Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!
Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!
Mitä te tiedätte?
T. nolo av-mamma
Kommentit (1370)
En mä ole koskaan käyttänyt timantteja kuin mitä olen vahingossa painanut että jonkun tuotteen valmistus nopeutuu. Siis nakkisormilla olen vahingossa painanut. Miten mä laajennan ilman lautoja? Ruuveja ja teippiä mulla on ihan tarpeeksi.
Jos mulla on tarpeeksi tavaraa yhteen laivan laatikkoon niin voinko mä jo laittaa ne sinne laivaan? Että saan tilaa varastoihin? Vai eikö se onnistu ennen kuin kaikki laatikot on täynnä?
Voit laittaa laatikot yksitellen laivaan.
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 10:48"]
Jos mulla on tarpeeksi tavaraa yhteen laivan laatikkoon niin voinko mä jo laittaa ne sinne laivaan? Että saan tilaa varastoihin? Vai eikö se onnistu ennen kuin kaikki laatikot on täynnä?
[/quote]
Voi laittaa heti, laivaa ei ole pakko edes lastata täyteen jäät vain ilman lipuketta.
Mun mielestä on tyhmää että pitää odottaa niin kauan että uusi kone tulee ulos paketista! Tai täytyy maksaa monta timanttia.
Lähteekö se laiva jos laitan vaan yhteen laatikkoon jotain? Haluaisin yrittää saada lipukkeen mutta täyttää eka vain yhden laatikon että saan tilaa tehdä muita tavaroita sinne.
Myykää kalliilla ja ostakaa halvalla. Aloittelijat myy usein liian halvalla. kannattaa muistaa hyödyntää se ilmainen mainosaika. jos on liikaa munia niin jättää vaan keräämättä lisää kunnes ne on tarpeen, sama maidossa.
Kannattaa koettaa ennakoida että olisi varastossa muutama kappale eri tuotteita tai laittaa tuotantoon. Tärkeää lisätä tuotantojonoja timanteilla ja laittaa tilauksia odottamaan, näin voi hyödyntää ne ajat kun on pois koneelta.
Laiturin korjaus kannattaisi tehdä melko aikaisin. Ja jos laiva saapumassa pian ja on jo ilta, kannattaa sulkea kone ennen kuin laiva tulee, jottei kulu lastausaikaa yön aikana. Laiva viivyttää saapumista jos se ei ole ennättänyt saapua ennen pelin sulkemista.
Löysinkin sen kielen jo. Se oli liian lähellä! Luulin että siellä on joku vielä salainen alavalikko :D Se lippu kun ei ollut missään valikossa vaan nenän edessä.
Mitä tarkoittaa myydä torilla? Tarkoittaneen jotain muuta kun sitä tienvarsikojua? Ilmeisesti aukeaa jossain vaiheessa. Oon tasolla 22
Löysin 4 lankkua ja 2 paneelia!!!!!!!!
Minäkään en tiedä mikä on tori, en siis ole fb:ssa tai playcenterissä. Olen tasolla 53.
se torikoju missä myydä tuotteitaan. siinä on punavalkoraidallinen katos. sanomalehdestä löydät ne tuotteet mitä muut myyvät torikojussaan.
No kyllä siihen kojuun voi laittaa tavaroita myyntiin vaikkei ole gamecenterissä tai facebookissa (joku edellisellä sivulla sanoi että toriin tarvii gc:n tai fb:n).
en usko että joku on tasolla 53 mutta ei ole ikinä myynyt tai ostanut torista.
[quote author="Vierailija" time="06.03.2014 klo 23:48"]
en usko että joku on tasolla 53 mutta ei ole ikinä myynyt tai ostanut torista.
[/quote]
Joo, mulle se ei ole tori, vaan koju :D ja hämmennyin kun joku sanoi että tori on vaan sellaisille jotka käyttä fb:a ja gc:ta.
t. 203 ja 205
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 10:33"]
[quote author="Vierailija" time="24.02.2014 klo 10:24"]
Mätäneekö omenat ja vadelmat puihin ja pensaisiin jos en poimi niitä? Viljasäilössä ei ole tilaa joten en voi poimia niitä! Enkä löydä mistään lautoja että saisin laajennettua.
[/quote]
No sun pitää laajentaa hyvänen aika.
Jokaista timanttia ja väriliuskaa EI pidä käyttää HETI vaan kerätä kunnes saa riittävän määrän kokoon jotain oikeasti järkevää upgradea varten tai ostettua hevosia ym.
Samoin teippejä ja ruuveja jne. EI pidä myydä SAMAN TIEN vaan kerätä kunnes siili ja navetta laajentuvat. Olen itse ollut hiukan laiska, siilo ja navetta vetävät kumpikin nyt 700 itemia. Toisesta saa 1000 ja toisesta 3000 laajuisen jos tahtoo.
[/quote]
Mistä sä noi luvut vedit, mulla on molemmat yli tuhannen. t. taso 85