Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
kumpi on hyödyllisempi, mehukone vai jäätelökone? kauhean kalliita molemmat!
Mehukone tarpeellisempi ollut ja kannattavampi hankkia ensin, koska yksi jäätelö, mehujää vaatii mehua ja siirappia valmistuakseen.
Uus huomio: Tomilla kun on se alennuspallo, niin sen lähtiessä ilmaan sitä klikkaamalla saa rahaa.
mitä kannattaa myydä että saan nopeasti 10 000 kolikkoa?
Mitä pitää tehdä että voi pelata toisella laitteella tai miten tää peli tallennetaan...?
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 00:32"]
Siis haloo? Tässä ketjussako nyt siis ihan vakavissaan selvennetään päivänselviä juttuja, jotka jopa pieni lapsikin ymmärtää vain muutaman minuutin pelaamisen jälkeen...?
Hohhoi. Jos tosiaan tarvitsee apua tällaisiin itsestäänselvyyksiin, kannattaa pysytellä käpylehmissä ja helmitauluissa.
[/quote]
Olisit jääny vaan leikkimään niillä käpylehmilläs, sopis sulle paremmin, kun täällä viisastelu.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 00:32"]
Siis haloo? Tässä ketjussako nyt siis ihan vakavissaan selvennetään päivänselviä juttuja, jotka jopa pieni lapsikin ymmärtää vain muutaman minuutin pelaamisen jälkeen...?
Hohhoi. Jos tosiaan tarvitsee apua tällaisiin itsestäänselvyyksiin, kannattaa pysytellä käpylehmissä ja helmitauluissa.
[/quote]
Olisit jääny vaan leikkimään niillä käpylehmilläs, sopis sulle paremmin, kun täällä viisastelu.
Eiiiiikäää mä palkkasin VAHINGOSSA Tomin päiväksi käyttöön! Sinne meni 20 timanttia :( :( En kestä!!! Nyt on enää 3 timanttia jäljellä ja tasolla 25 ollaan.... Saako tota Tomia mitenkään pois tosta pelistä? Minä ja mun liian nopeat sormet, ARGH!!
Tarvitseeko Tomi oikeesti jossain myöhemmässä vaiheessa peliä? Mä en ole kertaakaan tarvinnut sen jälkeen kun muuttui "maksulliseksi".
Miten noita timantteja voi saada lisää jos ei halua käyttää oikeeta rahaa niiden ostamiseen? Mihin te muut käytätte timantteja? Oletteko ostaneet uusia "tuotantopaikkoja"? Mulla tällä hetkellä kaikissa koneissa 2 tuotetta voi kerrallaan laittaa tuotantoon (paitsi vijasiilo missä oli ne 3 jo heti aluksi).
Pelataan tätä peliä 8v tytön kanssa samasta kännykästä :D
[/quote]
mulle ainakin tulee noita timantteja lisää joka päivä, kun siellä postilaatikon vierellä näkyy sellainen vaaleanpunainen lippu, jossa on jonkun ohjelman mainos. Sen katsomalla saa timantteja. Noita lippuja ainakin mulla tulee joka päivä väh 2 kpl.
[/quote]
Mulla ei ole ollut mitään vaalenpunaisia lippuja. Muistaako joku millä tasolla näitä alkaa tulla? (olen siis tasolla 25)
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 22:37"]
mä olen saanut timantteja kun olen onkinut uusia kaloja. jos katselee sitä kalakirjaa niin uudet kalat vilkkuu ja niitä voi klikata ja saa ne timantit. samoin minäkin saan trailerien katsomisesta timantin. se vaaleanpunainen lippu lojuu joskus postilaatikon edessä maassa. joskus mysteerilaatikosta löytyy timantti. en avaa niitä ikinä timanteilla, otan vain ne mitkä ovat auki.
olen ostanut tuotantopaikkoja koneisiin niin paljon kuin mitä timantit ovat riittäneet. käytän timantit niihin. minusta ne ovat tärkeitä. jos ottaisin tomin niin pyytäisin siltä kaikkein kalliimpia juttuja koko ajan ja möisin ne sitten täydellä hinnalla! minulla ei ole vaan tarpeeksi timantteja tomiin.
[/quote]
Joo näin juuri tein kun vahino kävi :D Juoksutin sitä ettimässä niitä kaikkein kalleimpia kakkuja ja tienasin useamman tonnin myymällä eteenpäin ;D
[quote author="Vierailija" time="19.03.2014 klo 23:02"]
Kannattaa edelleen käyttää sitä timanttilukkoa nopeisiin sormiin, asetuksista löytyy..
[/quote]
Mulla on timattilukko, mutta ei auttanut ;D
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:22"]
[/quote]
mulle ainakin tulee noita timantteja lisää joka päivä, kun siellä postilaatikon vierellä näkyy sellainen vaaleanpunainen lippu, jossa on jonkun ohjelman mainos. Sen katsomalla saa timantteja. Noita lippuja ainakin mulla tulee joka päivä väh 2 kpl.
[/quote]
Mulla ei ole ollut mitään vaalenpunaisia lippuja. Muistaako joku millä tasolla näitä alkaa tulla? (olen siis tasolla 25)
[/quote]
mulla oli näitä mainostajien tikettejä tyrkyllä ihan alusta alkaen. niitä lojuu nurtsilla lähellä postilaatikkoa. klikkaa, odottele "mainoskatko" ja ansaitse timantti.
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:31"]
[quote author="Vierailija" time="20.03.2014 klo 12:22"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
mulla oli näitä mainostajien tikettejä tyrkyllä ihan alusta alkaen. niitä lojuu nurtsilla lähellä postilaatikkoa. klikkaa, odottele "mainoskatko" ja ansaitse timantti.
[/quote]
Oikeesti, miks mulle ei tuu? Voiko tää olla asetuksista johtuvaa? Oon sallinut ainoastaan "tapahtumailmoitukset" ja "taituruusilmoitukset" kun alko ärsyttää kun kännykkään tuli jatkuvasti ilmoitusviestejä...
Osaako joku auttaa miten saan "käyttöön" nämä vaaleanpunaiset lippuset? Ärsyttää kun en ole löytänyt/saanut timantteja ollenkaan sen jälkeen kun ne menetin!
Onko täällä joku, joka on maksanut oikeita euroja timanteista tms..
Timantteja löytyy välillä arkuista, kalastuksesta saa myös timantteja,kun saa uusia kaloja. Kun suorittaa niitä tehtäviä, saa timantteja (sitä valkoista taloa klikkaamalla näkee tehtävät ja niiden edistymiset).
Mulle tuli tänään yksi vaalpun traileri lappu. olen tasolla 33. tuliko muille tänään perjantaina?
up