Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
1041/1370 |
01.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1042/1370 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1370 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen saanut yllätyspaketista - jonka voi tilata 25 kiitoslipun jälkeen -  vain hilloja. tosin, ne on arvokkaita mutta haluaisin sen hienon patsaan!

kalastusvinkki oli hyvä, pitää kokeilla (vesirenkaan koosta päätellä mikä kala ja voi yrittää kikkailla)

ylläriarkkukikka oli myös hyvä, kokeilen heti! (kielen vaihto arkkua rastista sulkematta jolloin se löytyy uudelleen)

joku ihmetteli miten kiitoslippuja kertyy hitaasti:  lippuja voi saada päivän aikana useita mutta vain max viisi sellaista jotka kerryttää tilauspakettia. ärsyynnyin kerran kun klikkailin ihan innoissani tsiljoonaa puuta ja pensasta ja tulos: viisi kiitoskorttia! kävin lukemassa keskustelupalstaa ja valaistuin..

minä olen kerännyt melkein sata timanttia mm kaivoksesta, kalastamisella (kun saa ennätyskalan tai uuden lajin kiinni) ylläriarkuista ja saavutuksista. siellä kiitoskorteilla tilattavassa paketissa on aina vaan HILLOJA ja HILLOJA :D

level 58 pelaaja..

Vierailija
1044/1370 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näet sieltä valikosta, mistä uudet koneet ym. ostetaan, että millä levelillä sen korupajan voi ostaa. Jos se on vaan parin tason päässä, niin ala säästää harkkoja, koska niitä uppoaa siihen aika paljon. NIitä kannattaa säästää suurinpiirtein sillä tavalla, että hopeaharkkoja kuluu kaksi kertaa niin paljon kuin kultaharkkoja, ja platinaisia taas vielä puolet vähemmän kuin kultaisia.

Itse saan kaivoksesta todella paljon kultamalmia, joten aina, kun mulla alkaa olla kultaisia selvästi enemmän kuin hopeisia tai platinaisia, myyn niitä rekkaan yhden satsin lippujen toivossa. Noin muuten myyn nykyään vain valmiita koruja rekkatilauksiin. Ja timanttisormuksia kannattaa muuten ostaa Tomilla - niiden valmistamiseen pitää käyttää timantteja, mutta Tom pystyy jo päivässä ostamaan niitä ja lapioita niin paljon, että Tomin hinta tulee katettua.

Vierailija
1045/1370 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä en saa lapioilla timantteja vaikka miten yritän :( vain malmia.

Vierailija
1046/1370 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.04.2014 klo 10:49"]

Näet sieltä valikosta, mistä uudet koneet ym. ostetaan, että millä levelillä sen korupajan voi ostaa. Jos se on vaan parin tason päässä, niin ala säästää harkkoja, koska niitä uppoaa siihen aika paljon. NIitä kannattaa säästää suurinpiirtein sillä tavalla, että hopeaharkkoja kuluu kaksi kertaa niin paljon kuin kultaharkkoja, ja platinaisia taas vielä puolet vähemmän kuin kultaisia.

Itse saan kaivoksesta todella paljon kultamalmia, joten aina, kun mulla alkaa olla kultaisia selvästi enemmän kuin hopeisia tai platinaisia, myyn niitä rekkaan yhden satsin lippujen toivossa. Noin muuten myyn nykyään vain valmiita koruja rekkatilauksiin. Ja timanttisormuksia kannattaa muuten ostaa Tomilla - niiden valmistamiseen pitää käyttää timantteja, mutta Tom pystyy jo päivässä ostamaan niitä ja lapioita niin paljon, että Tomin hinta tulee katettua.

[/quote]Ja kuka tämän kirjoitti? Aika päivänselvää taas...

Vierailija
1047/1370 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

A

Vierailija
1048/1370 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkkoja ei kannata myydä kojussa ollenkaan, rekkatilauksia voi laittaa, saahan niistä lipukkeita, mutta korut valmistuvat paRissa tunnissa, ovat arvokkaita myydä ja syövät harkkoja paljooooon!!

Vierailija
1049/1370 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö naapurustoon mukaan ?

Vierailija
1050/1370 |
02.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääseekö naapurustoon mukaan ?

Vierailija
1051/1370 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti. En käsitä, miten tällaista edes kysellään. Kaikki kannattaa ostaa, mitä eri tasoissa tulee, ja vasta korkeimmilla tasoilla rahan kerääminen ei edes tee tiukkaa. Peli helpottuu koko ajan, ja oikotietä onneen ei ole ostamatta jättämisellä.

Vierailija
1052/1370 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin moka, minkä voi tehdä, on myydä rakennustavaraa, koska ladon ja siilon pitää olla isoja, jotta voi helposti pelata. Myös laajennustavaraa myyminen on pelin kannalta moka, niitä tulee pelin edetessä yhä vähemmän ja vähemmän. kirveille on tarvetta myös, älä myy niitä. 

Vierailija
1053/1370 |
01.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.05.2014 klo 16:10"]

Pahin moka, minkä voi tehdä, on myydä rakennustavaraa, koska ladon ja siilon pitää olla isoja, jotta voi helposti pelata. Myös laajennustavaraa myyminen on pelin kannalta moka, niitä tulee pelin edetessä yhä vähemmän ja vähemmän. kirveille on tarvetta myös, älä myy niitä. 

[/quote]Eri mieltä. Kirveitä ja sahoja tulee moninkertainen määrä tarpeeseen nähden. Samoin rakennustavaraa tulee liikaa ja epäsymmetrisesti: jotain ruuvia saattaa tulla 30kpl samassa ajassa kun saman siilon lautaa tulee vain 5kpl. Maanlaajennustarvikeissa tämä on vielä pahempaa. Esim. ite sain lähes 50 kpl sekä tikkuja että vasaroita, mutta maakirjoja vain 2 tai 3! Niiden säilytyksestä täyttyy koko lato ja lisää tulee koko ajan. Siksi ylimääräiset kannattaa myydä.

Vierailija
1054/1370 |
09.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tälläinen vinkki, luulin että tämän olisi kaikki tajunnut, mutta pari kaveria todisti luuloni vääräksi.

Eli timanttisormuksia ei kannata valmistaa itse, palkatkaa tom päiväksi ja laittakaa hakemaan sormuksia ja näin olet säästänyt suuren määrän timantteja. Ja samalla saa tomia hyödynnettyä myös muihin tarpeellisiin tavaroihin.

Vierailija
1055/1370 |
02.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saa lautoja

Vierailija
1056/1370 |
21.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä saitte viimeiseksi palkinnoksi?

Vierailija
1057/1370 |
03.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

osta lautoja sanomalehdestä tai kavereilta tai tee vehnäveivausta niin pellosta voi lentää lautoja

Vierailija
1058/1370 |
23.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurustoon mahtuu vielä! Kirjoita naapuruston hakukohtaan av-mamma! Valitse se naapurusto missä on pinkki sika! Ja pyydä päästä jäseneksi! Jos sinulla ei ole jo valmiiksi av-mainen nimimerkki niin vaihda se äkkiä asetuksista! Nimen tulee olla jokin, mistä tulee mieleen av-palsta. Esimerkiksi mamupatja, posliinipimpuli, elämänkoululainen, uimahallissa nähtyä, kaupassa nähtyä, olen ... haluatko kysyä jotain, sektio on/ei ole synnytys... nämä ja tuhat muuta ovat vielä vapaana! vain mielikuvitus on rajana. TERVETULOA!!!!!!

Vierailija
1059/1370 |
24.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi!

Mäki oon ihan koukussa hay day - peliin ja pelaan sitä joka päivä monta tuntia. Tässä vinkkejä

Jokilaiva kannattaa ostaa heti kun voi koska siitä saa rahaa ja tasopisteitä ja laivapisteitä.

Kaikki tuotantorakennukset on pakko ostaa koska ei kukaan myy esim vuohenjuustoa silloin kun tarvitset sitä.

Itse olen tasolla 40 ja tässä vaiheessa rahaa on koko ajan liikaa. Pelatkaa niin etenette ja rahaa tulee!

Gregiltä kannattaa joka päivä ostaa kaikki tuotteet mitä sen kojussa on koska ne ovat niin halpoja.

Kupongit kannattaa käyttää lemmikkeihin eikä vieheisiin.

Kiitos muillekkin vinkeistä osa oli ihan uusia vaikka olen jo näin pitkällä!

Vierailija
1060/1370 |
26.05.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaa ja kärsivällisyyttä vaatii. Kyllä niitä ruuveja, teippirullia, lautoja jne tulee tai löytyy jossakin vaiheessa, ehkä vasta ensi viikolla? Tottakai fiksut pelintekijät on taktikoineet: kun tulee minimisti juuri sitä rakennusainetta jota sinä juuri nyt tarvitsisit, sun kynnys ostaa timantteja omalla oikealla rahalla kasvaa exponentiaalisesti. 

Eli sitkeästi vaan pelailemaan, kyllä niitä ajan kanssa alkaa tulemaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä