Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
801/1370 |
14.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi nyt kaikilla on myynnissä karttoja? Lehti näyttää tosi tylsältä.

Vierailija
802/1370 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä sain kerran mysteeripaketista yhden ruskean sokeripussin....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/1370 |
19.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tullut silloin tällöin timantteja. Olen todennut, että turha säästää lipukkeita niihin isompiin paketteihin, koska itse en tykkää niistä koristeista ym, eikä niistä suhteessa ole mahdollista saada niin paljon timantteja tai muuta hyvää tavaraa. Ostan mieluummin sen pienen paketin ja useammin, saa todennäköisemmin aina välillä jotain tarpeellista.

Vierailija
804/1370 |
22.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apuva!

Kannattaako ostaa toinen metallinsulattamo vai mehunpuristamo? Ts. kumpi kannattavampi?

Vierailija
805/1370 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun Klikkaat TasoTähdestä Niin Näkee Mitä On Tulossa Seuraavalla Tasolla..:)!

Laiva Ja KalastusVene Kannattaa Ostaa..:)!

KalastusVeneen Avaus Kestää 3 Päivää..:/

Kun Autat Muita Pensaiden Elvyttämisessä/LaivaTilauksissa Sen Ketä Autoit On "Pakko" Antaa Sinulle KiitosKirje, Jonka Sisällä Tulee Joskus Mukana LahjaKortti, Joita Keräämällä Voit Ostaa Paketteja..:)! (Lähtien Tasolta 15..;)!)

Vierailija
806/1370 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.01.2015 klo 09:37"]

Mitä noilla harkoilla tekee muuta kuin laittaa autokuljetuksiin?

Kaivoksen korjaus maksoi, sulattamo maksoi, räjähteet ja lapiot maksavat, harkot valmistuvat tooodella hitaasti ja autokuljetuksissa niistä saa muutaman hassun kolikon.

Kertokaa että on järkevämpi tapa tienata niillä?

Kannattaisiko säästää ne siihen, että saa korupajan auki? Voiko laivatilauksessa olla harkkoja?

[/quote]

No niillä autotilauksilla saa ainakin niitä värikkäitä lipukkeita millä voi sitten ostaa esim. lemmikkejä :)

En ole vielä korupajaa saanut, mutta luulisi että niillä ainakin tienaa ihan hyvin. Laivatilauksissa en usko että voi olla.

Vierailija
807/1370 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koruilla tienaa ihan ok, mutta laiva ei niitä halua. Paras asia niissä on autolipukkeet -> lemmikeitä ja lemmikit puolestaan antavat paljon hyviä kamoja. 

Vierailija
808/1370 |
27.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin vuoden ihan yltiökoukussa tohon peliin! Siitä tuli pakkomielle.
Nyt olen ollut kuivilla onneksi jo melkein vuoden :)

Vierailija
809/1370 |
29.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin saan hyvin harvoin mitään elukoilta...

Vierailija
810/1370 |
31.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tehdä, kun lehden mainosta klikkaamalla pääsen mainostajan tilalle, mutta myyntipöytä on aina tyhjä, ja kaikilla tiloilla. Ainoa jolta voin ostaa on Greg. Olen tasolla 25,
kuka osaisi vastata?

Vierailija
811/1370 |
21.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
812/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

se laivajutska.... siinä siis pitää kerätä ne kaikki laatikot täyteen sitä tuotetta minkä kuva laatikossa on? ja sitten painaa vihreää merkkiä?

Vierailija
813/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mätäneekö omenat ja vadelmat puihin ja pensaisiin jos en poimi niitä? Viljasäilössä ei ole tilaa joten en voi poimia niitä! Enkä löydä mistään lautoja että saisin laajennettua.

Vierailija
814/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on tärkeämpää, täyttää autoa vai laivaa?

Vierailija
815/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kissoista ja koirista ja etenkin aaseista ja hevosista saa valtavan määrän teippejä, ruuveja, lautoja sekä kalastusalueen laajennuksiin vaadittuja matskuja. 

Vierailija
816/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelin idea ei ole rahan keräily vaan tasoilla nouseminen. Jokin on pielessä jos junnaa samalla tasolla pitkään. Mulla on jatkuvasti rahaa noin 600 000, rahan tekeminen pelissä on helppoa, muttei kiinnostavaa. Tasoilla nouseminen on oleellista ja siten saa koko ajan pelissä myös uusia viljeltäviä, leivottavia, uusia alueita, uusia eläimiä jne jne

Vierailija
817/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko te nähneet suomalaisten ilmoituksia sanomalehdessä? Mä näin viikonloppuna mm. "Virtasen Farmin" munia ja  muita mistä näki ihan selvästi että on suomalainen pelaaja :D

Vierailija
818/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 10:24"]

Mätäneekö omenat ja vadelmat puihin ja pensaisiin jos en poimi niitä? Viljasäilössä ei ole tilaa joten en voi poimia niitä! Enkä löydä mistään lautoja että saisin laajennettua.

[/quote]

No sun pitää laajentaa hyvänen aika.

Jokaista timanttia ja väriliuskaa EI pidä käyttää HETI vaan kerätä kunnes saa riittävän määrän kokoon jotain oikeasti järkevää upgradea varten tai ostettua hevosia ym.

Samoin teippejä ja ruuveja jne. EI pidä myydä SAMAN TIEN vaan kerätä kunnes siili ja navetta laajentuvat. Olen itse ollut hiukan laiska, siilo ja navetta vetävät kumpikin nyt 700 itemia. Toisesta saa 1000 ja toisesta 3000 laajuisen jos tahtoo.

Vierailija
819/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 10:24"]

[/quote]

ei mätäne

Vierailija
820/1370 |
24.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sie saat sinne laatikkoon kirjeitä, kun käyt auttamassa muiden farmeilla. Niitä laatikoita siitä mainoksesta voi ostaa myös niillä kirjeillä, joita saat. Posti jaetaan aamuisin, joten ei kun puita pelastamaan :)