Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
1101/1370 |
14.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="11.04.2014 klo 14:07"]Mitä niillä koruilla on tarkoitus? Pyytääkö niitä laiva vai rekka? Ja ihan normaaleja kolikoita vai lipukkeita? Mulla on olleet ne jo pari kenttää auki, mutta mihinkään en ole vielä tarvinnut, paitsi kojussa olen myynyt pari. Ja paljon kahvila maksaa?

[/quote]

rekkatilauksiin menee korut ja niistä saa lipukkeen sekä kolikoita. Täytä vain mahdollisimman paljon rekkatilauksia niin tulee jossain vaiheessa myös korutilauksia. Ja koruista saa enemmän rahaa rekkatilauksissa kuin kojussa myymällä. Kahvila maksaa 95000 kolikkoa.

Vierailija
1102/1370 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.04.2014 klo 14:11"]Miten viehelaatikkoa voi kasvattaa? Tasolla 57, enkä oo tälläista tajunnut :P

[/quote]

klikkaa viehelaatikkoa ja sitten lisää varastotilaa nappia. Tarvitaan ruuveja, nauloja ja puupanelia. Aluksi kutakin 1 kpl. Varmaankin lisääntyy tarvittava määrä sitä mukaa kuin tilaa kasvattaa, kuten siilossa ja ladossakin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/1370 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimia pystyy 3 kertaa ja ainakin kerran niin että saa apua joltain muulta

Vierailija
1104/1370 |
16.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

av-mammojen naapurusto on ihan paras!

Vierailija
1105/1370 |
10.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puut ja pensaat voi poimia 2 kertaa. Sen jälkeen vaatii elvytyksen ja voi poimia vielä kerran, minkä jälkeen ne kuolevat lopullisesti.

Vierailija
1106/1370 |
21.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googletin vinkkejä peliin ja päädyin tänne, en siis ole av-mamma mutta sallinette kyselyn täällä kuitenkin? :)

Mulla on peli vasta ihan alussa, olen tasolla 14 ellen nyt väärin muista. Täältä on kivasti kaikensorttista vinkkiä jo tullutkin, mutta toimiiko tuo maan vaihtaminen lukittujen laatikoiden kanssa aina? Välillä kun tuntuu että vaikka kuinka vaihtaa ja vaihtaa niin laatikko on ja pysyy lukossa, välillä (tapahtunut kaks kertaa) se avautuu ekalla vaihdolla. Niin, ja onko omalla farmilla joka päivä piilossa laatikko? Tajusin vasta tänään että sieltäkin niitä voi tosiaan löytyä... :D 

Vehnänkierrätystä oon nyt ahkeraan harrastanut naulojen toivossa, mutta ei, niitä ei vaan tunnu tulevan... Sen ainoan kerran kun oon nähnyt lehdessä jollain myynnissä ja olisin jopa ehtinytkin siihen, niin hintaa oli useampi tonni eikä mulla rahat sellasiin riittänyt.

Vierailija
1107/1370 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

uuuup

Vierailija
1108/1370 |
18.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovela rahan saamis vinkki: jos löydätte sanomalehdestä jotain mega halpaa esim mä oon löytänyt tyyppeihin jotka myy 10 kpl vehnää yhel kolikolla nii ostakaa ja myykää kalliilla sellanen vinkki jos ette oo jo tajunnu

Vierailija
1109/1370 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku alkoi seuraamaan minua ja tyypin pää on postilaatikon yläpuolella. Miten sen saa pois siitä? Häiritsee. Olen painanut päätä ja postilaatikkoa. Pääsen siitä sen tyypin farmille. Kun palaan omalleni niin se pää on edelleen siinä.

Vierailija
1110/1370 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.09.2014 klo 20:53"]

miten saan lisää rahaa ?

[/quote]

Myy tuotteita, tee autotilauksia ja täytä laivaa jos sulla sellanen löytyy

Vierailija
1111/1370 |
21.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pitkä ketju. Millaisia hintoja te pidätte tuotteilla kojussa?

Vierailija
1112/1370 |
04.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Av-mammat on jo täynnä, oishan sinne tulijoita kyllä! Ootteko av-mammat varmoja että kaikki siellä naapurustossa olevat vielä pelaa aktiivisesti? Voisi ehkä passiivisimmat pudottaa pois jotta tulisi vaihtuvuutta...

ois hyvä että naapurustossa pitkälle edenneitäkin ettei kaikki samoilla leveleillä, jotta naapurustosta saa parhaan hyödyn. 

