta sivua pelkkiä karttoja.
Että kaikki miljoonat pelaajat ovat varmaan saaneet yhtäkkiä yhtä aikaa laajennukset tehtyä ja panneet samaan aikaan karttansa myyntiin? =D Eiköhän kyseessä ollut ihan pelin oma fiba, bugi tai suunnitelmallinen juttu. Joka lehdessä oli 3-10 karttailmoitusta. Nythän se on korjaantunut eikä niitä ole myynnissä juuri ollenkaan, ts. yhtä harvoin kuin muitakin laajennustarvikkeita.
Av-mammat voittivat derbyn!! Voitonhaluisia mahtuu vielä mukaan!
Miten saa niitä lahjakortteja??
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:53"]En tiennyt huutomerkkijuttua! Kiitos menen heti katsomaan!!! Tuleeko minunkin ilmoitukset oíkeasti lehteen jos myyn jotain? En ole nähnyt niitä kertaakaan vaikka olen myynyt ja niitä on jopa ostettu!
[/quote] Omia ilmoituksia ei näe itse. :)
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:15"]Miten lautoja ja pultteja saa?
[/quote] Niitä saa aina välillä bonuksena. Joskus niitä saatta olla jopa myytävänä.
Kertokaa nyt joku miten saa tienvarsi kojun toimimaan. On tasolla 16 eikä näe toisten myytäviä eikä toiset nää mun myytäviä.
[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 19:54"]Ostin koirankopin mutta en saa koiraa kun ei ole vihreitä tai sinisiä kuponkeja! Miten niitä saa? Olen tasolla 20
[/quote]
Aarrearkuista, laivatilauksista ja autotilauksista joissa metalleja
Tyhmä kysymys, mutta miten tuon nimimerkin saa? Tai mihin se kirjoitetaan? Onko se maatilan nimi vai mikä? Voisin ehkä liittyä... Voi olla ketjussa on tää asia jo selitetty, mutta tää on jo liian pitkä kokonaan luettavaksi :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 18:51"]
[quote author="Vierailija" time="12.05.2015 klo 18:15"]Miten lautoja ja pultteja saa? [/quote] Niitä saa aina välillä bonuksena. Joskus niitä saatta olla jopa myytävänä.
[/quote]
Minä myyn lautoja pilkkahintaan. Yleensäkin laitan myyntiin muille yhdellä kolikolla lautoja ja muuta romua. On jännä katsella kun sanomalehden myyntihinnat kohoaa pilviin halvalla myydystä tavarasta :D
Kokeilkaapa ja myykää kaikkea yhdellä kolikolla. Virkistää kaavaan kangistunutta pelityyliä vähän rennommaksi ja reilummaksi muita pelaajia kohtaan.
Kylävierailijoiden taulusta voi tarkistaa mitä tarvitaan ja mennä suoraan oikeaan rakennukseen kun tuotteet ovat valmiita. Ei tarvitse muistaa missä mitäkin tuotetta tarvitaan. Hyvä uudistus!