Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
missä kaikki on? päästäkää irti luureistanne ja tulkaa kertomaan vinkkejä. sanomalehti ja lapiovinkit oli hyviä, kiitos!
Tuohon laivan poislähettämiseen, että sen voi lähettää pois ainoastaan, jos ei ole vielä täyttänyt tai pyytänyt apua yhteenkään laatikkoon. Jos on jo näin tehnyt, niin sitten joutuu odottamaan, että laiva lähtee itsestään pois. Itse en täytä ikinä sokeri- tai kerma/voi/juusto-laivoja, koska niistä tuotteista on tiukkaa jo muutenkin, eikä laivasta saatava raha tai xp ole lähimaillekaan niiden arvoisia.
Pekonia ei osteta siksi, että pelissä saa niin paljon sikoja verrattuna niihin tuotteisiin, joihin pekonia käytetään, että lähes jokaisella on ylituotantoa. Samoin pekonia ja munia tuotetaan paljon, koska niihin saa kulumaan sekä munia että pekonia, jotka ovat ehkä ne asiat, joista eniten on ylituotantoa. Kyllä niitä ostetaankin, mutta tuotetaan vieläkin enemmän. Itse kylläkin olen nykyään siirtynyt ostamaan kaiken tarvitsemani pekonin ja pekonimunat, se vapauttaa grillin muiden tuotteiden valmistukseen, eikä sianruokaakaan tarvitse tehdä yhtä paljon, joten saan helpommin tehtyä muiden eläinten ruuat.
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 03:10"]
MILLÄ PUHELIMELLA TOIMII!! NOKIAN KAUPASTA EI LÖYDY KOKO PELIÄ!!
JA NYT HERÄTITTE MINUSSA MIELENKIINNON!
MARKKINOINTIPELIÄKÖ TÄMÄ TAAS!
[/quote]
Joku vaivautu alapeukuttaan, muttei kertomaan, millä puhelimella toimii. 8)
[/quote]
Jos ei kukaan tiedä.. Minun puhelimellani tuo ei toimi (galaxy trend) mutta veljeni puhelimella toimii (galaxy s 3).. Myös toimii iphoneissa, ipadeissä..
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 12:25"]
[quote author="Vierailija" time="07.03.2014 klo 03:10"]
MILLÄ PUHELIMELLA TOIMII!! NOKIAN KAUPASTA EI LÖYDY KOKO PELIÄ!!
JA NYT HERÄTITTE MINUSSA MIELENKIINNON!
MARKKINOINTIPELIÄKÖ TÄMÄ TAAS!
[/quote]
Joku vaivautu alapeukuttaan, muttei kertomaan, millä puhelimella toimii. 8)
[/quote]
Jos ei kukaan tiedä.. Minun puhelimellani tuo ei toimi (galaxy trend) mutta veljeni puhelimella toimii (galaxy s 3).. Myös toimii iphoneissa, ipadeissä..
Annatko sä sun sikojen istua surkeina ja osoitella suutaan koko ajan?
Millä on kannattavaa täyttää laivansa että saa paljon rahaa ja pisteitä? Kerran jos juustot, voit, maidot ei ole hyviä?
Saako puhelimella pelatessa vaihdettua jostain kielen sanomalehtiä varten?
kyllä mä kerroin että mistä otin sen pelin. en tiedä millä kaikilla puhelimilla se toimii. luultavasti kaikilla älykkäillä? minulla on samsung puhelin.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 19:17"]
Itse kylläkin olen nykyään siirtynyt ostamaan kaiken tarvitsemani pekonin ja pekonimunat, se vapauttaa grillin muiden tuotteiden valmistukseen, eikä sianruokaakaan tarvitse tehdä yhtä paljon, joten saan helpommin tehtyä muiden eläinten ruuat.
[/quote]
SIIS EI VOI OLLA TOTTA!!!!?????? KAI KIRJOITIT VITSINÄ???? SANO NYT ETTÄ PILAILIT VAIN?????
EI KAI KUKAAN TUNNUSTAISI TUOLLAISTA????? SELVÄ ELÄINRÄÄKKÄYS TAPAUS!!!!!!!!!!!!
ET SÄ VOI OLLA NIIN JULMA ETTÄ JÄTÄT SIAT NÄLKÄISEKSI TAI IKUISIKSI TURVONNEIKSI PALLOIKSI KUN HALUAISIVAT EROON PEKONISTAAN!!!!
ÄLÄ SANO ETTÄ OLIT TOSISSASI! MÄ TEEN SUSTA ILMOITUKSEN!!!!!!!!!!!
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 20:57"]
Saako puhelimella pelatessa vaihdettua jostain kielen sanomalehtiä varten?
[/quote]Sitä peliä voi pelata vain puhelimella. Sieltä hammasrattaasta vaihdat vaan.Vasemmasta ylänurkasta missä on asetukset.
En voi käsittää tuollaista sikaparkojen rääkkäystä! :( Antaisit ne jollekin joka viitsii hoitaa niitä! :(
Arvatkaa mitä mulle kävi? :(
Tarvitsin lautoja ladon laajennukseen. Löysin viimeinkin sanomalehdestä ilmoituksen missä myydään 10 kpl niitä lautoja. Ja minulla ei ollut tilaa ladossa ostaa niitä :(
Niitä on niin harvoin myynnissä että harmittaa!
voihan ne siat jättää myös ruokittuna makaamaan avuttomina omassa ihrassaan, siinä toinen eläinrääkkäysvaihtoehto :-)
Kumpa tuossa pelissä olisi miinustustoiminto! Miinustaisin kaikkia maatiloja missä hoidetaan huonosti eläimiä.
Näin tänään "Ahdistuneen mummon tilan". Onko se av-mamman maatila? xD
uppiiiiiii