Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
961/1370 |
28.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan vitalis... vasta tän ketjun luettuani hokasin, että kalastuskirjasta saa timantteja, heti ropisi kerralla yli 50 timanttia lisää :)

Niin sitä vain voi jäädä jotain älyttömän yksinkertaista näkemättä vaikka on seikkailupelejäkin pelattu paljon, Zeldat läpi yms.

Kiitti vinkistä, en ole palstan vakiokävijä, hayday-googletus toi tänne.

-mies, 45v

Vierailija
962/1370 |
12.07.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten saan kurpitsaa ja puuvillaa???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
963/1370 |
03.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö hay day kiinnostaa av mammoja?

Ite poistin sen ipadilta yli puol vuotta sitten kun jäin liikaa koukkuun. Oli ihan vieroitusoireita alkuun, ajatukset pyöri maatilan järjestelyssä, meni myös liian rankaksi kun tuli se kylä systeemi mukaan. Vaati liikaa aikaa hoitaa kaikki kalastukset, eläinten syötöt ja peltojen viljelyt ym.

Vierailija
964/1370 |
18.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 02:14"]

[quote author="Vierailija" time="17.06.2015 klo 09:16"]

Oon pelannut reilun vuoden, nyt tasolla 99. Sekä ladossa että viljavarastossa tilaa 2600. Kaikki koneet ostettu, ja kaikissa on kaikki valmistuspaikat avoinna. Kaikki eläimet hommattuna. 4 maa-aluetta laajentamatta, muut on laajennettu. Kuponkeja on kertynyt hyvin, nyt vihreitä 917 kpl, sinisiä 246 kpl, violetteja 80 kpl, kultaisia 32 kpl. Rahaa tällä hetkellä noin 6630000. Mitenkäs teillä?? :)

[/quote]

Kuinka paljon olet euroja kuluttanut peliin?

Mä olen käyttänyt nyt puolentoista vuoden aikana 20 euroa. Pelaan päivittäin.

Kaikki kojeet hankittu ja tärkeissä kaikki yhdeksän paikkaa auki.(karkkilinjaa en ole avannut kuin kahden verran, samoin hattukonetta...) 

Mieluummin törsään sitten Tomppaan viisi päivää ja hyödynnän sahoihin ja kirveisiin. Level 86. Siilossa ja aitassa tilaa 1100. Eläimiä hommattu kahdet, niillä oien pärjännyt.

Uusimpia laajennuksia en ole lähtenyt tavoittelemaan. Sitten vasta kun seuraajat ovat saaneet omansa auki, niin he alkavat myymään omiansa. Seuraajia 32, kaikkien kanssa aktiivinen. Parhaillaan laiva huutaa leipää ja puhelin just tööttäs, että joku jelppas. :)

Kolikoita lähemmäs kaksi miljoonaa. Mä myyn kaiken minimillä seuraajille. En ilmoita lehdessä mitään.

Boat leaderboards 65542.

Pelityylini on, että keskityn auttamaan seuraajia ja naapureita. Itse seuraan kolmea ja hekin ovat lisänneet mut, joten YYA sopimus toimii suuntaan jos sun toiseen.

[/quote]

Mä en ole sama mutta tasolla 78. En ole penniäkään laittanut peliin, enkä laita. Kaikki koneet ostettuna, mitä saa. Sokerimyllyssä ja meijerissä kaikki paikat auki, muissa 2-4. Elukoita on 5 heppaa, 3 aasia, 5 koiraa, 5 kissaa, kolme pupua, kaks ja kaks pentuja. vuohia yks aitaus, lehmiä kolme, possuja kaks ja kanoja kolme. Hyvin pärjää. Ladossa ja siilossa 1100. Rahaa on 4 milliä. Seuraajat poistan enkä itekään seuraa ketään. Naapurustossa autellaan. Pelaaminen on muuttunut jokseenkin tylsäksi, aina saa veneen eteenpäin 10 min aikana. Pelaan kerran-pari pvässä sen puoli tuntia. Timantteja on kertynyt noin 200. En laajentele kun en tilaa tartte, kylässä käyn myös todella harvoin. :) Olen pelannut kohta kaksi vuotta.

Vierailija
965/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

lisää vinkkejä???? ;)

Vierailija
966/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko pakko tehdä sitä laivajutskaa? mulla ei ole 16.000 e ja vaikka olisi niin en haluaisi maksaa niin paljon! voiko vaan jatkaa vanhaan malliin ja myydä niitä omia tuotoksiaan? pääseehän niinkin seuraavaan tasoon sillä kerää aina pisteitä myynnistä ja viljelystä. vai käsitinkö väärin?

Vierailija
967/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtuu jos kukaan ei osta minun torikojusta asioita? En voi laittaa uusiakaan enkä haluaisi poistaa ilmoituksia timanteilla.

Vierailija
968/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä laivajutskaa? Laivaa kannattaa ehdottomasti täyttää, jotta saa niitä eri värisiä tikettejä, joilla voi ostaa esim. koiria ja kissoja.

