Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
1161/1370 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä sain kaksi timanttia  päivityksen takia! En päässyt pelaamaan 10 minuuttiin ja sain nyt kaksi timanttia!!!!!! :D

Vierailija
1162/1370 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa laajentaa jatkuvasti navettaa ja siiloa.

Jos haluaa nopeasti tasoilla eteenpäin, on tehtävä paljon rekkatoimituksia + laivauksia + autettava muiden farmilla Laivauksissa! Näillä ropisee pisteitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1163/1370 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan mulla tule ilmoituksia faceen. Saat kuule pelata niin paljon kuin sielu sietää. Ukko saattaa alkaa motkottaa jossain vaiheessa, mutta ei silläkään ole väliä jos muistat ruokkia sen ja lapset! ;)

Vierailija
1164/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

timantteja mahdollista saada siitä katalogista kun auttanut tarpeeksi muita. 

Vierailija
1165/1370 |
29.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilaatikon kiitoskirjeiden lahjalipukkeilla ( kun riittävästi) voi saada joko timantteja, koriste-esineitä tai tarvetavaraa lahjaksi. Siis todennäköisesti tätä tarkoitettu. 

Vierailija
1166/1370 |
07.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postilaatikko toimii niin, että autat jotain tyyppii jossain vaikka puussa tai laivassa ja se lähettää kiitoskirjeen joka tulee sulle siihen postilaatikkoon seuraavana päivänä. Itse olen pelannut peliä yksisen vuotta eikä mitkään niksit ole minulle yllätyksiä. Mulla on kaivos, laiva, kalastusvene, junapuoli ja laajennuksista en jaksa välittää. Jos joku luulee että postilaatikosta oikeasti pitää ostaa timuilla niin on kyllä aika aloittelija. Itse olen 36 tasolla. Niin vähällä siksi, että olen poistanut pelin 3 kertaa ja aloitin kerran alusta. Seuraajia on 5 ja tykkääjiä 16.

Vierailija
1167/1370 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

saako laivan lähetettyä jotenkin pois puolityhjänä? liian vaikea tilaus enkä saa kaikkia laatikoita täyteen eikä huvittaisi tuhlata aikaa odottelemalla että laiva lähtee itsekseen...

Vierailija
1168/1370 |
18.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tästä pääsee eroon:D

Vierailija
1169/1370 |
17.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon kyllä tosi pettynyt niihin mysteeripaketteihin mitä saa kun on auttanut toisia. Kaks kertaa oon ostanut sen mihin tarvii 10 lipuketta. Siinähän on että voi saada esimerkiksi 5 timanttia. No ekalla kerralla sain 2 tnt:tä ja nyt tokalla kerralla YHDEN jesarin. Mitä vittua?!

Vierailija
1170/1370 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon tainnut jonkun naulan tai pari saada niistä.

Vierailija
1171/1370 |
02.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

771: Ekan kerran nyt seitsemättä tuntia seisoo pizzat, moukarit yms. myymättä. Tähän saakka toiminut kuin junan vessa :) Kaikki muut toiminnot ok, mutta myyntikoju on täysin kuollut ja kukaan ei auta virvoituksessa eikä muuten edellisen lastin täyttämisessä, joka sattui päivityksen jälkeiseen aikaan.

Nyt siis peli kiinni, kun laivaa ei voi ottaa vastaan - apuja tarvitsisi, mutta eihän niitä pyyntöjä näemmä näe kukaan.

Peli välillä poistettu - ei muutosta, sama jumitus. Ja todellakaan kyse ei oo ns. tylsien tuotteiden jumista, jonka ymmärtäisin.

Mikä voi olla vikana?

Vierailija
1172/1370 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin saan naapuruston auki, mutta kaikissa kohdissa kun painaa nappia liity, niin ilmoittaa, että olet jo naapurustossa??

Vierailija
1173/1370 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun klikkaat naapuritaloa, näet mihin naapurustoon kuulut ja keitä muita siellä on. Jos haluat poistua naapurustosta, paina poistu näppäintä, joka on siinä oikealla ylhäällä.

Vierailija
1174/1370 |
02.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa liittyä av-mammojen nasourustoon.

Vierailija
1175/1370 |
28.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt olisi minunkin aika liittyä naapurustoon, mutta mihin? Paikkakunnan mukaan? Harrastuksen nimiseen ryhmään? Vai ihan vaan mihin? Kaverit ei pelaa tai ei ainakaan myönnä pelaavansa.
Onko väliä onko naapurusto jo melkein täynnä vai kannattaako mennä naapurustoon jossa on vain 1 johtaja ja ei muita. Voiko naapurustoa vaihtaa jos ei ole tyytyväinen valintaan?

Vierailija
1176/1370 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan vain tiedoksi , bluestacsillä peluu on Supercellin sääntöjen mukaan pelattu ja jos sellainen pelaaja havaitaan, niin Supercell estää pelin pelaamisen.

Vierailija
1177/1370 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on blue stacks?

Vierailija
1178/1370 |
09.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.08.2015 klo 21:34"]

Olen tasolla 60. Seuraajia 9. Yritän laajentaa, minkänpystyn. Koiria 3, kissoja 5, hevosia 3, koiranpentuja 2, aaseja 3, kissanpentuja 3. Rahaa on miljoona. Varaston täyttyminen suututtaa. Siellä on tilaa 950. Harmittaa, että kukaan ei myy nyt maan laajennustarvikkeita. Miten niin joku saa laivan aina 10 minuutissa täyteen. Mänen aina edes aloita sen täyttämista, kun se on usein liian vaikea. Siis vaikka hilloja aivan liikaa. Ei ehdi tekemään.

[/quote]

Laivat saan yleensä nopeesti täyteen, kun tulee niin täytän ja pois. Maitotuotteissa ja hummereissa tarviin apua, kuin myös leivissä ja popcornissa. Niitä on turha kymmeniä pitää varastossa, niitä löytyy helposti lehdestä tai omilta tutuilta.

Mulla on esim kaikkia kakkuja koko ajan 12 kappaletta varastossa, samoin jokaista hilloa. Sokereita 15-20, ei aina tuppaa riittämään, joskus tarviin apua niissäkin. Tosin salaatteja ja keittoja yleensä menee 1 per loota, että pidän kuuden kappaleen varastoa. Joskus tulee kaksi paikkaisia laatikoita, että joku auttaa tai muutamassa tunnissa saa tehtyä lisää.

Hyvä perusvarasto, niin laivan saa nopeasti eteenpäin.

Vierailija
1179/1370 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs mieltä uudesta derbystä?

Vierailija
1180/1370 |
21.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin kökkö

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yhdeksän