Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
1001/1370 |
25.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla farmini seuraajien määrä lisääntyi räjähdysmäisesti kun aloin myydä torillani kunnon kamaa.

Vierailija
1002/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1003/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1004/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 12:19"]

Eiiiiikäää mä palkkasin VAHINGOSSA Tomin päiväksi käyttöön! Sinne meni 20 timanttia :( :( En kestä!!! Nyt on enää 3 timanttia jäljellä ja tasolla 25 ollaan.... Saako tota Tomia mitenkään pois tosta pelistä? Minä ja mun liian nopeat sormet, ARGH!!

Tarvitseeko Tomi oikeesti jossain myöhemmässä vaiheessa peliä? Mä en ole kertaakaan tarvinnut sen jälkeen kun muuttui "maksulliseksi".

Miten noita timantteja voi saada lisää jos ei halua käyttää oikeeta rahaa niiden ostamiseen? Mihin te muut käytätte timantteja? Oletteko ostaneet uusia "tuotantopaikkoja"? Mulla tällä hetkellä kaikissa koneissa 2 tuotetta voi kerrallaan laittaa tuotantoon (paitsi vijasiilo missä oli ne 3 jo heti aluksi).

Pelataan tätä peliä 8v tytön kanssa samasta kännykästä :D

[/quote]

mulle ainakin tulee noita timantteja lisää joka päivä, kun siellä postilaatikon vierellä näkyy sellainen vaaleanpunainen lippu, jossa on jonkun ohjelman mainos. Sen katsomalla saa timantteja. Noita lippuja ainakin mulla tulee joka päivä väh 2 kpl.

Vierailija
1005/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä olen saanut timantteja kun olen onkinut uusia kaloja. jos katselee sitä kalakirjaa niin uudet kalat vilkkuu ja niitä voi klikata ja saa ne timantit. samoin minäkin saan trailerien katsomisesta timantin. se vaaleanpunainen lippu lojuu joskus postilaatikon edessä maassa. joskus mysteerilaatikosta löytyy timantti. en avaa niitä ikinä timanteilla, otan vain ne mitkä ovat auki.

olen ostanut tuotantopaikkoja koneisiin niin paljon kuin mitä timantit ovat riittäneet. käytän timantit niihin. minusta ne ovat tärkeitä. jos ottaisin tomin niin pyytäisin siltä kaikkein kalliimpia juttuja koko ajan ja möisin ne sitten täydellä hinnalla! minulla ei ole vaan tarpeeksi timantteja tomiin.

Vierailija
1006/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa edelleen käyttää sitä timanttilukkoa nopeisiin sormiin, asetuksista löytyy..

Vierailija
1007/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.03.2014 klo 20:28"]

Myydä kannattaa etenkin niitä harvinaisempia siilon tuotteita (omena, kirsikka, kurpitsa, tomaatti) vaikka pieniäkin määriä täydellä hinnalla. Kun taas yleisimmät (maissi jne) menee kaupaksi parhaiten vähän halvemmalla.  

Kyllä ne tapahtumat aina jossain vaiheessa päättyy, kellonaikoja turha liikoja tuijottaa.

[/quote]

.....täydellä hinnalla, mikäs se on täysihinta, niin mistä vaan?

Vierailija
1008/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin av-mamman Hayday-kaveriksi.... :) Miten löydän ja kehtaan? Kehtaako joku sanoa Hayday-farminsa nimeä?

Vierailija
1009/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 19:22"]

Timantteja löytyy välillä arkuista, kalastuksesta saa myös timantteja,kun saa uusia kaloja. Kun suorittaa niitä tehtäviä, saa timantteja (sitä valkoista taloa klikkaamalla näkee tehtävät ja niiden edistymiset).

[/quote]

....löytyy, löytyy. Mutta eikö kukaan tunnusta käyttäneensä OIKEITA euroja € ?

Vierailija
1010/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä suurimmalla hinnalla mitä siitä tuotteesta voi saada. Sitä tarkoitan. Jotain kalliita kakkuja vaikka. Jos olisi varaa Tomiin. Ei vaan ole timantteja enkä voi (onneksi!) maksaa oikealla rahalla timantteja sillä siihen käy vain pankkikortti eikä minulla ole sellaisia. Parempi näin. Jos olisi paypal niin olisin varmaan jo käyttänyt oikeaa rahaa tuohon....

Vierailija
1011/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:16"]

Sillä suurimmalla hinnalla mitä siitä tuotteesta voi saada. Sitä tarkoitan. Jotain kalliita kakkuja vaikka. Jos olisi varaa Tomiin. Ei vaan ole timantteja enkä voi (onneksi!) maksaa oikealla rahalla timantteja sillä siihen käy vain pankkikortti eikä minulla ole sellaisia. Parempi näin. Jos olisi paypal niin olisin varmaan jo käyttänyt oikeaa rahaa tuohon....

[/quote]

....joo, mutta kuka määrittelee sen täyden hinnan?

Vierailija
1012/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:14"]

Haluaisin av-mamman Hayday-kaveriksi.... :) Miten löydän ja kehtaan? Kehtaako joku sanoa Hayday-farminsa nimeä?

[/quote]

Mulla ei ainakaan ole yhtään kaveria Haydayssä. Olen tasolla 24. Mistä sen farmin nimen edes näkee? Ja mihin niitä kavereita tarvitsee? Vai onko ne niinkun tää Greg, jolta voi ostaa kaikkea halvalla ja näkee se farmin? 