Jos ostaa Tomin käyttöönsä, niin hän ostaa ensin sulle ne mitä pyydät ja sitten lepää 2h, ei siis ole koko aikaa käytössä. Kannattaa ostaa esim. dynamiittia, jolla voi räjäyttää itselleen kultaa, hopeaa ja platinaa, sieltä saa myös välillä timantteja.

Millä tasolla olette? Itse olen tasolla 44.

Vierailija
969/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:35"]

Miten se postilaatikko toimii? Siinä lukee että pitää klikata postilaatikkoa, ja tulee yksi mainos mistä voi timanteilla ostaa jotain yllätyslaatikoita. Mulla ei ole niin paljon timantteja. Sitten poistan mainoksen ruksista ja se linnunpelätin sanooo koko ajan että sulle on tullut eka kirje, klikkaa postilaatikkoa. Mutta tein sen jo. Mitä pitää tehdä?

[/quote]

Kun autat muita niin he lähettävät sulle niitä auttamiskortteja. Ne tulee viiveellä eli vasta seuraavana päivänä. Niillä voit sitten vaihtaa niitä palkintoja. Ja kuten joku jo sanoi, lehdestä löydät autettavia, heillä on se huutomerkki.

Vierailija
970/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen jää koukkuun. Pelissä on vaa päivityksiä välillä, mut saahan niistä timantteja :) Tompasta saa hyvin jeesiä, siis juoksupoika Tom.

Vierailija
971/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 10:52"]

onko pakko tehdä sitä laivajutskaa? mulla ei ole 16.000 e ja vaikka olisi niin en haluaisi maksaa niin paljon! voiko vaan jatkaa vanhaan malliin ja myydä niitä omia tuotoksiaan? pääseehän niinkin seuraavaan tasoon sillä kerää aina pisteitä myynnistä ja viljelystä. vai käsitinkö väärin?

[/quote]

No aika hidasta tulee sitten olemaan etenemisesi.

Laivaus on pelissä oleellinen juttu.

Tärkeää on ostaa kissat, koirat, hevoset ja aasit.

Vierailija
972/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kullan ym räjäyttäminen kaivoksesta ei riitä vaan on myös valmistettava niistä harkot ja harkoista korut. Ja taas saa niitä arvokkaita väriliuskoja sitten.

mamma tasolla 56

Vierailija
973/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitan laivajustskalla sitä kun klikkaan laituria ja tulee teksti että korjataanko laituri, jotta sinne saapuu laivoja täytettävine tilauksineen. Se korjaus maksaa 16,000e. mulla ei ole edes niin paljon rahaa!

Vierailija
974/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä lautoja saa? Pitäisi vähän laajentaa varastoja mutta lautoja löytyy niin harvoin viljapellostani!

Vierailija
975/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te ostatte sanomalehdestä vai ettekö osta mitään? Mitä kannattaa laittaa myyntiin että joku ostaa kanssa?

Entä mistä tunnistaa suomalaiset pelaajat? Siellä näkyy olevan kiinalaisiakin ja arabeja. Tekstistä päätellen!

Vierailija
976/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
977/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkää paljon kuorma-autolähetyksiä.

Vierailija
978/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:07"]

Mistä niitä lautoja saa? Pitäisi vähän laajentaa varastoja mutta lautoja löytyy niin harvoin viljapellostani!

[/quote]

Niitä voi ostaa muilta, selaa siis sanomalehteä. Vaatii tosin hiukan tuuria ja nopeutta. Sillä niitä on aika harvalla myynnissä ja menevät heti. Mutta aina välillä käy tuuri :)

Vierailija
979/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin ostan sanomalehdestä lautoja, aina kun vain ehdin! Samoin ruuveja ja teippiä, kirveitä ja sahoja. Muuten ostan myös kakkuja, keksejä, leipää, kermaa ym.

Vierailija
980/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 23:17"]

[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:53"]

En tiennyt huutomerkkijuttua! Kiitos menen heti katsomaan!!! Tuleeko minunkin ilmoitukset oíkeasti lehteen jos myyn jotain? En ole nähnyt niitä kertaakaan vaikka olen myynyt ja niitä on jopa ostettu!

[/quote]

Ei tule automaattisesti lehteen aina. Pitää olla ajallisesti oikea aika ja se kyllä selviää, että onko,  kun laitat myyntiin jotain.

Omia ilmoituksia ei näe, koska muuten voisit ostaa itseltäsi vahingossa.

Mitä tapahtuu jos kukaan ei osta minun torikojusta asioita? En voi laittaa uusiakaan enkä haluaisi poistaa ilmoituksia timanteilla.

[/quote]

Kun tietty aika on kulunut voit katsoa tuotettasi ja luoda sen ilmoituksen.

Timanteilla voi myös lisätä myyntipaikkoja. Tosin siihen ei kymmentä enempää kannata laittaa, että mahtuvat etusivulle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi