Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Ei voi. Vain puhelimella tai tabletilla.
ei sitä facebookissa voi pelata mutta jos haluat myydä torilla niin pitää olla facebookissa tai kirjautua sellaiseen playcenteriin.
Seuratkaa tapahtumataulua. Uudet tapahtumat mahdollistaa extratienesteihin, esim. Nyt on menossa jokilaivatapahtuma, jolloin kannattaa täytellä omaa laivaa ja auttaa muiden laivojen täyttöä, koska saa bonuksia ja paremman tuoton.
minä olen täyttänyt neljä laivaa nyt ekstra-aikana :)
Niille ostaville tyypeille (greg jne) ei kannata ihan mitä vaan myydä. Maksavat alihintaa esim. sahoista, ja tietysti ostavat juuri niitä tuotteita mitä tarvitset laivatilauksiin lähiaikoina. Toki ne voi jättää pihalle odottamaankin.
Laivatilauksissa hyödynnä "pyydä apua". Mut todennäköisempää saada apua pienempiin määriin ja lopputuotteisiin kuin niihin aina tarpeellisiin kermaan tai sokeriin.
Miten se naapurusto toimii? Minua jännittää sillä saan ihan kohta korjattua sen naapuritalon! Kuka siihen muuttaa?
Onko tyhmää myydä kermaa ja sokeria kojussa?
[quote author="Vierailija" time="10.03.2014 klo 13:04"]
Onko tyhmää myydä kermaa ja sokeria kojussa?
[/quote]
ei todellakaan, menee heti kaupaksi
Kannattaa säästää maanlaajennusjuttuja kalastuspaikan laajentamiseen, mitä useampi kalapaikka auki,sitä enemmän saa kalastaa sen 2 tunnin sisään.
Paljonko se veneen korjaus maksaa ja millä tasolla avautuu? Oon just saanu kerättyä 26000 kaivosta varten mut jos käytänki sen veneeseen?
osta eka vene, ksivosta ei vielä
[quote author="Vierailija" time="11.03.2014 klo 10:49"]
Mulla on rahaa n. 30 000e. Säästin kaivokseen ja sulatusuuniin. Sitten tulikin mehupuristin ja kohta kalastusvene.
Jätänkö kaivoksen avaamatta ja ostan kalasusveneen? Jos avaan kaivoksen+uunin, menee ikuisuus että saan veneen.
Varastossa on kyllä tosi paljon maanlaajennus- ja rakennuskamaa, oon hamstrannu niitä kun tarvii niin ei löydä mistään. Kerran olen farmia laajentanut. Varastoja aina kun pystyn. Mikä on ladon ja siilon max. koko?
[/quote]
Minulla siilo 1450 ja lato 1850 ei ole vielä laajennuksille loppua näkynyt
Mikä apupoika-Antero? Sen nimi on Tom!
Kannattaako verkontekijä korjata mahdollisimman nopeasti, vai voiko antaa vähän odottaa? Eli mitä hyötyä siitä on?
[quote author="Vierailija" time="15.03.2014 klo 12:42"]
Kannattaako verkontekijä korjata mahdollisimman nopeasti, vai voiko antaa vähän odottaa? Eli mitä hyötyä siitä on?
[/quote]
Verkolla kalastus kestää kauan (21h tms) ja sillä saa enemmän kalaa kerralla ,(3-4?). En nyt muista tarkkoja lukuja, mutta idea on, että jos pelaat harvemmin verkko on ihan kätevä. Voi tehdä myös timanteilla verkkoja, joista löytyy kalojen lisäksi aina jotain muutakin mukavaa peliin (lipukkeita, kirveitä, koristeita tms.). Jos taas käyt usein pelissä niin vieheillä voi kalastaa useammin. Tosin vieheiden tekokin kestää aikansa ja jos kala-aluetta on vähänkään laajentanut niin pari verkkoa/hummerimertaa voi pitää aina huoletta. Hummerimerrat on öisin hyviä, koska ne kestää täyttyä 6h.
Naapurustoihin semmoinen idea/vinkki, joka jotenkuten toimii omassa naapurustossa. Siellä on yx naapuri, jolla on suuri varasto ja hän hamstraa muilta ylijäävät laajennustarvikkeet. Joskus hänellä on ollut kymmenittäin esim. rajamerkkejä. Sitten myy niitä tarvitseville ja tietty samalla hyötyy itsekin. Eikä sen tarvitse olla yksikään tyyppi vaan idea, että kertyvät laajennusosat (latoon, siiloon, maa-alueisiin) pidetään naapuruston kesken eikä myydä ulkopuolisille. Silloin kaikki siinä hyötyy.
Ok, olen aina luullut että sitä voi pelata facebookissa kun HD aina yrittää tarjota että yhdistäisin pelin faceen (mitä tietenkään en voi tehdä, ettei vaan kukaan saa tietää kuinka paljon käytän aikaa lasten pelihin :D)