Oon huomannut että mitä pidemmälle peliä on pelannut, niin tärkeämmäksi muuttuu toisten laivatilausten auttaminen, ja tähtipisteiden keruu, jotta etenee nopeammin tasolta toiselle. Rahasta harvemmin enää pulaa, vaan pystyy törsäilee ja vaikka ostamalla jotain auttamaan muita.

Vierailija
1113/1370 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulle, jolla ongelma verkkokalastuksen kanssa. Kalastusalue pitää ensin avata eli ostaa. Sen jälkeen alueella voi viehekalastaa tai pitää kala- tai hummeriverkkoa. Alue on vapaa aina kun lokki lähtee pois, siihen kuluu pari tuntia.

Vierailija
1114/1370 |
27.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan vierailijan lähtemään esim. kaupasta? Yksi haluaa omenahilloa, jota minulla ei ole. Pääsin juuri tasolle 35 enkä ole vielä saanut riittävästi rahaa koneen ostoon. Voisin ottaa toisen vierailijan tilalle, mutta miten?

Vierailija
1115/1370 |
07.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaako joku neuvoa?

Vierailija
1116/1370 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako ostaa mieluummin mehukone vai korjata se kalastusvene? Molempiin ei riitä rahat!

Vierailija
1117/1370 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höyheniä saa vissiin siitä sorsa mestasta? En tiedä varmaksi, koska olen vasta tasolla 44. Jos hyvin aktiiviseen myynti/osto naapurustoon haluat liittyä, liity: koko ajan myyntiä. Romppeitten vaihtelua jatkuvasti, suosittelen!

Vierailija
1118/1370 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko timanttien tarve ja sahojen/kirveiden tarve jostain syystä suuremmaksi tasolla noin 64? Miksi? Täytyy kai silloin lopettaa pelaaminen.
Itse en uskalla enkä osaa ostaa niitä. Pankkitunnuksillako niitä ostetaan. En ole osannut suojata kännykkääni kuinbjolliainvilmaisversiolla ja en uskalla tähän pankkitunnuksia laittaa.

Vierailija
1119/1370 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin syyskuussa ja ole tasolla 51. En ole käyttänyt lainkaan rahaa (en ole ostanut timatteja) ja vasta eilen aloitin naapurustoon liittymisen, eli en vielä edes tiedä miten se toimii.. Jostain syystä kuvittelin, että pitäisi olla facebookissa ja siihen en halua liittyä. Minulla on tasoon mahdolliset tuotantovälineet (19 kpl) paitsi ei kynttiläkonetta eikä soppakeittiötä ja ensimmäinen hummeri vasta on kypsymässä. Kylästä puuttuu vielä rantakahvila. Kylän olen pystynyt päivittämään tason  (11) mukaisesti ja niin, että kaikista tuotteista saa + 25%.

Farmini on siisti, koska poistan kuivat puut ja pensaat heti, ettei niitä kerry. Minulla on neljä koiraa, kolme kissaa, kaksi hevosta ja kaksi pörröistä pupua. Aaseja en halua, ne ovat mielestäni rumia. Onnenpyörästä tulleet tontut ja pyöreät pensaat ym. olen sijoittanut kylään, sopivat mielestäni sinne paremmin kuin farmille.

Syksyisen Englannin matkan innoittamana olen käyttänyt paljon pensasaitoja. Hauskaa on siirrellä rakennuksia ja istutuksia ja yrittää tehdä farmista mahdollisimman kaunis.

Tomia käytän kun on tarpeeksi timantteja; yritän saada Tomin viikonloppuina kun pystyn hyödyntämään mahdollisimman paljon.

Olen täysin koukussa; käyn farmilla mm. käydessäni yöllä wc:ssä, aina voi tehdä muutaman pikkujutun, että laivalähetys onnistuu. Televisiosta tulee nykyisin seurattua enimmäkseen ajankohtaisohjelmia, koska keskusteluohjelmien aikana voi hyvin pelata.

TÄRKEÄÄ: peli on minulla äänettömällä, niin ei häiritse esim. juuri tv:n katselua eikä aja muuta perhettä hulluuden partaille!

Vierailija
1120/1370 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1009 tässä vielä: Olen siis täyspäivätyössä ja pelaan vain kotona Ipadilla. Lokakuussa olin kaksi viikkoa etelässä vuosilomalla ja siellä tuli pelattua aika tavalla, sain hankittua mehukoneen ja hunajalingon ja laajensin kylää.