Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuka pelaa HAYDAY-peliä? Vinkkejä kiitos!!!

Vierailija
19.02.2014 |

Olen ihan koukussa tuohon peliin mitä pelailen kännykälläni. Mitä vinkkejä kertoisitte? Itse tajusin juuri että sanomalehteä voi lukea ja sieltä voi ostaa asioita ja myydä itse tuotteitaan!

Mitä te tiedätte?

T. nolo av-mamma

Kommentit (1370)

Vierailija
781/1370 |
20.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli toi mesipensas ongelma mut sit ne vaan rupes toimiin

Vierailija
782/1370 |
30.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein uuden av-naapuruston kun toi eka on täynnä. :)

av-mammat 2 on naapuruston nimi. Jos haluatte liittyä, niin pistäkää joku mammamainen nimi farmillenne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
783/1370 |
02.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on täyttänyt laivaa yhtään tai pyytänyt apua toisilta, ei sitä saa lähetettyä ennen kuin aika loppuu. Tulee siis lähettää pois täysin ilman täyttöä.

Vierailija
784/1370 |
13.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ka0nnattaako niitä harkkoja säästää vai myydä pois. Taululla niistä maksetaan aika huono hinta ja laiva ei ole kertaakaan niitä pyytänyt laatikoihinsa.

Vierailija
785/1370 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulta- ym harkkoja tarvitaan kultasepän kojuun korujen tekemiseen ja kylässä kun halutaan nostaa henkilökohtaisen junan tasoa (sillä junalla voi hakea naapureilta kävijöitä).

Vierailija
786/1370 |
14.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aukes taso 36 :) oon vasta aloitteleva pelaaja, pari kk pelannut, mutta nopeasti pääsee jyvälle. Peli tosiaan yrittää houkutella sua ostamaan rahalla timantteja, ite oon päättänyt että penniäkään en muuten ilmaiseen peliin laita (ei niillä supercellin tyypeillä näytä muutenkaan pikkurahasta olevan puutetta). Hitaasti tuntuu välillä sujuvan, usein autotilaukset rakentuvat saman raaka-aineen ympärille, esim samaan aikaan tarvitaan useisiin tilauksiin maitotuotteita/leipomotuotteita/hedelmiä/vaatteita jne. Vaatii kärsivällisyyttä. Kylää pidän vähän turhana ja olenkin jättänyt sen toissijaiseksi, tarpeeksi aikaa vie kuitenkin tavaratoimitukset ja jokilaivat. Laajennuksia olen tehnyt muutaman, mutta noita tavaroita on tosiaan vaikea saada ja farmillani on tilaa muutenkin, joten laajennan sitten kun tavaroita sattuu kohdalle. Latoa taas saisi olla laajentamassa koko ajan, varsinkin jokilaivatilauksiin kun täytyy pantata isojakin määriä tavaraa, huoh! Hyvä tieto oli tuo harkkojen säästäminen, olenkin miettinyt että myydäkö vai ei :)

Vierailija
787/1370 |
17.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite alan jo kyllästymään peliin tasolla 66. Tila, kylä ja vesialueet laajennettu maksimiin, enää ei syytä kerätä mitään laajennuskamaa, nykyvarastokin riittävä ja autan minkä kekeän muita pelaajia laivatilauksissa ja myymällä halutuimpia artikkeleita.
Jos ei jotain erikoista tule pian niin on vaan lopetettava hay dayn pelaaminen. :(

Vierailija
788/1370 |
26.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Milloinkohan eläimille tulee tonttulakit?

Vierailija
789/1370 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taulusta näkee, mitä kylässä vierailevat haluavat ostaa.

Vierailija
790/1370 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin kesällä ja olen tasolla 64 ja enää puuttuu sitruunapuu. Kultaan olen laittanut 3 miljoonaa ja mulla yli 200 tykkäystä. Vielä ostan traktorin ja sitten on kyllä kaikki, niin vähän multakin alkaa mielenkiinto loppua. 

Joulunkin jo laitoin mutta timantteja sai ostaa melko paljon. Kaksi hevosta puuttuu ja muutama aasi. Nyt säästellään mustaan hevoseen.

Farmi on koristeltu ja joudun kyllä timantteja ostelemaan koska muuten en saa puita ja pensaita kaadettua. 

Vierailija
791/1370 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliin on pakko ostella timantteja ja siksi se tehty niin että rahaa tulee pelin tekijälle. Ei enää tasolla 64 pärjää ilman timantteja ja Tom tuo mulle melkein aina kiirveitä tai sahoja. Autan myös poikaani hänen pelissään.

Pelissä parasta on että saa suunnitella ja Farmi on vähän kuin taidon näyte. No mulla onkin upea Farmi. 1004

Vierailija
792/1370 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä niitä höyheniä saa?

Vierailija
793/1370 |
07.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommasin pelin toissapäivänä ja olen jo nyt ihan äärimmäisen koukussa! Justiin pääsin tasolle 17, olen siis aamusta iltaan puhelinta näpytellyt :D No, mikäs tässä äitiyslomalla pelatessa, kun esikoisen laskettuun aikaan on vielä vajaa kuukausi. Sitten pitää ehkä vähän vähentää kun vauva syntyy ;)

Vinkkejä otetaan vastaan lisää! Nyt pitäisi säästää 14 000 kolikkoa laiturin korjaamiseen, kamalan suurelta summalta tuntuu tuo tässä vaiheessa peliä.

Vierailija
794/1370 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on sininen laatikko laivatilauksissa? Joillain on näkynyt semmoinen.

Vierailija
795/1370 |
06.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää ne farmit jotka laittaa vaan yhden tuotteen (huonon sellasen indigo tms. ) täyteen hintaan ja huutomerkin. En ainakaan niitä auttele.

Vierailija
796/1370 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.02.2014 klo 11:05"]

Tarkoitan laivajustskalla sitä kun klikkaan laituria ja tulee teksti että korjataanko laituri, jotta sinne saapuu laivoja täytettävine tilauksineen. Se korjaus maksaa 16,000e. mulla ei ole edes niin paljon rahaa!

[/quote] Ensiksi,se maksaa vain 14 000 rahaa.Toiseksi,ne eivät ole euroja,vaan kolikoita :D

Vierailija
797/1370 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="31.12.2014 klo 14:32"]

Olipa tyhmä henkilökohtainen palkinto mulla uuden vuoden muffinsi -kisassa, kanailmapallo! Mitä te ootte saaneet? Oisin tarvinnut kipeesti rakennustarvikkeita! Ihan kohta tasolla 20 oon. Mihin kannattaa alkaa säästää rahaa, mitä kallista tulee seuraavaks?

[/quote]

Mä sain possuilmapallon, ihan tyhmä sekin :(

Vierailija
798/1370 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin googlern tallentaessa peli säilyi, kun kirjautui googlen kautta. En tosin itse osaa. Vastauksena jollekin.

Vierailija
799/1370 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä palkintoja saitte tuossa viimeisimmässä autokuljetustehtävässä! En ehtinyt osallistua.
Muffinssikisan palkinnoista vain pissuilmapallo ekana palkintona oli hyvä. Muut olivat pettymyksiä. Kauhee homma kerötä.

Vierailija
800/1370 |
13.01.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis possuilmapallo ekana palkintona oli hyvä.