Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
1061/1370 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jatkoa edelliseen: jos et jaksa odottaa, osta ihmeessä timantteja ja maksa rakennusvälineet niillä timanteilla. As simple as that.

Vierailija
1062/1370 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lehdestä etsitte rakennus/laajennustavaraa niin kannattaa klikkailla muitakin kojuja kuin vain niitä joissa mainostetaan rakennustavaraa. Itse etsin lehdestä halpoja tuotteita, joita myyn kalliilla ja tosi usein tulee vastaan rakennustavaraa ja pilkkahintaan. Eli kannattaa myös klikkailla niitä munia myyviä kojuja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/1370 |
16.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä kannattaa myydä just munia, vehnää yms. Joita ei heti osteta, mainos pysyy pidempään lehdessä ja aina on saanut apua suht nopeaan noillakin. Kun pistät jotain suosittua myyntiin, ne ostetaan samantien ja mainoskin poistuu lehdestä ja usein niiden ostajilta ei apuja saa.

Vierailija
1064/1370 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan kuponkeja/lippuja

Vierailija
1065/1370 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.06.2014 klo 00:57"]Miten saan kuponkeja/lippuja

[/quote]

laivatilauksista, autotilauksista joihin vaaditaan koruja/harkkoja, arkuista löytyy välillä sekä onnenpyörästä voi saada. Lisäksi yhteisötapahtumissa (nyt kalastus) voi saada tavoitepalkinnoksi lipukkeita.

Vierailija
1066/1370 |
17.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Argh! Rikoin täbbärin viime viikolla en pääse Haydayta pelaamaan. Tiputin laturin piuhan kahviini, enkä huomannut ajoissa vaan tökkäsin tökkelin täbbäriin ja vasta tuntien päästä poika ihmetteli, miksi laite on märkä.. Siitä palo virtapiirit. Ihan hirveetä. Eikä nyt kesällä ole varaa ostaa uuttakaan. Lapsetkin nurisseet, että minkäs mamma teit.

Mammapa on sitten aktivoitunut AVlla taas. :P

Vierailija
1067/1370 |
16.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta pystyy liittymään kylään joutuu rakennuttamaan sinne laiturin ja radan, se maksaa 39000 kolikkoa.

Vierailija
1068/1370 |
12.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.07.2014 klo 13:58"]

Tietääkö kukaan, saako haydaytä siirrettyä esim. tabletille että vois pelaa kahella laitteella? ja entä jos kännykkä menee rikki ja ei toimi niin menikö se farmii sitten siinä, vai voiko sen saman saada takasi uuteen kännykkään? Kiitos jos joku vastaa (:

[/quote]

Jos sulla on applen puhelin ja tabletti niin gamecenterin tekemällä saat. Androidista en osaa sanoo

Vierailija
1069/1370 |
24.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikille tiedoksi joilla on kylä kun sielä vasemmalla (laiturin vieressä ) on meri sieltä voi löytää aarrearkun joka on sama asia kun ne laatikot siellä farmillanne eli sieltä voi saada rahaa tavaroita kaikkee mitä niistä laatikoista t:   Hay day fani

Vierailija
1070/1370 |
15.09.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas huolletaan!!

Vierailija
1071/1370 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan ei osta mun tavaroita varsikojusta vaikka mulla on jokaisella tuotella mainos ja kun meen jonkun farmille niin niillä ei ole mitään myynissä koskaan?

Vierailija
1072/1370 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko teillä tienvarsikojut normaalisti ja millä laitteella pelaat? Samsung s5 mini enkä pysty myymään enkä ostamaan mitään :(

Vierailija
1073/1370 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minulla toimii niin mesipensaat kuin kioskikin ihan ok päivityksen jälkeenkin.

pelaan ipadillä

Vierailija
1074/1370 |
19.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oo niin pitkällä että oisi mesipensaat, mutta toiminut kaikki hyvin, uus lehti on paaaljon parempi :) mies pelaa kans, ja hällä toimii mesipensaat :)

Vierailija
1075/1370 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.10.2014 klo 13:23"]Kiitos 966:lle, tein niin.

Mutta APUA, olen tasolla 19 enkä ole saanut laajennettua latoa vielä kertaakaan! Olen ihan ahdingossa tän kanssa. Rajoittaa älyttömästi tuotteiden valmistusta kun ei sinne mahdu kunnolla raaka-aineita eikä lopputuotteita. Tilaa vievät myös laajennustarvikkeet joita on pakko pitää varastossa jos vaikka joskus pääsisi laajentamaankin...

Ladon laajennuksesta puuttuu yksi lauta, ja voi luoja että olen hakenut sitä! Olen availlut miljoonia arkkuja, harrastanut himoviljelyä (aina tulee pultteja), selaillut sata ja yksi myyntikojua, katsonut trailereita, pyöräyttänyt onnenpyörää... Mun bisnes pysyy melko pienenä tän pienen ladon aiheuttaman rajoitteen takia ja siksi en saa sitä laiturin korjaukseen tarvittavaa rahaa kasaan. Aina kun muutama tonni kertyy työllä ja tuskalla niin sitten pitääkin ostaa joku uusi tuotantokone tai lisää eläimiä.

[/quote]

Mulla on koko ajan ollut lautoja vaikka kuinka ja myyn niitä vähän väliä. Ruuveista ja jesareista taas on pulaa. Alkaa niitä josssain vaiheessa tulemaan. Peli yrittää houkutella sut ostamaan niitä (eli ostamaan rahalla timantteja ja niillä sitten ostamaan tarvikkeita). Voisin nyttenkin myydä lautoja :)

Vierailija
1076/1370 |
29.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riku teillä on väärä aikataulu tai ei yhteyttä nettiin

Vierailija
1077/1370 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, päivityksen mukana tuli talvi tilallekin! Aika hyviä uudistuksia pelaamiseenkin tuli. Tuota kylävierailijoiden pyyntötaulua en tajunnut, miten se mahtaa toimia?

Vierailija
1078/1370 |
11.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:14"]

Kiitos, mä en ole vielä niin pitkällä että näkyisi veneitä! Mutta laitan muistiin!

En tiedä onko se lasten peli. Olen yli 30 v ja erittäin koukussa tuohon. Mielestäni se ei ole lapsellinen ;)

ap  Millä levelillä olet?

[/quote]

Vierailija
1079/1370 |
21.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurusto-derbystä tulee myös palkinnoksi sahoja ja kirveitä. Meilla osalla naapureita derby ei oikein toiminut alussa, nyt kai jo toimii.

Vierailija
1080/1370 |
29.03.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timantteja ei kulu vahingossa jos laitat timanttien käytön kaksoisnapautuksen päälle. Vasen yläkulma asetukset, sitten lisäasetukset ja aivan viimeisenä alhaalla "ota timanttien kaksoisnapautus käyttöön". Toivottavasti tämä neuvo auttaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan