Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Tämä peli sopii hyvin himoshoppaajille. Saa kytätä tarjouksia ja harvinaisempia myyntiartikkeleita lehdestä. Tulee välillä " osteltua" sellaistakin jota ei ainakaan sillä hetkellä tarvitsisi tai jota on jo varastossa tarpeeksi.
Mä oon huomannu, että peli on rakennettu sillä tavalla, että alkutasoilla pulaa on nimenomaan rahasta ja on järkevää vähän hidastella etenemistä tasolta toiselle, ja kerätä mahdollisimman paljon rahaa. Jossain ehkä tason 30-40 vaiheilla tapahtuu pikku hiljaa muutos, jonka jälkeen rahalla ei ole enää mitään väliä, mutta kokemuspisteitä taas kerääntyy tuskallisen hitaasti ja sitä myötä pitää miettiä strategia uudestaan.
Esimerkiksi alemmilla tasoilla myin kaiken mahdollisen myyntikojussa, mutta nykyään iso osa tavarasta meneekin rekkatilauksiin, koska niistä saa kokemuspisteitä. Rahallisesti ne eivät kannata, jos haluaa maksimoida voitot, mutta kun rahaa kertyy muutenkin niin nopeaa vauhtia, että sillä ei ole merkitystä. Pelin alkuvaiheessa oli ihan eri asia, silloin en raaskinut laittaa juuri mitään rekkatilauksiin, koska niistä maksettiin niin vähän.
Voiko tykkäyksiä tulla jos ei kytke faceen?
mitä karkkikone maksaa? millaisia karkkeja se tekee? mitä aineksia niihin karkkeihin tarvitsee? onko karkkeja kiva tehdä? ansaitseeko karkeilla hyvin rahaa?
Eli siis jos muut lytkeny faceen ja mä en?
Laajennuskamaa vois olla hyvä käyttää myös kalastusalueen laajentamiseen jo kun farmilla tila on riittävä. Itse tuli laajennettua farmia enemmän kuin ois tarvinnut ja nyt kalastuksessa täytyy tyytyä muutamiin paikkoihin vaan.
Laajennuskamaa vois olla hyvä käyttää myös kalastusalueen laajentamiseen jo kun farmilla tila on riittävä. Itse tuli laajennettua farmia enemmän kuin ois tarvinnut ja nyt kalastuksessa täytyy tyytyä muutamiin paikkoihin vaan.
Jos lato ja siilon on noin 600 paikkeilla tai yli, on hyvänkokoiset 40 tasolla. 1000 olisi mukava, mutta leveliä saa olla jo paljon, ja paljon pienemmälläkin pärjää,
Onko loppupalkintona dynamiitit? Aika huono.
Mulla on 12 eläintä ja joka päivä tulee useampi laajennustavarakin.
Onpas tylsää jos dynamiittia loppupalkintona. Itselläni on sitä ihan liikaa. Onkohan kaikilla samat palkinnot? Mitä olette saaneet aikaisemmin, itselläni on nyt 8 laivaa lastattu, ja viimeinen palkinto enään saamatta. Palkintona on tullut 2×tnt, keltainen lippu, 2×keltainen lippu, 2× vaaleanpunainen lippu
Dynamiitti on hyvä palkinto, koska kaivoksessa sillä voi saada timantinkin malmin mukana. Maakirjat tuntuu olevan vaikeimpia kerätä sekä lapiot.
mulla tuli loppupalkintona 3kpl puupaneeleita.
Ne kuvastosta tai onnenpyörästä saadut epämiellyttävät koristelahjat voi ottaa "varastoon" farmilta.
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:55"]
Jos vaikka olet korjannut sadon puustasi tai pensaastasi kolme kertaa, se nuupahtaa. Voit poistaa puun sahalla mutta voit myös valita siitä sen huutomerkin kuvan. Jos valitset sen niin joku sinun farmisi huomaava voi tulla elvyttämään puun ja voit vielä korjata siitä uuden sadon, ennen kuin se on poistettava lopullisesti sahalla tai jätettävä kuolleeksi kuivaksi puuksi pystyyn.
Ja jos valitset tuon huutomerkin kuvan ja laitat vaikka sen yhden munan myyntiin. Ilmoituksesi tulee lehteen ja sinun lehti-ilmoituksessasi näkyy yläreunassa huutomerkin kuva. Sinulla on huutomerkkihätä. Lehteä lukevat pelaajat voivat tulla auttamaan puutasi tai pensastasi klikkaamalla sitä kerran. Kun he ovat tehneet sen, puusi virkoaa. Sinun pitää vain kiittää pelastajaa klikkaamalla pelastetun puusi vieressä olevaa pelaajan profiilikuvaa, sen siis joka pelasti kasvisi. Hän saa kiitoskirjeen sankariteostaan ja sinun kasvisi toimii taas. Saitkohan selvää. Tai sitten vaikka et laita mitään myyntiin lehteen niin kaverisi näkevät sinulla huutomerkin ja voivat tulla auttamaan. Huutomerkkihätää käytetään myös jos ei pysty täyttämään laivaansa yksin. Voi pyytää kolmeen laatikkoon apua muilta pelaajilta.
[/quote]
Kiitos! Nyt ymmärsin!