Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Koitin tänään liittyä akateemikko nimellä mutta pyyntö hylättiin :( olin siinä edellisessä avmamma naapurustossa, ja nyt pelaan taas tosi aktiivisesti..
[quote author="Vierailija" time="04.05.2015 klo 12:56"]
Koitin tänään liittyä akateemikko nimellä mutta pyyntö hylättiin :( olin siinä edellisessä avmamma naapurustossa, ja nyt pelaan taas tosi aktiivisesti..
[/quote]
Moro! Meille näytti valitettavasti farmin nimeksi S.... farmi. Voit laittaa huomenna uuden liittymispyynnön, niin pääset mukaan.
Ai hitsi joo, muutin sen takas akateemikoks just ennen liittymispyyntöä :( kerkeää alkaa uudet kisat enkä pääse niihin mukaan.. Muutan akateemikoks hyvissä ajoin ja laitan uuden pyynnön viimeistään sit kun alkaa taas kisat ja pääsen niihin mukaan. :)
Saamarin hay day, kun ei päivitä tarpeeksi nopeasti. Sivu 2 kävi samalla tavalla. Onneksi kuitenkin laittoi tänne viestiä.
Laitoin Sun farmin seurantaan, niin löydät meidän sitten nopeammin.
-Saksamamma
Kiva, kiitos! :) poistuin siitä aiemmasta silloin ja en sit löytänyt tätä av-mammaa kakkoseen millään joten luovutin ja liityin eri naapurustoon. Vaan kyllä av mammat on ollut parhaita, sinne takaisin siis
[quote author="Vierailija" time="16.04.2015 klo 20:00"]
Herätys aktiiviset farmarit! Nyt liittymään AV-MAMMAA KAKKOSEEN!
[/quote]
liittymispyyntö lähetetty
terkuin, pro av :)
Pro av mukana.
Nyt mun on pakko lähteä laittamaan ruokaa, lapsilla on nälkä. ;-)
-saksamamma
Kuinkahan nopeasti päivittyy, vaihdoin juuri farmini nimen ja haluaisin laittaa liittymispyynnön?
Mistä saa niitä maanlaajennus tarvikkeita? Itelläni aukesi just laajennukset, mutta en tiedä mistä niitä saa? ♥
[quote author="Vierailija" time="02.05.2015 klo 11:13"]
Mistä saa niitä maanlaajennus tarvikkeita? Itelläni aukesi just laajennukset, mutta en tiedä mistä niitä saa? ♥
[/quote]
Niitä kertyy samalla tavalla kuin muitakin laajennustarvikkeita; arkuista, viljelemällä, eläimistä, jne jne.
Pelaan nimimerkillä "Aihe Vapaa" ja minut potkittiin pois AV MAMMAA KAKKOSEEN-ryhmästä vaikka olen ollut aktiivinen. Mikä potkuille mahtaa olla syynä kun olen kuitenkin tehnyt kaikki derby tehtävät hyvillä pisteillä?
[quote author="Vierailija" time="30.05.2015 klo 21:11"]Tyhmä kysymys, mutta miten tuon nimimerkin saa? Tai mihin se kirjoitetaan? Onko se maatilan nimi vai mikä? Voisin ehkä liittyä... Voi olla ketjussa on tää asia jo selitetty, mutta tää on jo liian pitkä kokonaan luettavaksi :)
[/quote]
Juurikin tuo farmin nimi. Mukaan vaan!
Mitä minä luulin että peli jatkaa kulkemistaan, ihan sama pelaanko vai ei. Että miten tuo sulkeminen auttaa? Jos menen nukkumaan ja napsautan pelin pois pois näytöltä niin eihän se pysähdy vaan jatkuu?
Ja sinä joka kysyit mitä tapahtuu tuotteille mitkä poistaa timantilla myynnistä. Ne katoavat kokonaan, eivät palaudu takaisin varastoon.
Minulla olisi nyt mahdollisuus louhia kultaa yms mutta ei niin paljon rahaa että maksaisin sen 26.000. Paljonko laiturin korjaus maksaa? Se aukeaa minulle ihan kohta. Kumpi on kannattavampaa, laituri vai louhos? Kun molempia en voi mitenkään maksaa nyt. En halua maksaa pelistä joten en käytä siihen oikeaa rahaa.
Anteeksi en tarkoittanut sitä laivalaituria vaan sitä venelaituria! Laivalaituri minulla on jo mutta ei venelaituria! T. edellinen.
Voinko ostaa suoraan karkkikoneen ja jättää muut ostamatta? Haluisin perustaa vehnä- ja karkkifarmin.
Nyt mukaan pelaamaan seuraavan derbyn haluamme voittaa! Av nimi vaatii vain vähän mielikuvitusta, katsokaa listaamme niin osaatte hahmottaa mitä kaivataan! Tervetuloa kaikki aktiiviset!