Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
Kannattaa ostaa GREGILTÄ torimyynnistä joka aamu tavaraa. Hän myy halvalla hyviä tuotteita. Uudet päivittyvät aina yöllä.
[quote author="Vierailija" time="19.02.2014 klo 22:59"]
Eikö tuo ole lasten peli? Mun 10v poika on koukussa siihen :)
[/quote]ja mun 5 v tyttö on ihan koukussa tuohon...
millainen se naapurusto on, miten se toimii ja mitä tapahtuu? en ole vielä niin pitkällä.
Kannattaako ostaa mehunpuristinkone? Se on kauhean kallis.
Ilman mehunpuristinta on laivatoimitukset jatkossa mahdottomia, ja sama pätee kaikkiin laitteisiin, jotka eri tasoilla tulee. Kahvila maksaa 95000 kolikkoa, siihen kannattaa alkaa säästää ajoissa.
Mistä saan 39,000 kolikkoa kalastusveneen kunnostamiseen? Ihan uskomattoman suuria summia!
Saavutuksista ( kun klikkaa taloa tulee lista näkyviin) saa timantteja ja kantsii tuottaa mahd. paljon tuotteita jotta saa täydet kolme tähteä tuotantokoneisiin. Silloin tuotteet valmistuu nopeammin, niistä saa bonuksia ja paremman hinnan.
Alussa kannattaa myydä paljon, täydellä hinnalla mainostamalla ilmaisella, ja saada toimitettua tilauksia, jotta rahaa tulee. Ostaa muutama tuotantoeläin, lisätä peltoa ja kasvattaa ahkerasti satoa. Timantteja ei kannata tuhlata sadon tai tilausten nopeuttamiseen vaan tuotantojonoihin. Sokerikone ja meijeri kannattaa saada käymään jatkuvalla syötöllä.
Omaa siiloa ja latoa kannattaa kasvattaa, mutta niiden tarvikkeet myös hyviä kauppatavaroita jotka lisää ostajia kojulle jos mainostaa ruuvi/teippi/panelia ja tietty täydellä hinnalla.
kakut menee kuin kuumille kiville, olen huomannut. ne ehtii olla vain pari sekuntia torilla ja joku jo ostaa :) teen siis paljon kakkuja.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 19:17"]
Tuohon laivan poislähettämiseen, että sen voi lähettää pois ainoastaan, jos ei ole vielä täyttänyt tai pyytänyt apua yhteenkään laatikkoon. Jos on jo näin tehnyt, niin sitten joutuu odottamaan, että laiva lähtee itsestään pois. Itse en täytä ikinä sokeri- tai kerma/voi/juusto-laivoja, koska niistä tuotteista on tiukkaa jo muutenkin, eikä laivasta saatava raha tai xp ole lähimaillekaan niiden arvoisia.
Pekonia ei osteta siksi, että pelissä saa niin paljon sikoja verrattuna niihin tuotteisiin, joihin pekonia käytetään, että lähes jokaisella on ylituotantoa. Samoin pekonia ja munia tuotetaan paljon, koska niihin saa kulumaan sekä munia että pekonia, jotka ovat ehkä ne asiat, joista eniten on ylituotantoa. Kyllä niitä ostetaankin, mutta tuotetaan vieläkin enemmän. Itse kylläkin olen nykyään siirtynyt ostamaan kaiken tarvitsemani pekonin ja pekonimunat, se vapauttaa grillin muiden tuotteiden valmistukseen, eikä sianruokaakaan tarvitse tehdä yhtä paljon, joten saan helpommin tehtyä muiden eläinten ruuat.
[/quote]
Miten laiva lähetetään pois?
Miksi joillakin on ulkohuussit?
Noita ulkohuusseja mäkin ihmettelen, että joku laittaa vielä sen kartanon viereen. Aivan kuin se olis jotenkin hieno?
Yhdellä suomalaisella on piiiiitkä rivi ulkohuusseja vierekkäin.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 21:43"][quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 20:57"]
Saako puhelimella pelatessa vaihdettua jostain kielen sanomalehtiä varten?
[/quote]Sitä peliä voi pelata vain puhelimella. Sieltä hammasrattaasta vaihdat vaan.Vasemmasta ylänurkasta missä on asetukset.
[/quote]
Tääh?! Ihanko totta. Oon koko ajan kuvitellut että voi pelata myös fb:ssa niin kuin muitakin pelejä. Ihme juttu. En oo löytänyt hammasrattaasta kielivalikkoa vaikka oon sitä jonkin verran räplännyt.
Mistä saa liiloja lappusia? Haluaisin ostaa kissan mutta mistä ne liilat saa? Sinisiä olen saanut laivasta.
En tiedä pilailetko sinä kielen vaihtaja, mutta paina sitä hammasratasta vasemmassa ylänurkassa. Sitten näet alhaalla oikealla luultavasti Suomen lipun, jos pelaat suomeksi. Painat sitä lippua. Siitä voit vaihtaa kielen. Toivottavasti et pilaile sillä muuten olen kuluttanut sormiani aivan turhaan tätä kirjoittaessani!
Ja ei, Haydayta ei voi pelata tietokoneella. Toivottavasti et tässäkään pilaile, sormeni kuluvat.
Laivon voi lähettää pois kun se on saapunut, avaat vaan sen listan ja painat oikealla alhaalla olevaan laivan kuvaa. Peli varmistaa vielä että haluatko varmasti lähettää laivan pois.
Tuotantokoneet ovat kalliita ja hinnat nousee kun peli etenee. Itsellä oli varsinaista kitkuttamista, esim mehukoneeseen säästin rahaa useamman päivän. Sitten tasolla 40 jotain tuli pitempi tauko ettei tarvinnut ostaa mitään, silloin rahaa kerääntyi sen verran että aina olen saanut ostettua tuotantolaitteet heti ja rahaa on aina vähintään 500000.
Haydaytä voi pelata puhelimen lisäksi tableteilla ja facebookissa.
Haydayta ei voi pelata Facebookissa.
up