Vierailija
1013/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no minähän sen hinnan valitsen. laitan suurimman mitä siitä tuotteesta voi laittaa. puhutaankohan me nyt samasta asiasta vai ymmärretäänkö toisiamme väärin?

väännän nyt rautalangasta mitä minä tarkoitan. voisitko sinäkin vääntää rautalangasta mitä sinä tarkoitat?

Päätän myydä yhden munan. Valitsen munan vasemmanpuoleisesta valikosta myyntikojussani. Oikeasta reunasta valitsen kappalemäärän, yksi muna. Hintaa väännän kunnes se on maksimissaan eli täydessä hinnassa. Myyn yhden munan hintaan 18  kolikkoa. Kalliimmalla munaa ei voi tässä pelissä myydä. Myyn siis munan täydellä hinnalla.

Nyt on sinun vuorosi.

Vierailija
1014/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehdessä lukee aina farmin nimi ja sitten se tuote mitä myy. Siellä olen nähnyt suomenkielisiä farmeja. Sitten kivan farmin voi valita seurattavaksi eli menee lehden kautta kivalle farmille ja painaa sen nimikyltissä (ylhäällä keskellä) olevaa merkkiä mikä näyttää vähän rusettinauhan "päältä" vai mitkä jalat ne ovat. Sitä jos painaa niin seuraat farmia ja se löytyy kaverilistastasi. Voit mennä näin helposti uudestaan sinne farmiin jos haluat vaikka ostaa sen tuotteita tai auttaa sitä jos sillä on huutomerkkihätä.

Vierailija
1015/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:43"]

Lehdessä lukee aina farmin nimi ja sitten se tuote mitä myy. Siellä olen nähnyt suomenkielisiä farmeja. Sitten kivan farmin voi valita seurattavaksi eli menee lehden kautta kivalle farmille ja painaa sen nimikyltissä (ylhäällä keskellä) olevaa merkkiä mikä näyttää vähän rusettinauhan "päältä" vai mitkä jalat ne ovat. Sitä jos painaa niin seuraat farmia ja se löytyy kaverilistastasi. Voit mennä näin helposti uudestaan sinne farmiin jos haluat vaikka ostaa sen tuotteita tai auttaa sitä jos sillä on huutomerkkihätä.

[/quote]

Mikä on huutomerkkihätä?

Vierailija
1016/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos vaikka olet korjannut sadon puustasi tai pensaastasi kolme kertaa, se nuupahtaa. Voit poistaa puun sahalla mutta voit myös valita siitä sen huutomerkin kuvan. Jos valitset sen niin joku sinun farmisi huomaava voi tulla elvyttämään puun ja voit vielä korjata siitä uuden sadon, ennen kuin se on poistettava lopullisesti sahalla tai jätettävä kuolleeksi kuivaksi puuksi pystyyn.

Ja jos valitset tuon huutomerkin kuvan ja laitat vaikka sen yhden munan myyntiin. Ilmoituksesi tulee lehteen ja sinun lehti-ilmoituksessasi näkyy yläreunassa huutomerkin kuva. Sinulla on huutomerkkihätä. Lehteä lukevat pelaajat voivat tulla auttamaan puutasi tai pensastasi klikkaamalla sitä kerran. Kun he ovat tehneet sen, puusi virkoaa. Sinun pitää vain kiittää pelastajaa klikkaamalla pelastetun puusi vieressä olevaa pelaajan profiilikuvaa, sen siis joka pelasti kasvisi. Hän saa kiitoskirjeen sankariteostaan ja sinun kasvisi toimii taas. Saitkohan selvää. Tai sitten vaikka et laita mitään myyntiin lehteen niin kaverisi näkevät sinulla huutomerkin ja voivat tulla auttamaan. Huutomerkkihätää käytetään myös jos ei pysty täyttämään laivaansa yksin. Voi pyytää kolmeen laatikkoon apua muilta pelaajilta.

Vierailija
1017/1370 |
19.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:39"]

no minähän sen hinnan valitsen. laitan suurimman mitä siitä tuotteesta voi laittaa. puhutaankohan me nyt samasta asiasta vai ymmärretäänkö toisiamme väärin?

väännän nyt rautalangasta mitä minä tarkoitan. voisitko sinäkin vääntää rautalangasta mitä sinä tarkoitat?

Päätän myydä yhden munan. Valitsen munan vasemmanpuoleisesta valikosta myyntikojussani. Oikeasta reunasta valitsen kappalemäärän, yksi muna. Hintaa väännän kunnes se on maksimissaan eli täydessä hinnassa. Myyn yhden munan hintaan 18  kolikkoa. Kalliimmalla munaa ei voi tässä pelissä myydä. Myyn siis munan täydellä hinnalla.

Nyt on sinun vuorosi.

[/quote]

....ymmärsin yskän, kone=peli määrittää täyden hinnan :-)

Vierailija
1018/1370 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

xD

Vierailija
1019/1370 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haloo? Tässä ketjussako nyt siis ihan vakavissaan selvennetään päivänselviä juttuja, jotka jopa pieni lapsikin ymmärtää vain muutaman minuutin pelaamisen jälkeen...?

"Voit laittaa kananmunan myyntiin myyntikojuusi ja näpyttää haluamasi hinnan. Kun painat plussasta, hinta nousee, ja miinuksesta se laskee..."

Hohhoi. Jos tosiaan tarvitsee apua tällaisiin itsestäänselvyyksiin, kannattaa pysytellä käpylehmissä ja helmitauluissa.

Vierailija
1020/1370 |
20.03.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

täh?????????????????????????

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi seitsemän